Aparthotel Sol Parc

157 reviews over Aparthotel Sol Parc

• 2019
    8Pauline25-07-2019

Geweldig! Echte aanrader!

Heerlijk eiland! Wij verbleven met met 2 volwassenen en 2 kids (9 en 7 jaar) in een 2- kamerappartement. Basic, maar goed te doen. Handdoeken werden dagelijks verschoond. Housekeeping was erg vriendelijk. Zwembad was prima. Animatie was goed. Strand was super! Heerlijk warm water. Wij hebben 3 dagen een auto gehuurd om het eiland te verkennen. En een dag met de bus op pad geweest. Wel lang moeten wachten ivm siësta.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6Lk25-07-2016

Prima, maar niet nog eens

We hebben het fijn gehad, maar zullen er niet terugkomen.

Pluspunten -vlakbij een prachtige baai! Het water is ondiep dus fijn voor kleine kinderen. - veel overdekte speelplaatsen voor kinderen. - huisjes zijn schoon - vriendelijk personeel

Minpunten: - het huisje is erg gehorig. Je kunt je buren binnen letterlijk verstaan. - weinig tot niets te doen in de omgeving - het restaurant bij het app is een vreet schuur met tl verlichting - zwembaden zijn netjes en schoon maar te koud! Kleine kinderen zitten er bibberend in.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Anouk06-07-2016

Goed hotel met mooi strand in bosrijke omgeving

Goed hotel met mooie, schaduwrijke omgeving. Eten is goed, maar wordt na verloop van tijd erg ééntonig. Strand is op loopafstand en erg mooi. Zwembad was in orde en erg schoon, maar erg koud. All-in formule is zeker de moeite waard om bij te boeken. Alle animatie is alleen in het Frans, nu heeft dit ons niet gestoord, maar als je Nederlandse animatie zoekt kun je beter een ander hotel boeken. Gelegen aan een prachtige baai en de mooiste kant van het eiland. Een auto huren is niet duur en zeker de moeite waard om te doen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 6Wk25-08-2015

Super mooie baai bij het park

Dit jaar was het hotel erg gericht op de Fransen. Het was zo erg dat de animatie voornamelijk gericht was op hen. Anke en Lena waren er voor de rest van de kinderen. De Franse animatie accepteerde namelijk alleen Franse kindjes. De kinderdisco bestond uit deel 1 internationaal en deel 2 voor de Fransen. Vorig jaar was de sfeer heel anders helaas. Ook de kamers werden niet meer dagelijks schoongemaakt wat wel nodig is gezien de zanderige omgeving. Wat echt een cadeautje is is de baai bij het complex, zo mooi en kindvriendelijk. Wij komen niet meer terug gezien de sfeerveranderingen op het complex. Daarnaast vroeg de touroperator dit jaar ook de hoofdprijs voor een verblijf daar. Vorig jaar was het een stuk goedkoper.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 6Ric20-08-2015

Leuk park

Sol Parc is een leuk park zonder echt veel luxe.

Dit jaar waren er alleen maar fransen(op 4 stellen na). Het bleek dat er een contract was gesloten met het franse Marmara . De animatie was dus ook in het frans (ook s'avonds). De engelse versie van de minidisco was ook ingekort. Beetje jammer.

Overdag was er op bepaalde tijden wel nederlandse animatie. Dit jaar was het Anke en die was heel lief voor de kinderen en deed leuke spelletjes met ze. Nog bedankt Anke!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Wendy10-08-2015

Lekkere vakantie gehad

Park was heerlijk! Leuk aangelegd en veel schaduw, schitterend strand te bereiken via mooi aangelegd houten pad. Wij waren er eind juni, beetje overijverig Frans animatieteam.Wij houden hier zelf niet van maar gezien de animo die er voor is dachten andere mensen hier anders over. Elke avond mini-disco voor de kleintjes, wel erg leuk. Verder een GROTE pluim voor Sol Parc, onze Ipad was achter de bank gevallen. We kwamen hier op het vliegveld achter en hebben zelf contact gezocht met de receptie, kregen nachtportier aan de telefoon die slecht Engels sprak en ons niet helemaal begreep. Contact gezocht met medewerker van de touroperator op het vliegveld en zij hebben in het Spaans toelichting gegeven aan Sol Parc. De touroperator verzorgt het terugsturen van achtergebleven spullen niet maar Sol Parc wilde ons hier graag bij helpen. Het duurde even door de Spaanse Koeriersdienst waar het aan uitbesteed was maar we hebben onze Ipad terug, erg fijne service!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 9Monique28-07-2015

Zalige vakantie!

Het park is prima, heerlijk schaduwrijk en de geur van een dennenbos. Inderdaad 80% Franse gasten, maar dat is wat mij betreft geen minpunt. Het strand is paradijselijk ! Wij hadden geen all inclusive, maar hebben dagelijks buiten de deur gegeten: heerlijk eten, lage prijzen (zeker Pinomar is aan te raden qua Spaanse keuken, The mucky duck voor een hamburger, en de cocktailbar la pura vida is een aanrader voor de avonden)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6martina wijering15-07-2015

80% Fransen. Bijna geen Nederlanders.

Prijs/kwaliteit was prima. Ik miste een boulevard met winkeltjes. Al het vertier moest je zoeken op het park of aan het strand. Anders een auto huren. Er was Nederlandse en Franse Animatie. Anke deed het super leuk met de kids en bedacht telkens iets leuks! Doordat er zoveel Franse vakantie gangers waren werd er s avonds op het grote terras alleen Frans gesproken door een animatie team van 6 personen. Dit was heel jammer want dat was elke avond zo en kon je er geen bal van verstaan.Park had zeker 80% Fransen en alles gericht op hun. Strand was schitterend!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 6Jimster13-10-2014

Geen topper

Pluspunten: Kindvriendelijk (zwembad met drie kleine glijbanen, een speeltuin, mini kids-club), mooi strand op loopafstand.

Minpunten: zeer beperkt kinderbuffet (friet, visstick pasta en rode saus) weinig variatie en keuze in buffet, ondanks all-in formule dient drinkwater gekocht te worden in de supermarkt, geen pinautomaat in de buurt, geen handdoeken service bij zwembad, geen eigen strandbedden, gratis wifi bij de receptie werkt meer niet dan wel

Het plaatsje Son Parc stelt niets voor, het is gewoon een verzamelnaam voor een aantal hotels.

Wij waren niet tevreden maar dat komt misschien ook omdat we te verwend waren met andere hotelketens waar wij geweest zijn (Magic-life, Iberostar etc.) Als je hier naar toe gaat voor je rust zoek dan iets anders, erg veel kinderen en de kamers zijn erg gehorig!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 7Shirtje7630-09-2014

Leuk voor een keer!

Aparthotel sol par in son parc is een groots opgezet appartementen complex met wat overgedateerde kamers. Echter is het wel allemaal schoon en heb je alles wat je nodig moet hebben. Het strand lag volgens onze mening wel wat ver. Wel goed begaanbaar door de aangelegde houten weg. Het appartementencomplex was erg heuvelachtig wat niet altijd makkelijk was met de buggy. Personeel was vriendelijk en het eten was goed.....

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Aparthotel Sol Parc info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht