12 vragen over Aparthotel Sol Parc

• wjmhollander, 15-06-2015

Handdoekenservice bij het zwembad en strand

Ik wil graag weten of je bij Sol Parc ook badlakens bij het zwembad en/of het strand kunt krijgen (en zo ja, is dit gratis of tegen betaling)?

martina wijering, 15-07-2015

ja gratis handoeken

• Suze, 11-08-2014

Strandbedjes

Ik begreep verderop dat 1 strandbedje 15 euro per dag kost. Klopt dat ?

Vd Dungen , 22-08-2014

Nee, twee bedjes met een parasol ( vaste rieten parasol )

• T, 09-06-2014

allerlei

Wij gaan in aug, kindjes van 4 en 7. Is er airco op de kamers? Iemand die fietsen gehuurd heeft? Leuke trips? Iemand die naar aquapark in het westen vh eiland is geweest? Goede verbinding? Groetjes

Kristof, 29-07-2014

Airco is er niet, maar wel een ventilator. Eerlijk gezegd koelt het goed af 's avonds en overdag is het ook niet zo warm. Fietsen hebben we niet gehuurd. Wel een auto, in fornells heb ik wel gezien dat je fietsen kon huren. Aquapark niet gedaan, onze kids hebbe zich perfect geamuseerd in de zwembaden en op het strand. De weg daar zijn beter dan hier (belgie) alles staat goed aangegeven en de afstanden zijn niet groot omdat het eiland eigelijk gewoon super klein is. Van son parc naar Maó is het een kleine 3 kwartier rijden. Nog vragen? [email protected]

• rowena , 17-05-2014

wie weet

hoe ver er van het apartementen complex een bus halte is voor naar een groot centrum te gaan en of het kleine centrum om de hoek groot genoeg is om s,avonds naar het eten ff een uurtje te vermaken bvd

Joost van Amerongen, 15-07-2014

het centrum voor vermaak is groot genoeg en de shows zijn erg leuk.

rowena , 23-07-2014

bedankt joost ik neem aan dat je de shows s,avonds op te park sol pac zelf bedoeld?

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Parc voor je op een rij gezet:

• j_dehaan30, 22-02-2014

Kinderen in de leeftijd tussen de 9 en 12 jaar

Is het ook leuk voor een dochter van 11 jaar? En zijn er voor haar ook leeftijdsgenootjes?

Joost van Amerongen, 15-07-2014

Er lopen kinderen vaan allerlei leeftijden door elkaar, dus dat zit meestal wel goed.

• Renske, 05-02-2014

Appartement en t.v.

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of ze daar ook de zender BVN hebben?

En ik wil ook graag weten of er bepaalde app zijn die jullie aanraden. Ik zat zelf te denken aan een lager gelegen app vlakbij zwembad vanwege onze dochter van 2 jaar.

Ik hoor het graag.

Annemieke, 28-07-2014

Ja, BVN is er.

• janine, 24-01-2014

animatie jong en oud

hallo,

wij zijn van plan om dit hotel te boeken we gaan met 6 volwassen en 4 kids we willen graag weten of er s avond ook iets van animatie is? kinderdisco, shows voor de volwassen enz

hoever is het naar de winkeltjes?

Annemieke, 28-07-2014

Elke avond is er mini disco om half 9 en om half tien is er een show, op 1 avond na. Het is altijd om 23.00 uur afgelopen. Er is een prima supermarkt op het park en eentje om de hoek. Verdere winkels zijn er niet. En slechts een paar restaurantjes.

• Esther Hofman, 24-05-2013

vliegveld + auto huur

Hallo,

Graag zou ik willen weten hoe ver de afstand van het hotel is vanaf het vliegveld. Ook zou ik graag willen weten waar je goedkoop een auto kunt huren.

Hartelijke groet,

Esther

Rob, 03-06-2013

Met de auto vanaf vliegveld tot hotel is iets meer dan een half uur. Met transfer vaak wat langer omdat dan meerdere hotels worden aangedaan. Auto huren kan vlak achter het hotel. Vier jaar geleden kwam er zelfs iemand van het verhuurbedrijf langs in het hotel zodat er direct een auto kon worden gehuurd.

Esther Hofman , 06-06-2013

Beste Rob,

Heb je ook contactgegevens of naam van het autoverhuurbedrijf?

Gr. Esther

Rob, 06-06-2013

Carrer del Caracol, 23 07740 Es Mercadal, Illes Balears, Spain ‎ +34 627 90 05 59 http://www.ownerscars.com/

• Yelke, 21-04-2013

Ligbedden aan zee

Hoi, kan iemand mij vertellen of je op het strand ligbedden/ parasols kunt huren? En kun je in het hotel badhanddoeken huren? Alvast bedankt voor je reactie!

Rob, 03-06-2013

Ja. Op het strand kan je bedden + parasol huren. Handoeken huren in het hotel weet ik niet. Even navragen via je reisorganisatie.

Yelke, 03-06-2013

Heel erg bedankt voor uw reactie. Fijn om te weten dat je niet op het zand hoeft te liggen of zelf met matjes moet gaan sjouwen!

• Elena, 24-02-2013

Airco???

Wij willen graag voor de zomer 2013 naar dit hotel maar ik heb een vraag of airco in de appartamenten aanwezig is

Rob, 30-07-2013

Dat ligt er natuurlijk aan wat je gewend bent. Ik vond het zelf met de ventilator aan goed te doen in ieder geval. Daarom kies ik er ook voor om dit jaar toch weer hier naartoe te gaan in plaats van naar een ander hotel met airco. De ligging is gewoon erg mooi voor de kinderen.

Veronica, 26-07-2013

Is het zonder airco goed te doen??

Rob, 06-06-2013

Hallo Elena,

Er is geen airco. Slechts een ventialtor in de slaapkamer.

groeten,

Rob