Bed and Breakfast Casa Lamberdina

70 reviews over Bed and Breakfast Casa Lamberdina in het Nederlands

Top locatie!

N.
26-8-2018

Casa Lamberdina is een schitterend plekje om weer helemaal tot jezelf te komen. Bovenop een berg, zodat je rondom kunt genieten van het prachtige uitzicht. Je hoort echt helemaal niets, op wat vogeltjes na. Heerlijk. De kamers zijn prima in orde, netjes en modern. Diny en Bert zijn hartelijke, lieve en zorgzame mensen die enorm veel weten over de streek en je daarover graag informeren. De weg naar de Casa staat prima aangegeven (het laatste stukje is onverhard, maar goed te berijden met je personenauto). Omdat het zo afgelegen ligt, heb je zeker een auto nodig om ergens te komen. Het duurt ongeveer 25 minuten voordat je weer een beetje in de bewoonde wereld terecht komt. Maar wil je er niet op uit, maar alleen genieten van de plek met evt. een goed boek, dan kan dat ook. Diny en Bert maken met alle liefde een lunch en/of diner voor je. Kortom, je komt hier echt tot rust!

Zeer gastvrije mensen die het tijdens ons verblijf van deze b&b zeer comfortabel willen maken. Mogelijkheden tot lunch en diner is een super extra service die geheel vrijblijvend extra afgesproken kan worden. Prachtige rustige en wandelrijke omgeving.

Een onbezorgde vakantie!

Hans en Jacqueline van Tiel
15-7-2018

We hebben de eerste week van juli doorgebracht in Casa Lamberdina. Bert en Diny hebben ons een heerlijke week bezorgd. Iedere dag een heerlijk ontbijt en bij terugkomst stond ons een fantastisch drie gangendiner te wachten wat Bert gemaakt had. Ook dankzij de tips van hen veel van de prachtige omgeving gezien.

Marion
22-5-2018

Casa Lamberdina is in één woord geweldig.

Met name de gastvrijheid van Diny en Bert zijn opvallend en hartverwarmend.

We zijn verwend met heerlijk eten, een mooie Casa en gezellige momenten.

Er is rust en stilte op Casa Lamberdina Je hoort alleen wat vogeltjes kwetteren.

super geweldig !

jos & angelie
28-4-2018

De locatie is heel mooi ,rustig en avontuurlijk . Aan eten en drinken is er niets te kort .

1 min puntje dat de kamers erg gehorig zijn ,dat komt ook dat het er zo stil is .

super!

Hadewig en Hans
17-2-2018

De naam "verwenoord" is beter op z'n plaats dan een B&B! Wat zijn we daar verwend met heerlijk eten, veel gezelligheid en een mooie autorondrit. Hans heeft twee prachtige fietstochten gemaakt op de mountainbike van Bert! (Je moet wel een goed geoefende fietser zijn!) De kamers zijn goed verzorgd en netjes, het uitzicht is geweldig mooi! Tenslotte waren we ook nog verwend met voor februari mooi weer!

Perfect om tot rust te komen.

Jos en Onnie
21-1-2018

Mooi en rustig gelegen. Bert en Diny zijn een uitstekende gastheer en gastvrouw. Bert kookt voortreffelijk.

We voelden ons er direct thuis, een warme sfeer. We hebben er heerlijke wandelingen gemaakt.

Wij gaan zeker nog een keer terug.

Bert en Diny, nogmaals bedankt voor de fijne week die we bij jullie hebben gehad!

een superverblijf

jan en jacqueline
9-12-2017

een heel goed bed and breakfast prachtige kamers zeer netjes en super gastvrije echtpaar

Super locatie

C. Van Zalinge
7-11-2017

Prachtige plekje midden in de natuur tussen de amandelbomen. Boven op een heuvel met rondom uitzicht. Zo jammer dat we maar een nacht hier waren. Een prachtig gebied waar je eindeloos kunt wandelen. Prachtige kamer alles is nieuw en schoon. Je voelt je hier meer dan welkom. Bert en Diny bedankt voor de gastvrijheid en we komen zeker nog een keer terug.

Zeer gastvrij en prima eten en overnachten

Ed en Lideke Spijer
5-11-2017

We hebben nogal wat moeite moeten doen om de accommodatie te vinden, maar met behulp van de coördinaten lukt dat zeker. Heerlijke rustgevende locatie midden in de bergen. Heel bijzondere plek.

Bert en Diny zijn zeer gastvrij en Bert kan uitstekend koken. Puntje van aandacht: Bert moet proberen wat meer afstand van de gasten te houden. Heeft de neiging om ongevraagd zich te mengen in gesprekken.

Wel goed bedoelt, maar toch......

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Lamberdina in Lorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Lamberdina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.