Isla Plana

We hebben een aantal aanbieders voor Isla Plana voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Isla Plana voor je op een rij gezet:

Reviews over Isla Plana

een plaats nog niet bij het grote publiek bekend

Martin
    25-2-2017

Isla Plana, samen met het vissersdorpje “La Azohía” rustig gelegen aan een zonnige baai op het zuiden. Het plaatsje kent lokale activiteiten die zich doorgaans in en rondom het openbare dorpshuis aan het haventje afspelen. Verder beschikt het over een bescheiden centrum met alle winkels, bank, apotheek en restaurantjes, die men zich kan wensen. Omdat de directe omgeving enigszins vlak is, zijn er fiets mogelijkheden bij de hand. De “echte” fietsers die van mountain biking of het beklimmen van een berg houden, kunnen hier hun hart ophalen. Wandelpaden in de omliggende heuvels (300 tot 400 hoog) geven genoeg uitdagingen voor zowel wandelaars als sportfietsers. Het strand, deels zand en deels kiezel, is redelijk schoon en de baai is zeer geschikt voor Snorkelen en of scuba diving, er zijn dan ook verschillende duikscholen en opleidingen op dit gebied. In het 8km verderop gelegen Puerto de Mazarrón zijn meer grote winkels en daar is dan ook de wekelijkse markt op de zondag. Van hieruit zijn dan ook rondvaarten langs de rotskust mogelijk of het bezoeken van één van de opgravingen van de Romeinse aanwezigheid in het verleden. Verder beschikt deze iets grotere plaats ook over alleraardigste kunst en kunstnijverheidswinkeltjes, meer terrasjes en nog meer restaurantjes waar men tegen zeer schappelijke prijzen kan lunchen.
    Jammer is dat de busverbindingen naar de omliggende grotere plaatsen minder frequent zijn. eigen vervoer of huurauto zijn belangrijk.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zalig kleinschalig

Mireille
    21-8-2010

Verschillende baaitjes en strandjes, een gezellige plankenpromenade,een paar kleine restaurantjes en één strandbarretje (in de zomer). Fantastisch voor wie het échte Spanje zoekt. Nog géén massatoerisme. Maar op 5 km vind je dan wel alle mogelijke winkels in het hele gezellige Puerto De Mazarron, waar je heerlijk langs de jachthaven kunt flaneren. Geen hotels, wel leuke appartementen te huur.

Gereisd Met partner in juni 2010

terrassencamping, mooi landschapzwembad met warm water, en

Rik Sluyts
    10-4-2008

terrassencamping, mooi landschapzwembad met warm water, winter en zomer 30 graden. Kortbij gezellig en typische dorpjes. Lekker eten voor weinig geld, vele restaurantjes; Speciale prijzen voor lange verblijven, in d winter vele overwinteraars, meestal Engelsen, Duitsers,Nederlanders, Fransen.Enkele Belgen.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Isla Plana scoort een 8,1 uit 10, op basis van 7 reviews