Aparthotel
Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag32°21°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Parc voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler
D-reizen
D-reizen

1 review over Aparthotel Sol Parc in het Nederlands

2008

Het appartement was koud en vochtig

Renee
15-6-2008

Het appartement was koud en vochtig. Handdoeken werden daardoor niet droog en de lakens waren klam. De zwembaden waren veel te koud.Het restaurant is niet gezellig ingericht maar het eten was prima. Er is elke dag een Italiaanse kok die lekkere pasta's bereidt.

De animatie voor kinderen wordt uitstekend verzorgd door twee enthousiaste mensen. Ook de medewerkers in het restaurant en de bars zijn erg vriendelijk. Voor de receptie geldt dit ook (op 1 oudere dame na die wij weinig behulpzaam en onvriendelijk vonden).

De bedden op het strand zijn belachelijk duur. Je kunt het beste een strandstoeltje kopen in een van de winkeltjes.

Wij hebben het gemist dat er niet een gezellig dorpje of haventje in de buurt is waar je lekker naar toe kunt lopen. Je bent daardoor toch wat veroordeeld tot het complex.

Gereisd Anders in juni 2008

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Parc in Son Parc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.