Aparthotel

156 reviews over Aparthotel Sol Parc in het Nederlands

Fijne vakantie

Familie Jonkeren
1-9-2014

Sol Parc is een leuk park, met een hoop te doen voor de kinderen. Tessa van de animatie is echt een hele lieve, toegewijde meid! Super!! De kamers zijn sterk verouderd en de bedden liggen echt niet fijn! Maar de kamers worden wel goed schoongemaakt en je krijgt vaak nieuwe handdoeken. Wij hadden all-inclusive geboekt: het eten vond ik fantastisch! Misschien niet heel veel keuze, maar de kwaliteit was echt top! Voor ieder wat wils en als je van verse vis en schelpdieren houdt dan zit je ook goed! Onze dochter heeft coeliakie; ik heb nog nooit meegemaakt dat een hotel 2 x per dag apart voor haar kookt en komt serveren...hier dus wel! Dus onze dochter kon heerlijk mee-eten. En dat is me heel veel waard. De baai is prachtig (5-7 min lopen), Helder water en mooi strand. Nadeel is dat je de bedjes moet betalen (15 euro) en dat tikt wel aardig aan. Verder is een auto huren ook leuk, Mahon en Citedella bezocht.

Kortom: er zijn verbeterpunten, maar het was een hele fijne vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Leuke plek voor één keer...

Vd Dungen
22-8-2014

Omgeving prachtig, ligging appartementen mooi . Prachtige baai met mooi strand en echte blauwe zee. Ondanks dat de inrichting van de appartementen sterk verouderd was ,was het evengoed allemaal netjes onderhouden. In het restaurant was voldoende keuze met eten echter niet allemaal op temperatuur, warm eten te koud, salades te warm. Men gaat er ook vanuit dat je smiddags en 's avonds warm wilt eten want er weinig andere keuze. Tessa van de kidsclub verdient wel een pluim want die zet zich voor 200% in voor de kindertjes, overige animatie mensen mogen ze wel eens aanspreken op het feit dat ze daar werken en geen vakantie hebben! We hebben een leuke vakantie gehad op Sol Parc, echter 1x is voldoende...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijk genieten met de kids!

mevrouw Fok
13-8-2014

Het park is erg schoon en personeel is erg vriendelijk. Ook Tessa van de kids club zet zich super in om het alle kids (jong en oud) naar hun zin te maken.

De baai (2 min lopen) is adembenemende mooi en het water is kristalhelder. Zwembaden in het park zijn ook super schoon.

Echt een aanrader als je op vakantie wilt in een rustig en kinderrijk resort!

Enne mocht je kleine ziek worden - dan is er een dokterspost op 5 min lopen van het park. Altijd praktisch met ukkies.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Niet voor herhaling vatbaar....

Fam. Kottenhagen
12-8-2014

Sol Parc is volgens mij een 2 sterren accommodatie. Je gaat terug naar de jaren 70 wat betreft inrichting en staat van het complex en de appartementen. Alles is schoon, bijna al het personeel vriendelijk. Receptie is niet erg servicegericht. Vrijwel geen WiFi ontvangst ondanks aanschaf dure WiFi kaart. Het is een groot kinderparadijs, zonder kinderen kun je hier beter niet naar toe. De baai is prachtig en rustig, er is alleen niets te eten of drinken en geen toilet op strand. Het restaurant is een onaantrekkelijke volgepropte zaal, maar eten is goed. De animatie is karig, maar leuke mensen. De geluidsoverlast vanaf het podium 's avonds is heftig en gaat door tot 23.00 uur. Je kunt binnen met gesloten deuren en ramen alles volgen. De bedden zijn vreselijk hard en je kunt niet ventileren als je op begane grond zit, er zijn alleen openslaande deuren, dat maakt het warm en vochtig 's nachts. Wij vonden het te massaal, verouderd, en kwamen hier niet echt tot rust. Menorca blijft top!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Overtrof de verwachtingen!

Kristof
29-7-2014

Net terug van een deugddoende vakantie in sol parc hotel. Prijs/kwaliteit meer dan waard. Het was eigelijk een gok deze reis, maar wat is het meegevallen! Voor grand chique moet je hier niet komen, alles echt op z'n Spaans, basic en niet teveel tralala. Zwembaden, tuinen , kamers ... netjes en verzorgd. SUPER GOED hotel voor kinderen en goed aangepast voor anders validen. Prachtig strand te bereiken via een weggetje door de duinen, rustig gelegen, de zee is niet diep. In het hotel kan je een auto huren via Europcar. 56€/dag, vanaf 2 dagen goedkoper/dag... Zo hebben we zelf het eiland gaan verkennen. Menorca is eigelijk echt niet groot. Alles staat goed aangegeven en makkelijk bereikbaar. Enorm veel nederlanders, belgen en duitsers. Nauwelijks andere nationaliteiten. Het eten valt mee, niet heel erg gevarieerd maar wel lekker.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Mooi resort aan een prachtig strand

Annemieke
28-7-2014

Net terug van een heerlijke vakantie. Ik sluit me aan bij de laatste recenties. Het park is schoon, goed onderhouden. Appartement ruim, schoon en gedateerd ingericht. Zwembad heerlijk voor kleine kinderen en strand heel mooi en dichtbij. Strandbedjes voor €15 (incl parasol) en bij de strandtent aan de linkerkant van de baai kun je heerlijk lunchen. De kidsclud wordt voortreffelijk gerund door Tessa. Ze is alleen, maar ze weet alle kinderen voor zich te winnen. Wij hadden halfpension geboekt, en alle drankjes e.d. zijn heel goedkoop op het park. Drank is wel inbegrepen bij het avondeten. Avondeten is prima. Voldoende keus, voorraad en warm. Ze hebben alleen slechts een weekmenu, ook bij de animatie, maar dat is het enige. Voor een 3-sterrenhotel hebben wij prima gegeten. Een aanrader voor een ieder met kleine kinderen.Ben je zonder kinderen, dan is het park en strand nog steeds mooi (er is ook een wat rustiger zwembad) maar in het dorp valt niets te beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sol Parc is geweldig voor ouders met kinderen!

Joost van Amerongen
15-7-2014

We hebben genoten van dit gweldige vakantie-oord. Alleen jammer dat ons kind behoorlijk ziek werd in de eerste week van de vakantie. Daardoor werd het verblijf wat zwaar( weinig nachtrust e.d.). Ook moesten we langer blijven omdat door de oorontsteking van Fien we niet op geplande datum terug konden vliegen... Daar kon de accomodatie natuurlijk niets aan doen, en alles was goed geregeld verder! Eten en en appartement ruim voldoende, en al helemaal een pluim voor het buitengewoon vriendelijke personeel! Zowel in het restaurant, de winkel, de receptie en met name het animatie-team waren uiterst sympathiek en hebben onze "ellende" heel erg kunnen verminderen! Ook Tessa van de kidsclub was er voor onze Fien om haar toch ondanks haar ziekte enorm op te vrolijken. Kortom sol Parc is een aanrader voor ouders met jonge kinderen, er is van alles te doen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Heerlijke vakantie gehad. Beter dan verwacht.

B. Mastenbroek
7-7-2014

Het was hier echt genieten. Beter dan verwacht en vooral schoon strand en blauwe zee en schoon en groot park. Was groter opgezet dan we dachten. Geen all in gedaan en ging prima om de hoek zit een pizzeria, restaurantjes en Chinees. En supermarkt op het park en om de hoek. Glutenvrij aangegeven in supermarkt en bij de snackbar op het park. Super leuk voor de kinderen en zelf ook goed vermaakt. Leuke kinderdisco en gezellige show. Wel oppassen voor mieren, maar alles in de koelkast gedaan en toen geen mier meer gezien. Groot balkon. slaapbank in woonkamer is voor kind prima slapen. Zelf ook goed geslapen. Om de dag kregen we schone handdoeken en zelfs de afwas was gedaan. Ze waren nog druk aan het werk om het nog mooier te maken nieuwe planten, de schilder er werd hard gewerkt dus groot onderhoud en zwembad werd iedere ochtend schoon gemaakt. Kamers wel wat gedateerd, maar alles was heel en schoon en matrassen zagen er netjes uit.

Leuke vakantie!

Kim
20-6-2014

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Sol Parc, prijs/kwaliteitverhouding goed, eten was redelijk, weinig keuze, appartementen zeer gedateerd maar schoon. Prachtig strand 5 min lopen. Echter, wij zullen geen 3* hotel meer boeken, houden toch van meer luxe!

goed voor gezinnen

Elke
23-8-2013

Onze eerste indruk was een super plaats, super ligging, goed berijkbaar, heteten is wat je mag verwachten voor een drie sterren buffet. meeste personeel is vriendelijk. het is er erg kind gericht. onze grote tegenvaller was de animatie voor volwassene. we hadden de indruk dat die er eigenlijk niet was, enkel maar voor de kinderen. ook savonds had je wel een show, maar met weinig interactie van het publiek. grotendeels van de animatie bestaat uit italiaaners en die maken ook enkel maar contact met italiaans publiek de andere negeren ze gewoon. Stelde je ze een vraag kreeg je maar een pover antwoord, ik was er erg teleurgesteld door.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Parc in Son Parc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.