Bed and Breakfast Torre de la Campana

37 reviews over Bed and Breakfast Torre de la Campana in het Nederlands

overtreft alle verwachtingen

haezebrouck johan
17-4-2018

gastheer Yves en gastvrouw Katia hebben het talent je aan te voelen als klant en stellen alles in het werk om het de gasten naar de zin te maken in alle vrijheid, er is niets dwingends aan. we hebben er ons heel thuis en heel op ons gemak gevoeld. Heerlijk!

Mooie B&B, goede kamer en ontbijt, op aanvraag zeer lekker avondmenu. Rustig gelegen, auto nodig, goed bereikbaar. Goed gelegen voor uitstappen naar strand, Murcia, Cartagena. Zeer gastvrij koppel, je voelt je er direct thuis!

Een heerlijk verblijf met grote gastvrijheid

Rini 1971
12-8-2017

Deze B&B wordt gerund door Karla en Yves die er alles aan doen om er een fijn verblijf voor je van te maken. Zeer gastvrij, vriendelijk en je voelt je er echt thuis. Eten is ook prima en de omgeving prachtig. Heel mooi zwembad. Niets op aan te merken. Kan er niets op aanmerken. Wat wel goed is om te weten is dat er gezamenlijk gegeten en ontbeten wordt aan een grote tafel. Wij vonden dat geen enkel probleem en erg gezellig. Echter, als je wat meer op jezelf wilt zijn en vakantie wilt houden dan is dat wel iets wat je van te voren moet weten.

Ontspannen in een gezellige omgeving!

Katrien en Steven
13-7-2017

Katia en Yves ontvangen je met open armen!

Mooi verblijf met een groot zwembad en heel lekker eten! Zeker een aanrader!

We houden er alleen maar mooie herinneringen aan over!

Bedankt voor de gezellige momenten!

In één woord fantastisch!

Paul en Marion
12-7-2017

Wat een geweldige week hebben wij gehad. Frisse kamer, heel mooie patio waar je gezellig zit en kunt genieten van de fantastische kookkunst van Katia en Yves en een fijn zwembad. Kortom bedankt voor een heerlijke fijne en gezellige week en de leuke gesprekken die we hebben gehad.

Marion en Paul

Uitmuntend !

Henk Loobuyck
8-7-2017

Katia en Yves zijn zeer goede koks en zijn begaan om hun gasten , geven veel info en tips voor uitstapjes maar laten je ook vrij , kortom , aangename mensen met gevoel voor humor ! Zalig !

Een super sympathieke gastvrouw en gastheer verwenden onze elke dag opnieuw met hun keuken, finca-accommodatie, reisbegeleiding en gezelschap. Een hele grote aanrader.

heerlijk genieten in dit mooie deel van spanje

tessa en jeroen
19-5-2017

Dit mooie verblijf ligt lekker rustig en in een mooie en warme hoek van Spanje. Daarbij zijn gastheer en gastvrouw Yves en Katia super. Heel erg vriendelijk, behulpzaam en leuk om mee te praten, en daarbij fantastische koks. Je kunt hier echt heel lekker eten.

Verder is het verblijf mooi en schoon en zijn er met zwembad, tennisbaan, een basket etc. veel mogelijkheden om lekker bezig te zijn. Wij zijn zelfs recent terug geweest.

Fantastisch , een aanrader !

Paul en Monique
18-5-2017

Zowel de rustige ligging, de uitvalbasis voor alle mogelijke uitstappen, en dan nog de meest vriendelijke en behulpzame uitbaters en de fijne en reine BB .Wat wil je nog meer voor een fijne vakantie!

Relaxen op hoog niveau

BOB & Sonja Moureau Lambaerts
17-5-2017

Veel ruimte, privacy, rust, stilte...en lekker (h)eerlijk eten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Torre de la Campana in Cartagena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Torre de la Campana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Torre de la Campana scoort een 9.53 uit 10 op basis van 37 reviews.