Camping La Quinta Bella

Camping La Quinta Bella

5.8Voldoende

Spanje, Murcia, Aguilas

Op vakantie geweest naar La Quinta Bella?

5.8Voldoende

• 8.4Staat v/h sanitair
  • 5Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

5 reviews over Camping La Quinta Bella

• 6Bram en Marian de Wijze17-05-2019

Er is geen fluit te doen en veel te duur.

Cadance,op deze camping in Mei 2019 Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan Camping: Aguilas camping “La Quinta Bella” Bezoek data: 15 mei Prijs: Acsi € 20.00.
    Ontvangst: Gezellige ontvangst. Door Engels sprekende receptie Paden: Asfalt Staanplaats: Op grof grind. Sanitair: In een eenvoudig houten huisje maar perfect voor elkaar met papier en zeep en handdoek. Inkopen: Brood service 9.30 h. bij de receptie, verder inkopen in Aguilas (7 km). Wifi: Betalend €1.00 per dag en goed. Restauraurant: N.V.T. Eindoordeel: Een eenvoudige rustige camping. Wij hadden wel last van vliegen. De camping vinden wij niet meer dan een wat luxe camperplaats met grote staanplaatsen zonder schaduw. De omgeving is niet interessant, Veel plastic kassen.Het bijzondere is dat het afval te ver buiten de camping aan de openbare weg gedeponeerd kan worden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2017
    2F.Blok26-02-2017

Nooit meer

Spreek heel goed van te voren af wat de prijs is want ze laten je voor je het weet voor een dure luxe plaats betalen.

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

1E. Blok25-10-2016

Nooit meer

Wij kwamen aan half september 2016. Er waren veel vrije plekken. Personeel was niet te vinden. De caravan maar ergens neergezet en gewacht tot er iemand kwam. Dat was een paar uur later. We konden overal gaan staan want alle plaatsen (ook de hele grote) hadden in deze periode dezelfde prijs. Toen we bijna stonden werd er gezegd sorry maar we gaan werken op het terrein en de plek die u heeft gekozen zal veel last hebben van stof. Dan naar een andere plek. Toen we daar bijna waren was het weer sorry maar deze plek is gisteren gereserveerd. Wéér een andere plek gezocht. Vlak bij het zwembad. Helaas maakte de pomp behoorlijk wat lawaai dus maar weer een andere plek gezocht. Die bleek niet de gehele periode beschikbaar maar dan moesten we een paar dagen voor onze plandatum vertrekken. We konden pas de volgende dag inschrijven. Acsi kaart laten zien. Alles werd gefotografeerd er werd verder niets gezegd over de prijs van de plek dus wij dachten Acsi is van toepassing. Toen we af gingen rekenen bleek dit echter niet het geval. We stonden op een "luxe"plek en die was 18 euro. Ondanks ons protest hebben we 18 euro per nacht moeten betalen. Wat heb je dan aan de Acsi card??? niets dus. Verder waren de toiletten en de douches niet altijd even fris. Ook was er niet altijd toiletpapier. Er werd niet iedere dag gecontroleerd en schoongemaakt. Bij de "luxe"plekken die overigens erg groot zijn komt de waterleiding uit de grond naar boven. Hij hangt ergens halverwege de plek in de lucht te bengelen met een flinke watermeter eraan. Als het warm is moet je de kraan dus flink door laten spoelen om legionella te voorkomen.Jammer maar naar deze camping zullen wij Nooit Meer gaan.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• 8Zonliefhebber13-10-2016

Heerlijk, relaxed, gezellig en vriendelijk

Rustige camping met zwembad en ruime plaatsen. Niet zo geschikt voor kinderen voor lange tijd.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Annemiek de Wit12-04-2015

Heerlijke camping

Genoten op deze camping, grote plaatsen, lekker vrij, gezellig met veel Engelsen, kwartier naar een supermarkt, tuinbouwgebied met sla bijv en amandelbomen en sinaasappelen.

Mooi uitzicht op dal en bergen rondom, bijzonder klantvriendelijk! Bedoeling was ongeveer een week, we bleven er drie weken

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden