Bed and Breakfast Casa Alegria

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Casa Alegria

2 reviews over Bed and Breakfast Casa Alegria in het Nederlands

Een paradijs voor mensen die van rust houden.

Philip De Smedt,
25-10-2017

Gelegen in een landschap omgeven door bergen, waar je s'nachts kan genieten van een schitterende sterrenhemel en enkel de krekels hoort. De gastvrouw en gastheer verwennen ons zoals we het vooraf gedroomd hadden.

Geweldig is Casa Alegria in Las Encebras/Jumilla

Carine en Rudi,
15-5-2017

Casa Alegria Gastenkamers/Guestrooms

Warm onthaal door de gastheer en gastvrouw...alles wat een mens nodig heeft om te ontspannen in een rustige en prachtige omgeving....

Mooie ingerichte ruime kamers en badkamer.

Overdag kan je genieten van het mooie zwembad en is er ook mogelijkheid om mooie wandelingen te maken.

Mieke en Dirk zorgen voor het lekker ontbijt en je kan lekker avondeten met een aangepast wijntje verkrijgen.

Dirk is een fantastische gastheer en Mieke een keukenprinses.

Een echte aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Alegria in Jumilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.