Camping La Quinta Bella

4 reviews over Camping La Quinta Bella in het Nederlands

Nooit meer

F.Blok
26-2-2017

Spreek heel goed van te voren af wat de prijs is want ze laten je voor je het weet voor een dure luxe plaats betalen.

Nooit meer

E. Blok
25-10-2016

Wij kwamen aan half september 2016. Er waren veel vrije plekken. Personeel was niet te vinden. De caravan maar ergens neergezet en gewacht tot er iemand kwam. Dat was een paar uur later. We konden overal gaan staan want alle plaatsen (ook de hele grote) hadden in deze periode dezelfde prijs. Toen we bijna stonden werd er gezegd sorry maar we gaan werken op het terrein en de plek die u heeft gekozen zal veel last hebben van stof. Dan naar een andere plek. Toen we daar bijna waren was het weer sorry maar deze plek is gisteren gereserveerd. Wéér een andere plek gezocht. Vlak bij het zwembad. Helaas maakte de pomp behoorlijk wat lawaai dus maar weer een andere plek gezocht. Die bleek niet de gehele periode beschikbaar maar dan moesten we een paar dagen voor onze plandatum vertrekken. We konden pas de volgende dag inschrijven. Acsi kaart laten zien. Alles werd gefotografeerd er werd verder niets gezegd over de prijs van de plek dus wij dachten Acsi is van toepassing. Toen we af gingen rekenen bleek dit echter niet het geval. We stonden op een "luxe"plek en die was 18 euro. Ondanks ons protest hebben we 18 euro per nacht moeten betalen. Wat heb je dan aan de Acsi card??? niets dus. Verder waren de toiletten en de douches niet altijd even fris. Ook was er niet altijd toiletpapier. Er werd niet iedere dag gecontroleerd en schoongemaakt. Bij de "luxe"plekken die overigens erg groot zijn komt de waterleiding uit de grond naar boven. Hij hangt ergens halverwege de plek in de lucht te bengelen met een flinke watermeter eraan. Als het warm is moet je de kraan dus flink door laten spoelen om legionella te voorkomen.Jammer maar naar deze camping zullen wij Nooit Meer gaan.

Heerlijk, relaxed, gezellig en vriendelijk

Zonliefhebber
13-10-2016

Rustige camping met zwembad en ruime plaatsen. Niet zo geschikt voor kinderen voor lange tijd.

Heerlijke camping

Annemiek de Wit
12-4-2015

Genoten op deze camping, grote plaatsen, lekker vrij, gezellig met veel Engelsen, kwartier naar een supermarkt, tuinbouwgebied met sla bijv en amandelbomen en sinaasappelen.

Mooi uitzicht op dal en bergen rondom, bijzonder klantvriendelijk!

Bedoeling was ongeveer een week, we bleven er drie weken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Quinta Bella in Aguilas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Quinta Bella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.