Vakantiehuis Son Park

3,5

Onvoldoende

2 reviews over Vakantiehuis Son Park in het Nederlands

Met jonge kinderen

Appartement van Son Parc: Meubilair is zeer gedateerd, Kasten roken erg muf, alsof ze jaren niet open waren geweest, en helaas is er maar 1 ventilator in de sslaapkamer en niet in de woonkamer, dit zou ook erg aangenaam zijn. Eten is redelijk/goed, helaas was het altijd spitsuur bij de bar van het zwembad, waardoor er "lange" wachttijden ontstonden, dit kan volgens mij anders (extra iemand erbij zetten ?)Kidsworldteam (Marjan-Tom en Saskia) goede inzet wvb de kinderen. Het Volando (Italiaanse animatieteam) deed ook erg goed hun best, helaas spraken zijn slecht engels !

Nooit meer!

10-7-2009

Appartementen worden aangeboden via touroperator. Appartementen zij erg vervallen, meubilair is oud en de badkamer zeer gedateerd. Vieze vloer en tegels die kapot zijn en een oud vies toilet.

Betreft een allinclusive park, maar het eten is zeer matig. Weinig vers fruit, veel slappe patat en opnieuw gebruikt eten. Geheel komt niet levendig, fris en vers over en het geheel is smakeloos. De kok die aan de zijkant een pastamaaltijd maakt is een viespeuk, elke vrouw die voorbij komt wordt door zijn blik uitgekleed. Zeer ongepast en irritant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Son Park in Son Parc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Son Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.