Aparthotel
Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag29°20°
7,3

155 reviews over Aparthotel Sol Parc in het Nederlands

Prima, maar niet nog eens

Lk
25-7-2016

We hebben het fijn gehad, maar zullen er niet terugkomen.

Pluspunten -vlakbij een prachtige baai! Het water is ondiep dus fijn voor kleine kinderen. - veel overdekte speelplaatsen voor kinderen. - huisjes zijn schoon - vriendelijk personeel

Minpunten: - het huisje is erg gehorig. Je kunt je buren binnen letterlijk verstaan. - weinig tot niets te doen in de omgeving - het restaurant bij het app is een vreet schuur met tl verlichting - zwembaden zijn netjes en schoon maar te koud! Kleine kinderen zitten er bibberend in.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Goed hotel met mooi strand in bosrijke omgeving

Anouk
6-7-2016

Goed hotel met mooie, schaduwrijke omgeving. Eten is goed, maar wordt na verloop van tijd erg ééntonig. Strand is op loopafstand en erg mooi. Zwembad was in orde en erg schoon, maar erg koud. All-in formule is zeker de moeite waard om bij te boeken. Alle animatie is alleen in het Frans, nu heeft dit ons niet gestoord, maar als je Nederlandse animatie zoekt kun je beter een ander hotel boeken. Gelegen aan een prachtige baai en de mooiste kant van het eiland. Een auto huren is niet duur en zeker de moeite waard om te doen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Super mooie baai bij het park

Wk
25-8-2015

Dit jaar was het hotel erg gericht op de Fransen. Het was zo erg dat de animatie voornamelijk gericht was op hen. Anke en Lena waren er voor de rest van de kinderen. De Franse animatie accepteerde namelijk alleen Franse kindjes. De kinderdisco bestond uit deel 1 internationaal en deel 2 voor de Fransen. Vorig jaar was de sfeer heel anders helaas. Ook de kamers werden niet meer dagelijks schoongemaakt wat wel nodig is gezien de zanderige omgeving. Wat echt een cadeautje is is de baai bij het complex, zo mooi en kindvriendelijk. Wij komen niet meer terug gezien de sfeerveranderingen op het complex. Daarnaast vroeg de touroperator dit jaar ook de hoofdprijs voor een verblijf daar. Vorig jaar was het een stuk goedkoper.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk park

Ric
20-8-2015

Sol Parc is een leuk park zonder echt veel luxe.

Dit jaar waren er alleen maar fransen(op 4 stellen na). Het bleek dat er een contract was gesloten met het franse Marmara . De animatie was dus ook in het frans (ook s'avonds). De engelse versie van de minidisco was ook ingekort. Beetje jammer.

Overdag was er op bepaalde tijden wel nederlandse animatie. Dit jaar was het Anke en die was heel lief voor de kinderen en deed leuke spelletjes met ze. Nog bedankt Anke!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Lekkere vakantie gehad

Wendy
10-8-2015

Park was heerlijk! Leuk aangelegd en veel schaduw, schitterend strand te bereiken via mooi aangelegd houten pad. Wij waren er eind juni, beetje overijverig Frans animatieteam.Wij houden hier zelf niet van maar gezien de animo die er voor is dachten andere mensen hier anders over. Elke avond mini-disco voor de kleintjes, wel erg leuk. Verder een GROTE pluim voor Sol Parc, onze Ipad was achter de bank gevallen. We kwamen hier op het vliegveld achter en hebben zelf contact gezocht met de receptie, kregen nachtportier aan de telefoon die slecht Engels sprak en ons niet helemaal begreep. Contact gezocht met medewerker van de touroperator op het vliegveld en zij hebben in het Spaans toelichting gegeven aan Sol Parc. De touroperator verzorgt het terugsturen van achtergebleven spullen niet maar Sol Parc wilde ons hier graag bij helpen. Het duurde even door de Spaanse Koeriersdienst waar het aan uitbesteed was maar we hebben onze Ipad terug, erg fijne service!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Zalige vakantie!

Monique
28-7-2015

Het park is prima, heerlijk schaduwrijk en de geur van een dennenbos. Inderdaad 80% Franse gasten, maar dat is wat mij betreft geen minpunt. Het strand is paradijselijk ! Wij hadden geen all inclusive, maar hebben dagelijks buiten de deur gegeten: heerlijk eten, lage prijzen (zeker Pinomar is aan te raden qua Spaanse keuken, The mucky duck voor een hamburger, en de cocktailbar la pura vida is een aanrader voor de avonden)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

80% Fransen. Bijna geen Nederlanders.

martina wijering
15-7-2015

Prijs/kwaliteit was prima. Ik miste een boulevard met winkeltjes. Al het vertier moest je zoeken op het park of aan het strand. Anders een auto huren. Er was Nederlandse en Franse Animatie. Anke deed het super leuk met de kids en bedacht telkens iets leuks! Doordat er zoveel Franse vakantie gangers waren werd er s avonds op het grote terras alleen Frans gesproken door een animatie team van 6 personen. Dit was heel jammer want dat was elke avond zo en kon je er geen bal van verstaan.Park had zeker 80% Fransen en alles gericht op hun. Strand was schitterend!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Geen topper

Jimster
13-10-2014

Pluspunten: Kindvriendelijk (zwembad met drie kleine glijbanen, een speeltuin, mini kids-club), mooi strand op loopafstand.

Minpunten: zeer beperkt kinderbuffet (friet, visstick pasta en rode saus) weinig variatie en keuze in buffet, ondanks all-in formule dient drinkwater gekocht te worden in de supermarkt, geen pinautomaat in de buurt, geen handdoeken service bij zwembad, geen eigen strandbedden, gratis wifi bij de receptie werkt meer niet dan wel

Het plaatsje Son Parc stelt niets voor, het is gewoon een verzamelnaam voor een aantal hotels.

Wij waren niet tevreden maar dat komt misschien ook omdat we te verwend waren met andere hotelketens waar wij geweest zijn (Magic-life, Iberostar etc.) Als je hier naar toe gaat voor je rust zoek dan iets anders, erg veel kinderen en de kamers zijn erg gehorig!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

Leuk voor een keer!

Shirtje76
30-9-2014

Aparthotel sol par in son parc is een groots opgezet appartementen complex met wat overgedateerde kamers. Echter is het wel allemaal schoon en heb je alles wat je nodig moet hebben. Het strand lag volgens onze mening wel wat ver. Wel goed begaanbaar door de aangelegde houten weg. Het appartementencomplex was erg heuvelachtig wat niet altijd makkelijk was met de buggy. Personeel was vriendelijk en het eten was goed.....

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Sep 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne vakantie

Familie Jonkeren
1-9-2014

Sol Parc is een leuk park, met een hoop te doen voor de kinderen. Tessa van de animatie is echt een hele lieve, toegewijde meid! Super!! De kamers zijn sterk verouderd en de bedden liggen echt niet fijn! Maar de kamers worden wel goed schoongemaakt en je krijgt vaak nieuwe handdoeken. Wij hadden all-inclusive geboekt: het eten vond ik fantastisch! Misschien niet heel veel keuze, maar de kwaliteit was echt top! Voor ieder wat wils en als je van verse vis en schelpdieren houdt dan zit je ook goed! Onze dochter heeft coeliakie; ik heb nog nooit meegemaakt dat een hotel 2 x per dag apart voor haar kookt en komt serveren...hier dus wel! Dus onze dochter kon heerlijk mee-eten. En dat is me heel veel waard. De baai is prachtig (5-7 min lopen), Helder water en mooi strand. Nadeel is dat je de bedjes moet betalen (15 euro) en dat tikt wel aardig aan. Verder is een auto huren ook leuk, Mahon en Citedella bezocht.

Kortom: er zijn verbeterpunten, maar het was een hele fijne vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Parc in Son Parc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.