Aparthotel Sol Parc

Aparthotel Sol Parc
7,3

14 tips over Aparthotel Sol Parc

Jimster, 13-10-2014
Als je een strandparasol nodig hebt koop deze dan niet in een winkel. In het park staat een blokhutje waar gasten die vertrekken hun spullen achterlaten die ze niet mee naar huis nemen, zo ook parasols en luchtbedden.
Kristof, 29-7-2014

-Wagen huren!

- 1 maal / week kan je in een restaurant id buurt gaan eten. Beach hotel!!!!

- Probeer je kamer zo ver mogelijk van de receptie te regelen! 'S avonds gaat de animatie loei hard door tot +\- half 12.

- Hotel gewoon boeken , voor zo weinig geld heb je een geweldig verlof!

Annemieke, 28-7-2014
Er is geen pinautomaat in het dorp. Pinnen kun je bij de receptie tegen 4% commissie. Zorg dus dat je voldoende cash geld bij je hebt, of pin als je een ander dorp gaat bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Parc voor je op een rij gezet:

Wendelien sleurink, 22-7-2014
Cocktailbar Pur Vida zit om de hoek bij een aantal restaurants. Even een trap op naar boven. Gratis wifi, kinderen kunnen springen op een trampoline, en heerlijke cocktails.
Fam. Honigh, 15-8-2013

Bij het grill restaurant van het parc wat niet op het parc zelf is kan je leuk eten.

Je kan dit tegen een kleine bij betaling boeken op dinsdag en donderdag.

Fam. Ruijter, 12-8-2013

Auto huren!!

Kan gewoon bij de receptie!!

Zeer leuk om wat dorpjes/markten te bekijken!!

En om mooie baaien te bezoeken!!

M, 31-7-2013

Heb je all inclusive en vertrek je s nachts of s morgens vroeg, dan kan je bij de receptie een picknicktas laten maken voor het ontbijt.

Wij vroegen ter plekke om een kinderstoel en die kregen wij zo op onze kamer.

Eten bij Can Pipa (was een keuze voor een keer a la carte, te boeken bij de receptie als je all inclusive hebt) was niet lekker. Slecht eten en een rat die op visite kwam. Ieuw!

Ben je jarig tijdens de vakantie? Ze maken een heuse taart voor je.

Wifi bij de receptie na een code.

rachel, 20-7-2013

Bezoek met de bus (1,80 pp vanaf 4 jaar) Fornells, voor 2,40 kun j ook nog naar Mahon of andere plaatsjes. Tegenover het hotel zit een leuk park met beweegtoestellen voor volwassenen en speeltuin voor kinderen.

Vanaf het strand kun je over de rotsen naar een klein strandje lopen, helaas niet geschikt voor buggies) +- 5 km lopen) ook een goeie tip: koop een parasol in het winkeltje voor 8,- want stoel met parasol huren was best duur!

eric_10, 20-7-2013
Op het park, all inclusief, mag je gebruik maken van het barbecue restaurant, wat een aanrader is. Ook aan het strand eten in beach park was het goed vertoeven. Verder hebben we gegeten in Fornell op een terras. Erg lekker en betaalbaar.
Dennis, 2-7-2013
Denk goed na of je all in boekt vanuit reisbureau , je kunt terplekke all in boeken bij ons kostte dat 28,- per persoon wanneer je wilt boodschappen doen kun je je kleinering het animatie team laten en deze leren op de je kindje. Het wifi signaal is niet al te best

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Parc voor je op een rij gezet: