Bed and Breakfast Casa Lamberdina

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa Lamberdina
9,6

87 reviews over Bed and Breakfast Casa Lamberdina in het Nederlands

Perfect om je er even helemaal uit te zijn...

van renterghem dorine
19-11-2018

Diny en Bert, wij bedanken jullie voor de heerlijke tijd die wij bij en met jullie spendeerden afgelopen september. We herinneren ons vooral jullie warme gastvrijheid, jullie kookkunsten en heerlijk uitgebreide ontbijt, de grappige gesprekken met de anderstalige gasten en onze plezante spelletjesavonden bij een paar drankjes. Dan hadden we het nog niet over de excellente kamers, de prachtige uitzichten vanop het terras aan het zwembad en de mogelijkheid om in de buurt leuk te wandelen. En op elk moment konden we bij jullie terecht voor jullie advies en uitstekende kennis van de streek. Zelfs met zoveel plezier, waren er gek genoeg ook zoveel momenten om te genieten van de absolute stilte van de streek en de sterrenhemel. Magisch. De paar dagen vakantie zijn voorbijgevlogen, daarom kijken we al uit naar een volgend verblijf bij jullie!

Gastvrij

Helene
18-11-2018

Bijzonder hartelijke en gastvrije ontvangst in een schitterende omgeving. Heerlijk tot rust gekomen!

geweldig

Marian
18-11-2018

prachtige omgeving en de gastvrijheid

Een bijzondere ervaring, een echte aanrader!

Stan en Eline
14-11-2018

Een bijzondere plek die gastheer Bert en gastvrouw Diny hebben gevonden voor hun prachtige B&B! Het uitzicht Is indrukwekkend en de inrichting sfeervol. Brabantse gezelligheid met Spaanse accenten! We waren onder de indruk van de kennis van Bert en Diny over de omgeving, het heerlijke eten en de speciale aandacht voor iedere gast!

Toplocatie, stilte, natuur en uitstekende service!

Cees uit Den Bosch
13-11-2018

Brabantse gemoedelijkheid onder de Spaanse zon.

Het begon al met een avontuurlijke rit ernaartoe; we kwamen in het donker aan, hadden een afslag gemist, maar de behulpzame gastheer Bert kwam ons ophalen. We arriveerden op de sfeervol verlichte casa onder een flonkerende sterrenhemel en werden bijzonder hartelijke ontvangen. Gastvrouw Diny had het zelfbereide diner op temperatuur gehouden, zodat we meteen konden aanschuiven voor de tapas.

's Ochtends gewekt door een fel najaarszonnetje. Bij daglicht genieten van het panoramisch uitzicht rond de casa en van een uitstekend verzorgd ontbijt. Het Brabantse echtpaar gaf talloze nuttige tips over de omgeving, natuur, stadjes, baaien en restaurants en begeleidde ons bij een prachtige wandeling en uitstapjes naar authentieke Spaanse witte dorpjes. Ook sympathiek: ze streven ernaar om de casa binnenkort geheel energieneutraal te maken. Tot rust komen en genieten doe je bij Casa Lamberdina!

fantastisch

Wim van de Langenberg
12-11-2018

de meest perfecte plaats om tot rust te komen na een dagje spanje-verkennen, uitstekende accomodatie met de meest gastvrije eigenaren die je je maar kunt wensen, diny en bert jullie maken een verblijf in jullie B&B tot de meest fantastische ervaring, BEDANKT !!

Op en top vakantie! Fantastisch.

E. Welch
12-11-2018

De locatie is super. Hele mooie ligging, fijne kamers en heerlijk bed. Diny en Bert geven je een zeer welkom gevoel en zorgen voor een heerlijk, compleet ontbijt.

Op verzoek kun je er ook heerlijk en gezellig dineren, na een dag genoten te hebben van de prachtige omgeving.

Het zwembad was al gesloten vanwege de tijd van het jaar, dus daar kan ik geen beoordeling over geven. Het weer was overigens nog wel heel mooi. Dat maakte het vakantiegevoel compleet!

Fantastische Bed en Breakfast om terug te komen.

Liesbeth
12-11-2018

Totale rust. Prachtige omgeving en mooie gezellige dorpjes in de omgeving. Je moet een stukje rijden voor het strand maar dat is geen probleem. Eigenaren Bert en Diny doen alle moeite om het voor jou nog meer naar je zin te maken. Prima ontbijt of maaltijd in overleg. Gewoon een heerlijke plek.

Weergaloos!

Frenk
12-11-2018

Super ontvangst midden in de nacht na een verlaate vlucht met een tapasdiner.

Super enthousiaste Bert en Dini die je hartelijk ontvangen en begeleiden de gehele vakantieperiode! Ontbijt en diner waren goed verzorgd en lekker!

We komen zeker een keer terug!

Helma
11-11-2018

Super goed ontvangen, zeer gast vrij en heerlijk verwend , een aanrader 😀

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Lamberdina in Lorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Lamberdina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.