Géén boekingskosten
SpanjeMurciaAguilasAppartementen AguilasAppartement Residenial Calas de Matalentisco

Appartement Residenial Calas de Matalentisco

Meer appartement info

12 Reviews over Residenial Calas de Matalentisco

• 8Rob en Els12-02-2020

Prima

Mooi appartement van alle gemakken voorzien. Vanaf terras zo toegang tot het zwembad. Parkeergarage is ook fijn.

• 9Connie- diana08-03-2019

Het is een hele mooie plaats waar ook veel te zien is. Mooie stranden en lekkere eettentjes. Super mooi apartement met zwembad. Je moet alleen wel een vervoersmiddel hebben om overal te komen. Naar het strand kan je lopend. Echt een aanrader om naar dit plaatsje te gaan. We hebben echt genoten. We zijn in februari geweest maar zelfs de temperaturen waren heerlijk. Konden zelfs in zomerse kleding en badkleding.♡♡

• 9Familie Payne07-06-2018

Modern schoon ingericht appartement

Het appartement was mooi en schoon ingericht. De douche heeft een lekkere krachtige straal. Complete keuken incl. wasmachine. Geen vaatwasser maar dat hinderde niet, in principe hadden we alleen ontbijtbordjes, pan voor gebakken eieren en glazen. Het balkon was super. Elke dag zon gehad. Zwembad is koud maar zeker wel te doen wanneer het zonnetje schijnt om baantjes in te zwemmen en in te spelen. Ons zoontje van 7 maanden kon er ook met plezier erin.

Heel veel mooie en schone stranden in de buurt. Leuke terrasjes en eet gelegenheden in de buurt. Je hebt wel een auto nodig, alleen een strandje is op loopafstand. Het duurde even voordat wij in de Spaanse ritme kwamen met de openingstijden. Lidl elke dag open konden daar lekkere ontbijtbroodjes halen.

Het ontvangst was heel vriendelijk en gaf een goed gevoel. We hebben ook gezellig met de eigenaren geluncht omdat ze toevallig er ook waren in die week. Hele gezellige mensen.

• 9Ton06-07-2015

Rustig gelegen fijn appartement

Zeer mooi en prima ingericht appartement waar je zo vanaf het balkon naar het zwembad loopt. Het was in het voorseizoen alleen wel erg rustig. Prettige schone stranden in de buurt. Aguilas is een kleine maar leuke stad met voldoende restaurants waar het goed toeven is.

• 9hans en thea19-02-2015

een fijne rustige plek in de winter

Ons appartement is modern en compleet ingericht. Ook schoon. Het heeft een royaal terras en fijn uitzicht op zee en het zwembad. goede begeleiding door de bemiddelaar die vlakbij woont.

• 10Marian Aben26-10-2014

fantastische plek voor een heerlijke vakantie.

Aguilas is een fantastische plek voor een heerlijke zonvakantie. Waar de mensen aardig zijn, en er veel restaurantjes zijn, waar je lekker kunt eten voor nog steeds weinig geld.

• 10Jan Christiaens 24-10-2014

Super plek met en zonder kids

Heerlijke plek om tot rust te komen en kids genieten in heg zwembad, slechts paar meter van je vandaan. Wil je naar het strand dan ben je er in 5 minuten loopafstand. Mensen om je heen zijn super vriendelijk en de Nederlanders nemen je op in hun midden. Unieke is dat het geen toeristische bestemming uit een vakantiefolder is, en je kennis kunt maken met het authentieke Spanje. We hebben genoten en tot de volgende keer!

• 10Karin Buitenhuis24-10-2014

Heerlijke vakantie gehad!

Mooi appartement op loopafstand van zee. Wij zaten direct aan het zwembad. Mooie en schone accommodatie met een ruim balkon. Wij hadden de beschikking over een auto maar zelfs zonder auto zijn er restaurants op loopafstand.

• 9Fam v Steenes 24-10-2014

Onverwacht fantastisch en dat voor deze prijs

Wist niet wat te verwachten. Vond de huurprijs erg laag was bang dat het vies vuil en oud zou zijn. Integendeel modern compleet nieuw schoon Heerlijke bedden van hotel kwaliteit Wat een heerlijke omgeving paar minuten van strand Gezellig stadje met heerlijke terrasjes super tapas. En een thee of koffie voor €1. Waar vind je dat nog. Alle prijzen zijn zo laag. Leven is hier fantastisch en betaalbaar voor een kwaliteit. Nogmaals verbaasd

familie Verbeek 0653354881, eigenaar , 09-11-2014

Bedankt voor je uitgebreide reactie, fijn dat jullie genoten hebben. En dat de prijskwaliteit meer dan aan jullie verwachting voldeed. Wel is waar net terug maar zie onze arrangementen en vroegboek actie via onze Facebook pagina

• 10Bart van den Brandt15-08-2014

Echt een geweldig huisje

Het appartement ligt fantastisch. 5 min lopen van het strand en als je van je balkon 3 traptreden naar beneden loopt zit je aan het zwembad. Alles is perfect geregeld verder en de andere Nederlanders en Spanjaarden zijn ontzettend aardig. Stadje heeft een leuke sfeer en er is zaterdag's avond veel te beleven.

Appartement Residenial Calas de Matalentisco info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)