Appartement Residenial Calas de Matalentisco

10 reviews over Appartement Residenial Calas de Matalentisco in het Nederlands

Modern schoon ingericht appartement

Familie Payne
7-6-2018

Het appartement was mooi en schoon ingericht. De douche heeft een lekkere krachtige straal. Complete keuken incl. wasmachine. Geen vaatwasser maar dat hinderde niet, in principe hadden we alleen ontbijtbordjes, pan voor gebakken eieren en glazen. Het balkon was super. Elke dag zon gehad. Zwembad is koud maar zeker wel te doen wanneer het zonnetje schijnt om baantjes in te zwemmen en in te spelen. Ons zoontje van 7 maanden kon er ook met plezier erin.

Heel veel mooie en schone stranden in de buurt. Leuke terrasjes en eet gelegenheden in de buurt. Je hebt wel een auto nodig, alleen een strandje is op loopafstand. Het duurde even voordat wij in de Spaanse ritme kwamen met de openingstijden. Lidl elke dag open konden daar lekkere ontbijtbroodjes halen.

Het ontvangst was heel vriendelijk en gaf een goed gevoel. We hebben ook gezellig met de eigenaren geluncht omdat ze toevallig er ook waren in die week. Hele gezellige mensen.

Rustig gelegen fijn appartement

Ton
6-7-2015

Zeer mooi en prima ingericht appartement waar je zo vanaf het balkon naar het zwembad loopt. Het was in het voorseizoen alleen wel erg rustig.

Prettige schone stranden in de buurt.

Aguilas is een kleine maar leuke stad met voldoende restaurants waar het goed toeven is.

een fijne rustige plek in de winter

hans en thea
19-2-2015

Ons appartement is modern en compleet ingericht. Ook schoon. Het heeft een royaal terras en fijn uitzicht op zee en het zwembad.

goede begeleiding door de bemiddelaar die vlakbij woont.

fantastische plek voor een heerlijke vakantie.

Marian Aben
26-10-2014

Aguilas is een fantastische plek voor een heerlijke zonvakantie. Waar de mensen aardig zijn, en er veel restaurantjes zijn, waar je lekker kunt eten voor nog steeds weinig geld.

Super plek met en zonder kids

Jan Christiaens
24-10-2014

Heerlijke plek om tot rust te komen en kids genieten in heg zwembad, slechts paar meter van je vandaan. Wil je naar het strand dan ben je er in 5 minuten loopafstand. Mensen om je heen zijn super vriendelijk en de Nederlanders nemen je op in hun midden. Unieke is dat het geen toeristische bestemming uit een vakantiefolder is, en je kennis kunt maken met het authentieke Spanje. We hebben genoten en tot de volgende keer!

Heerlijke vakantie gehad!

Karin Buitenhuis
24-10-2014

Mooi appartement op loopafstand van zee. Wij zaten direct aan het zwembad. Mooie en schone accommodatie met een ruim balkon. Wij hadden de beschikking over een auto maar zelfs zonder auto zijn er restaurants op loopafstand.

Onverwacht fantastisch en dat voor deze prijs

Fam v Steenes
24-10-2014

Wist niet wat te verwachten. Vond de huurprijs erg laag was bang dat het vies vuil en oud zou zijn. Integendeel modern compleet nieuw schoon Heerlijke bedden van hotel kwaliteit

Wat een heerlijke omgeving paar minuten van strand Gezellig stadje met heerlijke terrasjes super tapas. En een thee of koffie voor €1. Waar vind je dat nog. Alle prijzen zijn zo laag. Leven is hier fantastisch en betaalbaar voor een kwaliteit. Nogmaals verbaasd

familie Verbeek 0653354881, eigenaar , 9-11-2014

Bedankt voor je uitgebreide reactie, fijn dat jullie genoten hebben. En dat de prijskwaliteit meer dan aan jullie verwachting voldeed. Wel is waar net terug maar zie onze arrangementen en vroegboek actie via onze Facebook pagina

Echt een geweldig huisje

Bart van den Brandt
15-8-2014

Het appartement ligt fantastisch. 5 min lopen van het strand en als je van je balkon 3 traptreden naar beneden loopt zit je aan het zwembad. Alles is perfect geregeld verder en de andere Nederlanders en Spanjaarden zijn ontzettend aardig. Stadje heeft een leuke sfeer en er is zaterdag's avond veel te beleven.

Geweldige plek.

Bjorn
15-8-2014

Een fantastische locatie. 5 meter van het zwembad vandaan en 100 meter van het strand. Een geweldig uitzicht over het dorp Aguilas en het strand.

Heerlijk vakantieadres in Spanje.

Judith
15-8-2014

Nieuw ingericht appartement direct gelegen aan een mooi zwembad. Frisse eenvoudige inrichting, met heerlijke nieuwe bedden. Prijs/kwaliteit goed in verhouding. Zeer ruim terras (met ligbedden) met uitzicht over de zee en het stadje. Op loopafstand van een kindvriendelijk strand met diverse strandtentjes. Het complex is in eigendom van met name Spanjaarden en ook Nederlanders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenial Calas de Matalentisco in Aguilas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenial Calas de Matalentisco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.