Aparthotel

155 reviews over Aparthotel Sol Parc in het Nederlands

Relaxte vakantie

Dan, Dees en Devon
15-9-2012

Goede ligging: als je van bomen en een heel mooi en kindervriendelijk strand houd, dan een dikke 10 voor ligging. Mindere ligging: als je van uiteten en winkelen houd, dan een 2 voor ligging, je zou dan zeker een huurauto moeten hebben. Ik was hier met mijn zwangere vrouw en mijn zoontje van bijna 2, voor hem was het strand ideaal, zwembandjes om en hij kon vrijspelen, de zee was heel rustig en was het eerste stuk niet diep. Wij hebben ons all-in bijgeboekt, want veel restaurantjes waren er niet in de omgeving. Het eten was te eten, warm en bijgevuld, niet slechts, maar ook niks bijzonders gewoon standaard. Houd je van wandelen is het hier ideaal, denk eraan het zijn geen rechtaangelegde paadjes. Conclusie: we hebben kunnen genieten van al het natuurschoon alleen te weinig leven buiten het parc.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012

Heerlijk genoten met onze kids!

belindaooms
2-9-2012

Wij zijn vanmorgen thuis gekomen van een heerlijke week op Menorca. Samen met onze kids van 1,5jr en 3,5jr hebben wij genoten van een heerlijk all in pakket op aparthotel Sol parc. Het park is inderdaad wat verouderd, maar dat maakt het plezier er zeker niet minder om! 2 zwembaden, heerlijke zee op 5min afstand! Eten erg lekker, en dagelijks variërend. Van vis tot vlees, van vers fruit tot pudding en ijs! De kamers werden bij ons om de dag voorzien van schoon linnengoed en schone handdoeken. Wij hadden vanuit Nederland een huurautotje geregeld, en daarmee kun je nog even rondrijden. Plaatsjes zijn leuk maar niet heel bijzonder. De laatste 2dgn hadden we regen, en dan ik er toch niet veel te doen voor de kids buiten eigen vermaakt in accomodatie om. Personeel in buffetrestaurant en receptie erg vriendelijk. Wij hebben ons prima vermaakt en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

leuke lokatie kindvriendelijk

schotvanger
26-8-2012

Augustus 2012 in Sol Parc geweest voor twee weken. Heerlijke vakantie gehad. Het park ligt bijna geheel onder de schaduw van bomen, het was heel warm dus dat was wel lekker. Bij het zwembad is het soms zoeken naar een plekje in de zon. Het strand is best dichtbij (5 min lopen) en daar is natuurlijk volop zon. Mooi zandstrandje aan een leuke baai, ondiep water tot vrij ver. Het eten is erg lekker, alleen het ontbijt is minder, er is van alles maar geen vers brood, maar dat vindt ik niet zo belangrijk. We zijn het park niet af geweest maar ik denk dat er niet veel is te beleven in de omgeving. Huisjes zijn gedateerd maar op zich prima en worden bijna elke dag schoongehouden. Wij hadden all incl. (ideaal met kleine kinderen). Voor de wat luxere ijsjes betaal je wel maar dat is best redelijk (€1 of € 1,80). Animatie was best leuk, kinderdisco, papagaaienshow en flaminco. Wij zijn erg positief zeker gezien de prijs!

buggy-eiland

rob
25-8-2012

SolParc is erg oud, goed aan de kamers te zien. Er werd slechts 2 x (simpel) schoongemaakt. Moest zelf om toiletpapier vragen bijvoorbeeld...jammer. Eten was de eerste dagen best goed, maar de laatste dagen viel het wat tegen. Ben je met echt kleintjes ("buggy-leeftijd") is het best leuk. Wij waren met onze dochter van 8 en dat was iets minder. Alhoewel de kinderdisco wel haar ding was! Lieve mensen leren kennen uit Dordrecht. Waren echter ook met twee iets oudere kinderen. Hun beleving? Misschien schrijft ze die nog...Dagje excursie Mahon (Mao) gedaan met rondvaart in de grote natuurhaven, was erg leuk Kidsworld viel zwaar tegen!!! Slechts 1 jongedame en er straalde weinig enthousiasme af. Regelmatig om10.00 uur gesloten, terwijl hij open zou zijn... Na de kinderdisco wilde mijn dochter iets vragen en toen mijn dochter haar aandacht vroeg door aan haar arm te zitten, trok ze deze met een ruk weg en zei dat ze dat niet moest doen....Je gaat met kids om hoor!!! Jammer!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

geweldig voor kleine kinderen

jent
24-8-2012

Na t lezen van diverse reviews was t toch best spannend waar we terrecht zouden komen met onze kindjes van 2,8 en 1.Maar wat viel dit mee.Prachtig onderhouden park zij het wat gedateerd bij een van de mooiste baaien van Menorca.Goede busverbinding naar leuke bezienswaardigheden,kamers prima,wel erg warm toen wij er waren,maar de ventilator bood verkoeling, waardoor je ook geen last had van evt. geluiden van buiten/buren,door het geruis hiervan .Groot terras met veel privacy,goede bedden,bad,douche werktte allemaal prima.Eten was gevarieerd en bood veel keus ook voor kinderen(daardoor heb je geen snacks meer nodig).Ontbijt mistte lekkere verse broodjes( alleen bake of,of vv broodjes)verder prima.Aardig personeel,bieden uitstekende service.

Superleuke vakantie!

Sabine
20-8-2012

De omgeving is idd heel rustig. Voor een kindervakantie zit je hier goed! Het park zelf is het paradijs voor ze. Ook kwalitatief prima eten en genoeg keuze voor de kids. Autootje huren altijd leuk voor culturele bezichtigingen en stadjes bezoeken. De baai bij het park is te bezoeken via een mooi duinpad. Heerlijk helder water en na er doorheen te zijn, lekker warm! Wij hebben het heel leuk gehad met onze zoon van 2 jaar en zouden dit eiland / park zo weer bezoeken. En het is ook zo, je moet altijd zelf iets maken van je vakantie natuurlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Heerlijke kindvriendelijke vakantie gehad!

van Leeuwen
13-8-2012

Met 2 jonge kinderen, 3,5 en een baby naar Son Parc geweest. Wij hebben heerlijk genoten. Het strand is op loopafstand. Het zwembad ligt tussen de bomen, waardoor er dus veel schaduw is. Dat is voor de kinderen heel fijn. En voor de zon liepen wij naar het strand. Het eten is goed en veel keus, elke dag wat anders. De bedden liggen goed, alleen de bedbanken zijn niet zo goed. Voor ons kindje van 3 hebben wij dan ook nog een ledikant geregeld en dit sliep beter. Ook de schoonmaak kan iets beter, maar ja als je elke dag van het strand afkomt weet je dat er wel eens wat zand hier en daar kan liggen. Ook zijn de appartementen erg gehoorig. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In de directe omgeving is niet zo heel veel te doen, maar dat heb je ook niet echt nodig. Wel hebben wij 2 dagen een auto gehuurd om toch nog even van de accomodatie weg te zijn en wat van de omgeving te zien. Wij hebben een top vakantie gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke vakantie!!

Fam. van Dam
1-8-2012

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Sol Parc. (met kinderen van 3 en 9 jaar). Twee lekkere zwembaden, (water wat aan de koude kant maar wel fijn schaduwrijk voor de liefhebbers), prachtige baai met heerlijk zandstrand, langzaam aflopende bodem, heerlijk met kinderen. Eten prima, een kok bereid iedere dag een ander gerecht tijdens het eten, ook het buffet is prima, geen rijen en aardig gevarieerd. (prima voor een 3 sterren accomodatie.) Appartement eenvoudig maar okee, wel gehorig. Matrassen van de bedbanken zijn inderdaad erg dun maar de kinderen hebben er prima op geslapen. Wel jammer dat er niet echt een centrum bij zit, een aantal winkels en restaurantjes is alles! Markt en treintje in Mahon zeker de moeite waard. Boottocht, prachtige baaien en stranden gezien maar erg duur als je de hele dag bekijkt!! Kortom, heerlijke vakantie gehad, we hebben genoten!!

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Pascale & Davy
31-7-2012

Heerlijke vakantie gehad met onze kids (2 en 5 jaar). Appartementen gedateerd maar ruim, compleet en schoon (om de dag schoongemaakt en handdoeken vervangen). Matrassen v bedbanken in woonkamer bijzonder dun, gewisseld met matrassen v kids in slaapkamer. 2e Matras onder bedbank kun je uitschuiven en met pootjes omhoog klappen. Personeel erg (kind)vriendelijk. Eten voldoende keuze, constant bijgevuld. Complex niet massaal, geen wachtrijen bij bar, alles dichtbij, geen gereserveerde ligbedden bij zwembad. Prijs-kwaliteit verhouding prima. Bosrijke omgeving, veel schaduw (voorkomt verbranden, af en toe wel koud in het zwembad). Zwembaden, speeltuinen en kinderdisco leuk. Geen overlast van mieren gehad. Vlonder-pad naar mooi strand, werd elke dag geveegd zodat je er zelfs met buggy overheen kon. Strand loopt geleidelijk af en baai is overzichtelijk; ideaal met kinds. Plaatsje Son Parc heeft niet echt een centrum, wel kleine winkeltjes en restaurantjes.

geweldige vakantie

sander
25-7-2012

Son Parc hebben we met een gok geboekt. De recenties waren niet altijd even positief. Veel - en + recenties. Zomer 2012 (15 dagen in juli) zijn wij met onze 2 jonge kinderen van 1 en 3 jaar heen geweest en wat een topvakantie. Een absolute aanrader. We hadden all-in dus geen extra kosten meer. Medewerkers waren vriendelijk, hele leuke 40 min durende kids-club, het eten was elke dag anders en warm! zelf de kinderen konden elke dag wat anders eten. Een kok stond elke dag wat anders vers te bereiden, de baai die ongeveer 4 a 5 min lopen is, is de mooiste van het hele eiland, het strand aldaar (zand) is lekkker rustig ipv Cala 'n Bosch, een peuterbad en een groot bad, om de dag je kamer schoongemaakt incl schone handdoeken, kamers wat simpel maar magnetron, koelkast, tosti apparaat waren aanwezig. Oftewel lekker boeken want je krijgt er echt geen spijt van. Bier is van San Miguel!!! Erg lekker dus!!!

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Parc in Son Parc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.