Sorteren

Reviews over Abarán (Campo de Ricote)

Aan te bevelen

Arend Jan
    3-12-2016

Prachtig Spaans huis in een mooie omgeving. Het uitzicht vanuit het huis op de bergen is fantastisch. Ook het huis zelf is een prima plek om te verblijven. Je komt hier echt tot rust!

Prachtig huis in authentieke omgeving!

Emmy Brak
    19-9-2010

Fantastisch huis in een prachtige vallei. We genoten van het ruige landschap in de Ricote Vallei met mooi licht van opkomende- en ondergaande zon. Wij hebben het terras achter tot Zen-meditatie plek omgedoopt en daar in de perfecte atmosfeer steeds onze yoga oefeningen gedaan. In de ochtend lekker joggen in de heuvels en dan ontbijten op het terras. Het huis is verder van alle gemakken voorzien. Heerlijke keuken en openhaard vuur maakt het romantisch. De omgeving is nog echt authentiek Spaans en dat maakt het bijzonder. We komen zeker terug volgend jaar.

Świetne miejsce...

Kimga
    19-1-2009

Ten oto apartament jest dosyć drogi ale jest piękny i wogóle....super....POLECAM :)

Tranquility is absoluut een van mijn favoriete in Spanje.

Martin
    9-7-2007

Tranquility is absoluut een van mijn favoriete accommodaties in Spanje. Het ligt ontzettend mooi in de Campo de Ricote, en de 2 appartementen die verhuurd worden, zijn tot in de puntjes afgewerkt. De Engelse eigenaren die in het huis achter de appartementen wonen, zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben het huis en de appartementen zelf gerenoveerd en er een geweldig zwembad bij gemaakt. Nog wat extra afdakjes voor de zon en het is helemaal af (die komen er binnenkort). Een echte aanrader voor 1 of 2 weken ontspannen vakantie in een nog onontdekte regio van Spanje!

Abarán (Campo de Ricote) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews