Appartement Los Miradores Del Puerto

Appartement Los Miradores Del Puerto

8.5Fantastisch

Spanje, Murcia, La Manga Del Mar Menor

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Los Miradores Del Puerto?

8.5Fantastisch

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Los Miradores Del Puerto

• 8violet11-06-2010

prachtig uitzicht op de haven!!

Jammer dat er in La Manga (praktisch) alleen mensen met grijze koppen leven. Er is ook niets te doen, daar moet je voor naar Cabo de Palos. Ons appartement was mooi, ruim genoeg en hadden een fantastisch uitzicht plus 6 uur zon op ons balcon!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Ria01-04-2010

Zeer mooie ligging. Zeer nette appartementen.

Wij gaan sinds jaren 2 x per jaar op reis en wat betreft het uitzicht is Los Miradores del Puerto de absolute topper. Wat een zicht !!! Uren kan je er rondkijken zonder je te vervelen. Miradores del Puerto bestaat uit verschillende moderne gebouwen en zijn gelegen op het einde van la Manga, met uitzicht op de Thomas Maestre Marina. Op korte wandelafstand is er een betrekkelijk grote supermarkt en een bakkerijte. Wij hadden een van de Penthouse appartementen. Dit zouden wij niet meer doen aangezien we meer genoten hebben van het tamelijk groot terras dat bij de woonkamer en de keuken was gelegen. Ook daarop stonden mooie terrasmeubelen, het was een heerlijke plek om te ontbijten. Het dakterras was groot en volledig ommuurd waardoor je noch liggend, noch zittend van het uitzicht kon genieten. De appartementen waren allen gezellig ingericht uit en netjes onderhouden. Het enige minpunt aan dit complex was het gemeenschappelijk zwembad (in schaduw dus te koud) geen ligzetels. 2 stranden

Gereisd met oudere kinderen in september 2006

Appartement Los Miradores Del Puerto info