Aparthotel Sol Parc

• Sauna
Meer aparthotel info

157 reviews over Aparthotel Sol Parc

• 9Fam Ligthart Schenk27-07-2013

Hier blijven we terug komen.

Zwembad tussen de dennenbomen, dus je hebt de keuze tussen zon en schaduw ! De kinderanimatie is goed geregeld, Hanna was heel lief voor de kinderen. Kamers worden regelmatig schoongemaakt. Het eten is goed geregeld. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Dorpjes met het openbaar vervoer op het eiland goed bereikbaar.

Gereisd met familie in juli 2013

• 8gerard09-11-2008

mooi strand ,zeer eenvoudige app: veel trappen

veel trappen, vervelend als je met een buggy zit.appartement was zeer eenvoudig en slecht bed, eten was iedere dag hetzelfde ook de kok die appart stond te koken (zeer lekker en goed) maakte bijna iedere dag een pasta.

Gereisd met familie in november 2008

• 6Erik-Jan Ham14-10-2008

Goede prijs/kwaliteit. Het is niet het Hilton

Wat gedateerde accomodatie. Maar wel schoon en rustig gelegen. Zwembad erg koud en dus in na seizoen niet bruikbaar. Strand super mooi. Auto huur goed te doen en leuke ritten te maken over het eiland. De accomodatie is qua prijs/kwaliteit goed. Wat verweacht je voor €500,--?? inclusief een vlucht en eten en drinken? Wij zijn niet omgekomen van de honger. Er was altijd wel iets wat lekker was en ook altijd wel iets wat niet lekker was. Al met al hebben wij ons prima vermaakt en onze dochter van nog geen 2 had het super naar haar zin. Wij zouden accomodatie niet aanraden met kinderen boven 10 of voor ouderen zonder kinderen. Dan zijn er wel accomodaties die centraler liggen. (Prijs ook wel weer hoger natuurlijk)

• 8Meisje06-10-2008

SUPER

Hebben een supervakantie gehad in Sol Parc, onze dochter van 2,5 heeft genoten van KidsWorld (petje af voor Giovanni en Marianne). Het was, omdat het toch al eind September was, geen 30 graden, maar dat weet je van te voren als je in September op vakantie gaat. Ja, het zwembad is koud in deze tijd van het jaar, maar zou super zijn bij 30 graden. Super strand bij het hotel, goede service (elke dag SCHONE handdoeken) en je bedje opgemaakt, mensen zijn erg behulpzaam en heel erg aardig. En SUPER kindvriendelijk. Heerlijk eten, elke dag wat anders, vooral de pasta's SUPER. We hebben 4 dagen voor heel weinig geld een autootje gehuurd en heel veel gezien en een super strandje gevonden, waar we van een super zonnetje hebben kunnen genieten. Je moet er zelf ook wat van maken !!!!!

• 8Fam.03-10-2008

Heehee Kidsworld!

Super vakantie,met kids 1 en 3 jaar.kidsworld van hoog niveau (giovanni en marjan bedankt!)2 weken prima gegeten. Van de verse pasta's werden we erg blij. Voor de kids viel tegen (kinderbuffet) Ook uit eten geweest bij aangesloten all-inclusive restaurant, 1ste keer geweldig,2e x beduveld.Ook onprettige bediening (grill restaurant) In het dorpje zelf is 1 straatje met 4 restaurants en 2 winkeltjes, met daarachter (trappen oplopen) een grote speelplaats voor kinderen, trampolines, springkussens, ballenbakken, automatenhal enz. Toegang kaartjes hiervoor gratis af te halen bij receptie sol parc! Doen dus. Waanzinnig mooie zee, wel even ploeteren als je buggy mee hebt. 4 dagen auto gehuurd,echt de moeite waard als je wat van het eiland wil zien. Reisgenoten raden ook de bus aan. Mahon, ciutudella, binnibecca,torres,fornelles enz. Avond entertainment is niet veel en gericht op kinderen. 1x pw mooie flamingo show en 1x (gedrogeerde)papegaaien show (walgelijk) Minpuntjes hou je toch!

Gereisd met familie in september 2007

• 8familie van mens03-10-2008

Super vakantie gehad!!!

Wij hebben erg genoten van onze vakantie op Menorca, wat een prachtig eiland zeg! Het hotel was prima, prachtige gelegen in een dennebos vlakbij het strand. Inderdaad het hotel is niet nieuw, maar alles is er aanwezig en onze kamer is prima schoongehouden! Er is zelfs een koelkast, magnetron en broodrooster in het appartement, erg handig als je 2 kleintjes hebt!

Onze kinderen hebben erg genoten van de kidsclub, Marjan en Giovannie (juf Annie ;-) zijn ze nog lang niet vergeten! Alles was goed geregeld van de aankomst tot vertrek! Ons zien ze volgend jaar zeker weer!

Tip: huur een auto bij de Hostess (erg goedkoop), dit is de beste en leukste manier om het eiland te verkennen.

• 4Rhmaty01-10-2008

schoonmaken 0/0

Het is geen 2 ster hotel ,eten was slecht ,het eten van 2 dagen geleden zag ik nog op tafel, voor kinderen heel weinig aandacht en speelruimte echt oud. en prijs van booking wel hoog. schoonmaken was helemaal niks.wij hebben geen goeie vakantie gehad . in internet staat echt mooi maar in werkelijkheid is iets anders. probeer maar niet .

• 7Sandra19-09-2008

Leuke vakantie gehad

We waren er van 27-8 t/m 10-9. Hebben 1 week auto gehuurd via hostess (was zeer voordelig) en lekker veel van het mooie eiland gezien. Je hebt de auto nodig anders kom je praktisch niet van het park af. Wij vonden het eten ronduit slecht, smakeloos, zoutloos en koud. Alleen het eten van de pastachef was best lekker. Inderdaad is de allinclusive formule een gedoe. Wij waren altijd net te laat voor snacks of ijsjes...en al was het 1 minuut..dan kreeg je het ook niet meer. Maar voor ons is dat niet het belangrijkste. Het park is mooi opgezet, de huisjes zeer schoon. Een avond animatie (films etc)voor volwassenen zou goed zijn, aangezien de meeste mensen (vanwege kleine kinderen) daar 's avonds zijn en er buiten het park niets is. Verder superleuke vakantie gehad. Het strand is trouwens prachtig!

• 7Familievakantie14-09-2008

Prima met kleine kinderen

Dit seizoen voor het eerst all-inclusive formule voor de Nederlandse gasten. Je kon merken dat de medewerkers er nog aan moesten wennen. Nadeel is dat er op vastgestelde tijden "gratis" snacks/ ijsjes of koekjes zijn te halen. Eten voldoet, maar is niet super. Appartementen kunnen schoner, maar zijn zeker niet slecht. Met kleine kinderen moet je wel op de begane grond zitten anders moet je iedere dag trap op en af. Het strand is perfect gelegen en de zee is heerlijk. Je kan tot ver het water in lopen. Nadeel is dat je er strandbedjes moet huren á Euro 15,- (per 2) per dag. De kidsclub is perfect en de animators zijn zeer enthousiast met de kinderen bezig. Al met al een prima plek om met kleine kinderen te verblijven. Het grootste nadeel is inderdaad dat je met de buggy heel lastig bij het strand komt.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 5Meevers Scholte13-09-2008

Gillend naar huis

Sol Parc in Son Parc is helemaal niet zo vriendelijk als het op eerste gezicht leek. Het is met een buggy bijna niet te doen, heel vervelende paden. Wij moesten de bugy 3 x optillen om bij ons huisje te kunnen komen. Veiligheid voor kindjes laat te wensen over. bijv. enkel glas van boven tot onder in de deuren naar balkon. Kindertjes kunnen met gemak aan de kokend hete kranen komen in de badkamer die (in ons huisje) niet was af te sluiten, dus zit je nooit op je gemak met een stel peuters om je heen. Voor de all inclusive moet je continu op je horloge kijken. Snacks van 14.45 tot 16.00 uur. Ijsjes vanaf 16.00 tot 18.00 uur. Eigenlijk dacht je dat je steeds in de maling werd genomen. Helemaal als gasten die geen all inclusive hadden wel en sneller werden geholpen. Enfin zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met familie in augustus 2008

14 tips over Aparthotel Sol Parc

• Fam. Ruijter, 12-08-2013

Auto huren!! Kan gewoon bij de receptie!! Zeer leuk om wat dorpjes/markten te bekijken!! En om mooie baaien te bezoeken!!

• Dennis, 02-07-2013

Denk goed na of je all in boekt vanuit reisbureau , je kunt terplekke all in boeken bij ons kostte dat 28,- per persoon wanneer je wilt boodschappen doen kun je je kleinering het animatie team laten en deze leren op de je kindje. Het wifi signaal is niet al te best

• Fam. Honigh, 15-08-2013

Bij het grill restaurant van het parc wat niet op het parc zelf is kan je leuk eten. Je kan dit tegen een kleine bij betaling boeken op dinsdag en donderdag.

12 vragen over Aparthotel Sol Parc

• wjmhollander, 15-06-2015

Handdoekenservice bij het zwembad en strand

Ik wil graag weten of je bij Sol Parc ook badlakens bij het zwembad en/of het strand kunt krijgen (en zo ja, is dit gratis of tegen betaling)?

martina wijering, 15-07-2015

ja gratis handoeken

• Suze, 11-08-2014

Strandbedjes

Ik begreep verderop dat 1 strandbedje 15 euro per dag kost. Klopt dat ?

Vd Dungen , 22-08-2014

Nee, twee bedjes met een parasol ( vaste rieten parasol )

• T, 09-06-2014

allerlei

Wij gaan in aug, kindjes van 4 en 7. Is er airco op de kamers? Iemand die fietsen gehuurd heeft? Leuke trips? Iemand die naar aquapark in het westen vh eiland is geweest? Goede verbinding? Groetjes

Kristof, 29-07-2014

Airco is er niet, maar wel een ventilator. Eerlijk gezegd koelt het goed af 's avonds en overdag is het ook niet zo warm. Fietsen hebben we niet gehuurd. Wel een auto, in fornells heb ik wel gezien dat je fietsen kon huren. Aquapark niet gedaan, onze kids hebbe zich perfect geamuseerd in de zwembaden en op het strand. De weg daar zijn beter dan hier (belgie) alles staat goed aangegeven en de afstanden zijn niet groot omdat het eiland eigelijk gewoon super klein is. Van son parc naar Maó is het een kleine 3 kwartier rijden. Nog vragen? [email protected]

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen