Appartement Mojon Hills

Appartement
Appartement Mojon Hills

We hebben een aantal aanbieders voor Mojon Hills voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Mojon Hills in het Nederlands

Met oudere kinderen

jul – aug 2010 / Ouders + 2 kind. 13 en 17.

ERVARING :

Complex is nog erg nieuw, was maar 20% bezet was. Heel rustig dus, veel Spanjaarden.

Op de receptie spreekt men Engels. Je krijgt een sleutel, en dat is het dan. Geen uitleg.

De vaatwasser was niet aangesloten.

Het beloofde ligbad was er niet. 2x een douche wel, zonder douchegordijn.

Airconditioning in het hele huisje.

Bestek en kopjes was karig, koelkast, 4 pits kookplaat en oven zijn perfect, grote koelkast.

Parkeren op eigen terrein kan, zeer krap.

Huisje met tuin? Ja, 1 meter breed, je kunt er niet in zitten met stoelen.

Voor de kinderen was er niets te doen, wel een zwembad.

Strand op 200 meter gaat niet lukken, 1 km rijden met de auto wel. Mooie kiezelstranden. In de omgeving zijn mooie stranden te vinden.

In Puerto de Mazarron zijn 3 grote supermarkten te vinden, en op zondag ook nog open. De boulevard aldaar is leuk, maar simpel. Vooral op zaterdagavond zijn er veel Spanjaarden te vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mojon Hills in Isla Plana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mojon Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.