Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

133 Reviews over Casa Lamberdina

• 10Cees en Harry02-06-2022

Een prachtige locatie met superhosts. Echt een aanrader als je tot rust wil komen.

• 10Ard Marinus28-04-2022

Fijne week gehad

Rustig verblijf met brabantse gastvrijheid en van alle gemakken voorzien. Geweldige natuur en goede uitvalsbasis voor diverse trips.

• 10Helene03-04-2022

Zeer gastvrij, mooie plek

Ontvangen door een supergastvrije gastheer en gastvrouw. We hebben mogen genieten van de rust, het uitzicht, de omgeving en de gezelligheid. En natuurlijk zijn we weer verwend met diverse culinaire hoogstandjes.

• 10M Heidema27-10-2021

Fantastische B&B in een schitterende omgeving!

• heerlijk eten
    • gastvrije eigenaren
    • goed advies van eigenaren om te bezichtigen
    • hygiënisch
    • mooi ingerichte kamers
    • mooi zwembad
    • geweldige ongeving om o.a. te wandelen

• geen minpunten

• 10Patricia van Breugel17-10-2021

We zijn op yoga reis geweest en zijn enorm in de watten gelegd door Bert en Dinie! (Eigenaren van de B & B) De ligging was voor de retreat ideaal, altijd mooi weer en heerlijk gegeten. In een woord; Top!

• 10Ingrid17-10-2021

Geweldig

We waren met een grote groep en niets was teveel. Er werd meegedacht met het eten, wat heerlijk was. Als de tijden moesten worden aangepast was het geen probleem. Wat een gastvrije mensen. Een zeer geslaagde week

• 10Berry&Marjo17-10-2021

Even helemaal tot rust komen……….

Wij zijn bij deze b&b echt helemaal tot rust gekomen. Ver van alle hectiek, midden in de bergen, kom je bij deze b&b helemaal tot jezelf. Een ruime schone kamer, van alle gemakken voorzien. Prima zwembad met ligbedden. En als je na een paar dagen weer toe bent aan de bewoonde wereld, zijn er mogelijkheden genoeg om er op uit te gaan. Eigenaren Bert&Diny zorgen ervoor dat je niets tekort komt, ook de inwendige mens komt aan zijn trekken….. Kortom: wij zijn er na drie verblijven nog steeds niet op uit gekeken en komen graag nog een keer langs!!

• 10Betty17-10-2021

Heerlijke Brabantse gastvrijheid in Spaanse sfeer

Deze B&B ligt midden in de natuur, je komt hier helemaal tot rust. Mede ook door de prachtige kamers en de uitstekende gastvrijheid en kwaliteit van de verzorging door Bert en Diny. Zo hebben we de hele week op ons verzoek heerlijk vegetarisch gegeten. En hun B&B is bijna volledig energieneutraal! De eigenaren weten alles over de streek met veel bezienswaardigheden en mooie wandelingen. Zo is er een biologische varkensboerderij in de buurt, echt mooi om te zien hoe het ook anders kan. Voor wie meer van wat drukte houdt zijn er in de omtrek veel mooie stadjes met leuke markten. Een aanrader om naartoe te gaan!

• 10Wiek en Marjo van Lieshout24-09-2021

We hadden het voor geen goud willen missen.

Mooie plek voor een B&B. Erg afgelegen wat bijdraagt aan de rust waar we voor kwamen. Veel zitjes rondom de B&B zodat je altijd in of uit de zon kunt zitten. Een zwembad aan de deur werd door ons ook als zeer prettig ervaren. Wordt dagelijks schoongemaakt door de beheerders/eigenaars. Voor een luttel bedrag wordt er 's avonds een warme maaltijd bereidt. En die was elke keer heel goed en erg lekker. Diny en Bert staan je met raad en daad bij over trips in de omgeving en als het uitkomt gaan ze zelfs met je mee op een wandeltocht. Of ze sturen hond Leo mee. Die weet de weg. We hadden het voor geen goud willen missen.

• 10Ineke18-02-2020

TOP verblijf op TOP plek

Twee nachten hebben wij genoten van Casa Lamberdina met gastvrouw Diny, gastheer Bert en hond Leo. Hoewel ik bang ben voor vreemde honden, had deze hond mijn hart meteen gestolen, niet blaffen, niet bedelen, niet likken: gewoon een door en door lief beest. De rit naar de Casa ging over een onverharde weg, met bloeiende amandelbomen naast de weg en prachtige vergezichten. Zó mooi! Het verblijf was in één woord: TOP! Heerlijk buiten in de zon gezeten en genoten van het uitzicht. De Casa is zowel binnen als buiten gezellig ingericht en kamer is van alle gemakken voorzien. Genoten van lekkere maaltijden en gezelligheid! Omdat het half februari was, was het zwembad nog niet in gebruik. Maar het zag er goed uit. Goede tips van Bert en Diny over bezienswaardigheden in de buurt.
    Een perfecte gastvrouw en -heer op een perfecte plek! Zeker van plan nog eens te gaan!

Bed & Breakfast Casa Lamberdina info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar