Bed and Breakfast Torre de la Campana

Laatste review

Heerlijk!

Irma Berg,
2-12-2018

De accommodatie ligt vrij rustig, aan de weg. Goed te vinden. We werden erg gastvrij ontvangen en de kamer zag er prima uit, lekker rustig aan de tuin. De eigenaren kunnen heerlijk koken, geven leuke tips en zijn erg gezellig. Ontbijt was ook zeer goed! Echt een aanrader!

Kenmerken

2-12-2018

Fantastische B&B

Bene & Janne,
30-9-2018

Katia en Yves zijn 2 vriendelijke en gepassioneerde mensen die hun gasten elke dag opnieuw weten te verwennen.

De dag begint met een heerlijk en uitgebreid ontbijt. Wie s middags in de finca blijft, heeft de mogelijkheid om een lekkere snack te eten. ‘s Avonds toveren ze elke keer opnieuw een superlekker 3-gangenmenu op tafel. Wij waren 14 dagen aanwezig en hebben nooit hetzelfde op ons bord gekregen. Ook de kinderen smullen gezellig mee en als er wordt getwijfeld of het gerecht kindvriendelijk is, wordt er voor hen iets anders klaargemaakt.

In de mooie tuin en aan het geweldige zwembad komen we echt tot rust.

Wij komen nu al enkele jaren op rij en het verveelt ons nog steeds niet. Integendeel onze vakantie 2019 ligt al vast 😉

Gewoonweg ‘super’!

Liesbeth Heylen,
17-7-2018

We werden bij aankomst, door zowel Katia als Yves, welkom geheten met een rondleiding en een drankje. Zo leerje hun al een beetje kennen en voel je je al wat thuis.

‘S avonds kan je kiezen of je samen met hen en de andere gasten wil eten of niet. Dit kost 24 euro, hapjes, hoofd- en nagerecht en drank inbegrepen. Dit is zeer zeker een aanrader, niet alleen voor de kookkunsten, maar ook voor de gezelligheid!

Smorgens deden enkele gasten buikspieroefeningen en deed Katia lustig mee, terwijl ik in een rustig hoekje mediteerde en mijn reisgezel nog lag te slapen. Ondertussen werd het ontbijt door Yves klaar gemaakt. Niks moet, alles kan!

Het ontbijt is ook af.

De B&B is goed gelegen. Er waren gasten die al jaren kwamen en nog steeds nieuwe dingen ontdekten. Wij hebben alleszins op 4 dagen een goede mix van activiteiten kunnen ondernemen. Natuur, cultuur, relaxen, shoppen en lekker eten... het kan hier allemaal en Katia en Yves geven super uitleg!

Het zwembad geven we een 8 omdat het vrij open ligt en er juist veel wind was waardoor het soms een beetje fris was om te zonnebaden. Maar toen ik in de hangmat ben gaan liggen, had ik het snel weer warm! Het windje kan natuurlijk ook weer een voordeel zijn...

Geweldig mooie en gastvrije B&B!

Ilse Fernández,
28-6-2018

Normaal gaan wij bijna elk jaar naar Andalusië. Dit keer besloten om een andere streek van Spanje te gaan ontdekken. Ook was het onze eerste vakantie met z'n 3tjes, met ons 11 maanden oude dochtertje. Wij waren een week te gast bij de gastvrije Yves en Katia. Wat hebben wij een fijne week gehad! Het ontbrak ons aan niets! Bij aankomst waren we meteen onder de indruk van de mooie finca en werden we meteen in de watten gelegd met een heerlijke appertief en diner! Wat een fijn ontvangst! Onze vakantie kon toen al niet meer stuk!

We hebben bijna elke avond meegegeten. We zijn wel een keer buiten Torre de la Campana gaan dineren, maar dat kon niet tippen aan de kookkunsten van Yves en Katia! Ook vonden wij de b&b ideaal met ons dochtertje. Wij komen zeker nog eens terug! We hebben sowieso nog lang niet alles gezien wat we nog graag willen zien van deze mooie streek.

overtreft alle verwachtingen

haezebrouck johan,
17-4-2018

gastheer Yves en gastvrouw Katia hebben het talent je aan te voelen als klant en stellen alles in het werk om het de gasten naar de zin te maken in alle vrijheid, er is niets dwingends aan. we hebben er ons heel thuis en heel op ons gemak gevoeld. Heerlijk!

Mooie B&B, goede kamer en ontbijt, op aanvraag zeer lekker avondmenu. Rustig gelegen, auto nodig, goed bereikbaar. Goed gelegen voor uitstappen naar strand, Murcia, Cartagena. Zeer gastvrij koppel, je voelt je er direct thuis!

Een heerlijk verblijf met grote gastvrijheid

Rini 1971,
12-8-2017

Deze B&B wordt gerund door Karla en Yves die er alles aan doen om er een fijn verblijf voor je van te maken. Zeer gastvrij, vriendelijk en je voelt je er echt thuis. Eten is ook prima en de omgeving prachtig. Heel mooi zwembad. Niets op aan te merken. Kan er niets op aanmerken. Wat wel goed is om te weten is dat er gezamenlijk gegeten en ontbeten wordt aan een grote tafel. Wij vonden dat geen enkel probleem en erg gezellig. Echter, als je wat meer op jezelf wilt zijn en vakantie wilt houden dan is dat wel iets wat je van te voren moet weten.

Ontspannen in een gezellige omgeving!

Katrien en Steven,
13-7-2017

Katia en Yves ontvangen je met open armen!

Mooi verblijf met een groot zwembad en heel lekker eten! Zeker een aanrader!

We houden er alleen maar mooie herinneringen aan over!

Bedankt voor de gezellige momenten!

In één woord fantastisch!

Paul en Marion,
12-7-2017

Wat een geweldige week hebben wij gehad. Frisse kamer, heel mooie patio waar je gezellig zit en kunt genieten van de fantastische kookkunst van Katia en Yves en een fijn zwembad. Kortom bedankt voor een heerlijke fijne en gezellige week en de leuke gesprekken die we hebben gehad.

Marion en Paul

Uitmuntend !

Henk Loobuyck,
8-7-2017

Katia en Yves zijn zeer goede koks en zijn begaan om hun gasten , geven veel info en tips voor uitstapjes maar laten je ook vrij , kortom , aangename mensen met gevoel voor humor ! Zalig !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Torre de la Campana in Cartagena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Torre de la Campana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.