Camping Capfun La Manga

Meer camping info

23 reviews over Camping Capfun La Manga

• 2018
    7Jo21-09-2018

Camping niet voor herhaling vatbaar. Omgeving wél.

Een van de grootste campings die ik ooit heb gezien. In voorseizoen nog rustig. Privé-huisjes leken wel een ghetto! Aardig gelegen aan de binnenzee. Op de camping veel werkzaamheden door plaatsing nieuwe accomodaties. Erg veel bewakers in golfkarretjes over het terrein. Was nu nog niet echt nodig. Zal in het hoogseizoen wel nodig zijn. We voelden ons erg in-de-gaten-gehouden hierdoor. Personeel op de receptie erg kortaf en onvriendelijk. Schoonmaaksters waren nog het aardigst en de hele dag bezig met het schoonmaken. Bij de afwasbakken was geen warm water. Douches wel warm. Plekjes prima en netjes. Wel goed opletten waar je staat i.v.m. enorme grootte van de camping en eenrichtingsverkeer. Winkel prijzig, maar wel handig voor vers brood 's morgens. Geen ervaring met zwembad en restaurant. Zagen er wel goed uit. Er is zelfs een kerkgebouw op de camping. Gaan niet nogmaals naar deze camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8heer de Heer17-11-2012

grote camping

Komen hier een paar keer per jaar mijn ouders opzoeken. Is in de winter een camping voor overwinteraars. Gezellige sfeer. Wij verbleven in een huur-chalet, deze werd particulier verhuurd. Chalets van de camping zelf zien er slechter uit.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in november 2012

• 4Suzie10-10-2012

Gaan we nooit meer heen

Camping La Manga ligt naast de snelweg en is ENORM. Er zijn veel huisjes. Je moet goed opletten/ onthouden waar je staat, want alle lanen lijken op elkaar.

De sta-plaatsen voor tenten/caravans/campers zijn in lange rijen afgebakend door een heg, je kunt het einde van de rij haast niet zien. De plaatsen zijn wel ruim en waren schoon en netjes.

De ontvangst was heel onvriendelijk, we werden nog nèt niet genegeerd. Het meer/ zee waar het aan ligt was niet erg schoon, ook het strand was vies, er lag veel rommel. Je moest er met de fiets heen, evenals naar de (dure) supermarkt.

Het toiletgebouw is schoon, maar de douches waren ijskoud. Allemaal. Ook in een ander toiletgebouw. Daar sta je dan, met peuter en zwangere buik.

Ik vond het geen succes, en dan zeg ik het netjes. We hadden voor een paar dagen geboekt maar zijn na 1 dag weg gegaan.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 7mevrouw van dommelen14-02-2012

erg duur voor een studio, verder goed resort

Het was erg koud en de verwarming is dan onvoldoende. Goede studio maar duur t.o.v wat in de omgeving te huren is.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 7leuris henri 15-01-2012

goed om te verblijven , maar te veel hondenpoep!!!

goed goed camping restaurant kan beter

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2011

• 7gerard en truus25-06-2011

Grote camping aan een binnenmeer

Zeer grote camping en als je bij het meer staat is het 1 km. lopen naar receptie/winkel en zwembad. Fiets is handig. Personeel bij de receptie is niet vriendelijk. Toen wij er waren was de zee schoon. Sanitair kan schoner. La Manga de Mar Menor is een modern uitziende stad maar zonder ziel. Boodschappen op camping zelf of in Cabo de Palos. Calblanque is een mooi nartuurgebied/strand

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Pol19-12-2009

nooit meer!

Ligt niet aan zee,maar aan de Mar Menor. Als men van de standplaats naar deze binnenzee wandelt,loopt men eerst langs de vaste standplaatsen, dit lijkt wel een krottenwijk. Het sanitair is ronduit slecht: verouderd,de douchekop geeft afwisselend te koud of te heet water en dan spreken we nog niet van de hoeveelheid water dat eruit druppelt. Het restaurant valt wel mee, het is er lekker en niet te duur. We hebben er eerst hevige stortregens gehad,het water stroomde van aan de receptie richting het meer en nam alle vuil mee. gevolg het meer erg vervuild. Ook hebben we veel last gehad van de muggen en de vliegen. De zon en de zee maakten veel goed. Voor mij nooit meer.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 3Pol en Hub27-10-2009

nooit meer !

De camping kijkt op een krottenwijk met allerlei bouwsels hutjes ,kraampjes het kijkt wel een ghetto; Aan de receptie negeren ze je als je er binnenkomt , ze laten je wachten en blijven onderling spaans praten. Het meer is vervuild zeker na een regenbui want dan loopt al het vuil van aan de straat (meer dan 1 km ver) tot in het meer en laat allerlei vuilnis achter in het meer en op het strand. Het sanitair is verouderd, soms te koud soms kokend heet water in de douches. De douches zijn te klein je moet je kleding buiten hangen anders is ze nat. De sproeier geeft weinig water je moet de druppels en de straaltjes zoeken . Wifi is erg duur en alleen te verkrijgen per maand en is duur 30 euro per maand en dan werkt het nog maar de helft van de tijd. Het zwembad is koud er zijn geen ligstoelen en het verwarmde overdekte bad gaat pas open op 1 november. Het enige positieve is het restaurant waar je voor 11 euro een menu kan eten dat lekker smaakt de drank is gratis of je water of wijn kiest

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 2Margriet Engel07-10-2009

Nooit meer!

Camping heeft een VRESELIJKE receptie, de meisjes daar (ik heb er 3 gezien) hebben een hekel aan mensen helpen. 1. laten je gewoon staan aan de receptie, terwijl zij doorkletsen en lachen. 2. vraag niets, want je wordt afgesnauwd als je de moed hebt iets te vragen. 3. als je weggaat wordt de rekening naar je toe gesmeten! De douches zijn ijskoud op alle mogelijke tijden van de dag. Sanitair is prima in orde verder. Houdt je van privé, dan is dat goed verzorgt, je buren kun je niet zien, door hoge heggen. Op alle plaatsen, er zijn geen veldjes.

• 7Frans de Greef22-05-2009

Nette camping

Nette camping met grote plaatsen die afgebakend zijn door bomen/struiken.Sanitair is oud maar wel schoon.Personeel was wel aardig.Eten halen bij het restaurant is een aanrader, goed en lekker en zeer beslist niet duur.Wifi was wel erg duur en je krijgt daarvoor een zeer slechte verbinding.De overwinteraars zijn een kliek, waar je als gewone kampeerder niet bij hoort.Het strand viel erg tegen,was erg vies(zwerfvuil) en de zee ook niet erg schoon,de grond was vies drassig.Wij zijn twee maanden op deze camping geweest maar we gaan naar deze camping niet meer terug.

Gereisd met partner in april 2008

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa