Aparthotel
Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag32°23°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Parc voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler

1 review over Aparthotel Sol Parc in het Nederlands

2008

teleurstelling

Esther
3-8-2008

Eentonig en zeer eenzijdig eten. Regelmatig hergebruik van voedsel in de bakken. Slechte, oudbollig en gedateerde kamers die een flinke poetsbeurt nodig hadden. Animatie Kidsworld erg leuk, maar met name gericht op de kleintjes. Wel mooi strand dichtbij. Eten bij de Beachclub of elders betekende gewoon dat je moest bij betalen. Je kreeg dan een steak die eruit zag als een schoenzool en net zo dun was. Veel geld betaald voor een matige vakantie.

Gereisd Zakelijk in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Parc in Son Parc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.