Aparthotel
Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag29°20°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Parc voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler

2 reviews over Aparthotel Sol Parc in het Nederlands

Zalige vakantie!

Monique
28-7-2015

Het park is prima, heerlijk schaduwrijk en de geur van een dennenbos. Inderdaad 80% Franse gasten, maar dat is wat mij betreft geen minpunt. Het strand is paradijselijk ! Wij hadden geen all inclusive, maar hebben dagelijks buiten de deur gegeten: heerlijk eten, lage prijzen (zeker Pinomar is aan te raden qua Spaanse keuken, The mucky duck voor een hamburger, en de cocktailbar la pura vida is een aanrader voor de avonden)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

buggy-eiland

rob
25-8-2012

SolParc is erg oud, goed aan de kamers te zien. Er werd slechts 2 x (simpel) schoongemaakt. Moest zelf om toiletpapier vragen bijvoorbeeld...jammer. Eten was de eerste dagen best goed, maar de laatste dagen viel het wat tegen. Ben je met echt kleintjes ("buggy-leeftijd") is het best leuk. Wij waren met onze dochter van 8 en dat was iets minder. Alhoewel de kinderdisco wel haar ding was! Lieve mensen leren kennen uit Dordrecht. Waren echter ook met twee iets oudere kinderen. Hun beleving? Misschien schrijft ze die nog...Dagje excursie Mahon (Mao) gedaan met rondvaart in de grote natuurhaven, was erg leuk Kidsworld viel zwaar tegen!!! Slechts 1 jongedame en er straalde weinig enthousiasme af. Regelmatig om10.00 uur gesloten, terwijl hij open zou zijn... Na de kinderdisco wilde mijn dochter iets vragen en toen mijn dochter haar aandacht vroeg door aan haar arm te zitten, trok ze deze met een ruk weg en zei dat ze dat niet moest doen....Je gaat met kids om hoor!!! Jammer!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Parc in Son Parc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.