Bed and Breakfast Casa Lamberdina

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

123 reviews over Bed and Breakfast Casa Lamberdina

• 10Corry van Alebeek11-01-2020

Een zeer aangenaam verblijf voor herhaling vatbaar

Ook in de winter een prima wandelgebied. Temperaturen zijn dan ook prima voor een fietsvakantie. Fantastische gastheer en gastvrouw! Hartelijke ontvangst en je wordt ontzettend verwend. Zeer mooie eigentijds ingerichte kamers. Heel uitgebreid ontbijt met zelf gebakken brood. Op verzoek wordt er 's avonds heerlijk gekookt.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Femke05-12-2019

Ontzettend mooie locatie met vergezichten, midden in de natuur, omringd door de amandelvelden. Fijne comfortabele kamers direct aan het zwembad. Eigenaren zijn ontzettend gastvrij en behulpzaam. Dinner was heerlijk. Casa Lamberdina is zeker een aanrader als je lekker rustig, omgeven door natuur wil verblijven!

Gereisd met partner in december 2019

• 10Sabine23-10-2019

Geweldig

Voor de 3e keer hier, weer super ! Lekker eten, super locatie, oase van rust, zeer netjes, zeer gastvrij en vriendelijk. Tot de volgende keer Diny & Bert !

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Bea20-10-2019

Fantastisch en gastvrij B&B op prachtige plek!

Bij Casa Lamberdina heb je een heerlijk en ontspannen verblijf bij een gastvrij Brabants echtpaar die op een empathische en hartelijke manier jou een fantastische vakantie bezorgen. Ze hebben oog voor detail en Bert kan formidabel koken. We hebben genoten in de mooie buitenkeuken met prachtig uitzicht van een tapas -en pizza-avond. De zelfgemaakte Paella van Bert is ook zeker een aanrader! De 4 slaapkamers liggen tegenover het zwembad en zijn comfortabel en gezellig ingericht met fijne bedden en een gezellig zitje buiten. We hebben met onze vriendengroep een geweldige tijd gehad op deze fijne plek op de berg omringd door amandelbomen. Ook door de waardevolle tips van Bert en Diny hebben we in de omgeving ons zeer goed vermaakt en veel gezien op het gebied van natuur/cultuur/strand. We komen zeker nog een keertje terug, tot ziens!

• 10Marielle16-10-2019

Super genoten !!!

We hebben hier maximaal genoten Deze B&B is echt een aanrader, zeker als je houdt van een schitterende natuur, brabantse gemoedelijkheid, super lekker en een sfeervolle kamers en een geweldig zwembad. We waren hiet met 8 vrienden (4 kamers) en hebben hier echt vakantie gehad! Je hoeft niks te doen. Bert en Diny zijn heel gastvrij en zorgen ook voor de lunch en/of diner als je dat wil. Wij hadden heerlijke salades,broodjes, pizzas tapas en paella gegeten. Ook helpen ze je mee als je leuke dingen wil gaan bezichtingen. Ze kennen de omgeving heel goed. Ook waren we helemaal verliefd geworden op de hond Leo. Wat een schatje. Het is bijna 2 uur rijden vanaf Alicante, dus je moet wel een auto huren. Maar ook de reis er naar toe is zeker een belevenis! We komen hier zeker nog een keer terug. Het was echt fantastisch!!!

• 10Peggy Sanders16-10-2019

Geweldig!

Geweldige B&B waar je hartelijk, gastvriendelijk en warm ontvangen wordt. Gedurende het gehele verblijf blijf je dit voelen. Je wordt verrast door de geweldige locatie, de kamers met heerlijke bedden en de smakelijke gerechten welke geserveerd worden. Casa Lamberdina is een echte aanrader! Je komt er tot rust en het is genieten van het begin tot de laatste minuut van je vakantie! Dikke complimenten voor de eigenaren! Tot snel weer!

• 10Stefan16-10-2019

Fantastisch! We komen zeker terug

Casa Lamberdina ligt in een oase van rust tussen de bergen en amandelbomenvelden. De accommodatie is schitterend en van alle gemakken voorzien. Eigenaren Bert en Diny zijn zeer gastvrij en behulpzaam, ook hond Leo draagt een steentje bij aan de fijne sfeer. Bert is een meer dan uitstekende kok en weet zijn gasten dagelijks te verrassen met de meest uiteenlopende gerechten die vaak van Spaanse bodem zijn. Bert en Diny weten veel over de omgeving en kunnen je adviezen geven over de mooiste plekjes. De natuur in de omgeving is schitterend, op een uur rijden ligt de Sierra Maria, een aanrader voor de natuur- en vogelliefhebber. We hadden nog veel langer willen blijven en komen zeker terug!

• 10Bas Heidema15-10-2019

Geweldig

Geweldig rustige omgeving. Goed verzorgd van eten , drinken en accomodatie. Prijs kwaliteit super.

• 10Rianne en Kees04-10-2019

Een fantastische minivakantie

Een fantastisch bed en breakfast op de top van een heuvel met waanzinnig uitzicht. De naam bed en breakfast is niet voldoende, aan het eind van de dag wordt er een overheerlijk diner geserveerd, in de prachtige buitenkeuken! Bert en Diny doen er alles aan om je tijdens je verblijf in de watten te leggen, niets is te gek voor hen. Er is in de omgeving veel te doen en te zien, van wandelen tot een stad bezoeken, van raften tot een grot bezoeken. Kortom, een verblijf in Casa Lamberdina is een feestje!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Ingrid en Mike24-09-2019

Geweldige ervaring

Door een tip van bekenden kwamen wij terecht bij Diny en Bert. Terwijl we al enthousiast gemaakt waren door de verhalen werden we toch nog verrast door de prachtige omgeving. Wat een geweldige locatie en wat een mooie B & B. De ontvangst was ook zeer gastvrij en dat gevoel is ook onze hele verblijf gebleven. Bert is een geweldige kok en het verwennen zit hun beiden in het bloed. Het uitzicht is fantastisch, het zwembad heerlijk en je kunt er écht tot rust komen. Als je behoefte hebt aan wat meer drukte dan stap je in de auto en is er in de omgeving genoeg te doen. Lorca is een leuke stad op een half uurtje en Bert en Diny hebben ook genoeg tips voor verschillende uitjes en mooie plekken om te bezoeken.

Wij gaan zeker weer terug!

Gereisd met partner in september 2019

0 tips over Bed and Breakfast Casa Lamberdina