Aparthotel
Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag30°23°
7,3

155 reviews over Aparthotel Sol Parc in het Nederlands

Echt vakantie gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam. Ruijter
12-8-2013

Je krijgt helemaal waar voor je geld!! Prima eten! Goeie afwisseling en keuze!! Mooi schoon zwembad!! Zee/strand vlakbij!! Appartement ouderwets, maar netjes en schoon!! Slaapbank voor de kinderen prima!! Niet voor grotere!! Zeer vriendelijk personeel!! Leuke animatie!! Helemaal top dus!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Een super mooie vakantie gehad!

Peggy De Prins
2-8-2013

De appartementen zijn bijzonder praktisch, ruim en proper (zeer aan te raden voor families met kids). De ligging is werkelijk top, aan een zeer mooie baai. Het personeel is zeer vriendelijk. Het eten is vers en gevarieerd. Een bijzonder goede prijs kwaliteit verhouding!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Vakantie met baby, super!

M
31-7-2013

Verliefd op het prachtige strand in een mooie baai. Onze baby van net een jaar heeft zowel in de zee als in het zwembad heerlijk gedobberd. Indien nodig is de apotheek direct om de hoek. Van babymelkpoeder tot pijnstillers, alles is voorhanden. Verwacht geen levendige omgeving maar een mooi opgezet park met alle faciliteiten die je voor je kinderen wenst. Wij hebben zeer genoten van het eten. Goed bereid, veel keus, smaakvol. Wij misten alleen het fruit. (bijna iedere avond meloen) In de supermarkt op het park (of die net er buiten) is alles te koop wat je voor de baby nodig zou kunnen hebben. Zwemband, strandtentje, parasol, luiers, eten, babymelk aan alles is gedacht. (melkpoeder dus bij apotheek) De bomen van het park zorgen voor de schaduw voor onze kleine spruit. Hij sliep ook heerlijk in het babybedje in het appartement. Appartement ziet er wel ouderwets uit. Wij hebben het heerlijk gehad en een gezellige tijd met de andere ouders en hun jonge kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

FTI

Top accommodatie voor vakantie met kinderen!

meneer Gerritsen
31-7-2013

Heerlijke vakantie gehad op Menorca, Heel erg kindvriendelijk, zwembad, speeltuin en het strand, meer hadden wij niet nodig. Eten was prima voor jong en oud. Kamers zijn erg gedateerd en gehorig, maar schoon dus voor 12 dagen prima!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Kindvriendelijk complex

Marcel
27-7-2013

Wij verbleven 12 dagen op dit complex. De inrichting van de kamers is sterk verouderd, maar alles functioneert en is schoon. De bedden vonden wij slecht, erg hard. De slaapbank in de woonkamer is minder geschikt voor volwassenen. Het grootste nadeel was de overlast van mieren, die lopen echt overal, zelfs over het bed. Hiervoor biedt een spray (kosteloos verkrijgbaar bij de receptie) uitkomst. Dit moet men wel regelmatig herhalen. Het complex zelf heeft twee zwembaden en deze liggen deels in de schaduw, dit maakt het ideaal voor kinderen. Op het strand (ca 500 meter) kan men bedjes huren a 5 euro per dag. Het eten was goed, voldoende afwisseling en elke dag een ander hoofdmenu wat ter plekke werd bereid. Wij hadden all-inclusive en dan kom je echt niets tekort. Alleen logies zouden we niet aanbevelen omdat er weinig supermarkten in de directe omgeving zitten. Het Nederlandse animatie team was geweldig met de kinderen. Voor gezinnen met jonge kinderen een leuk en verzorgd park.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier blijven we terug komen.

Fam Ligthart Schenk
27-7-2013

Zwembad tussen de dennenbomen, dus je hebt de keuze tussen zon en schaduw ! De kinderanimatie is goed geregeld, Hanna was heel lief voor de kinderen. Kamers worden regelmatig schoongemaakt. Het eten is goed geregeld. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Dorpjes met het openbaar vervoer op het eiland goed bereikbaar.

Gereisd Familie in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super locatie, ontzettend genoten!

rachel
20-7-2013

Ideale lokatie voor gezinnen met kinderen of wandel liefhebbers. Appartement is eenvoudig maar schoon, voorzien van alle basisbehoeftes en fijne bedden. Wij zaten beneden en vlak tegenover het zwembad. Zwembad is schoon en netjes, geen gescheurde of losse tegels en is erg schaduwrijk, ideaal voor kinderen. Naast het zwembad is een speeltuintje en de kinderkliniek gesitueerd en begint het pad naar het strand. Dit is goed bereikbaar via een houten loopbrug welke tot het strand gaat. (Ong. 300 meter) strand is prachtig, is een strandwacht aanwezig en er zijn strandstoelen en parasols te huur. Voor de wandelaars kun je vanaf het strand prachtig wandelen over de rotsen. Helaas niet erg toegankelijk voor buggies. Wij zaten All inclusive en het eten in buffetvorm was prima. Genoeg keus, warm en elke dag variatie. (Man is kok dus best kritisch maar vond t erg goed!) verder elke avond kinderdisco voor de kleinsten of ander vermaak. Het dorpje is niet heel bruisend maar er zitten wat winkeltjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is hier fantastisch !!!

eric_10
20-7-2013

Prima park, strand is vlakbij, door middel van loop vlonder te bereiken. Prachtig strand, ideaal voor kinderen, ook zonder zwemdiploma!. Eten is een buffet, genoeg variatie. Animatie in de avond was erg goed , minidisco , werd een feestje van gemaakt. Appartementen zijn simpel en werd om de dag goed schoongemaakt. Schone handboeken en lakens. Menorca is een prachtig eiland, we hebben een auto gehuurd en 2 dagen rondgereden om plaatsjes te bezoeken en baaien te ontdekken. Vriendelijke mensen die willen helpen. Omliggende plaatsjes goed te bezoeken met de bus, niet duur. Wij zijn heel tevreden over onze vakantie en raden het daarom ook graag aan!

Heerlijk rustig

Dennis
2-7-2013

Wij zijn hier in mei op vakantie geweest met onze kleine. Personeel is erg vriendelijk. Elke dag was er een soort kinderdisco.accomodaties zagen er mooi uit. Ze waren waren nog volop aan het schilderen voor het hoogseizoen . Tuinen erg mooi .. Leuk zwembad voor kleine kinderen ( verwarmd) de bar bij het zwembad is erg fijn om te zitten . Lekker verscholen tussen de bomen. De loopbrug naar het water is goed te doen. Toen wij er waren werd deze gerenoveerd.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat een afbraak zooi

marty
21-3-2013

het appartement was schoon . dat is het enige goede de mieren liepen over het bed dus ook over je heen ,niet echt fijn.het strand is toch een stukje lopen en als er een beetje golf staat staat er een rode vlag en mag je er niet in!Het eten was erg slecht snap niet dat iemand daar een plus voor geeft de deserts die waren nog bevroren en het eten was lauw ,in de buurt echt niets te doen veel gesloten en te huur staande kroegen . Voor kinderen zal het wel leuk zijn maar heb je geen kinderen ga er niet heen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Parc in Son Parc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.