Appartement Beach Club Son Parc

Spanje, Menorca, Son Parc

7.8Goed

• 6.8Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Club Son Parc voor je op een rij gezet:

Appartement info

26 reviews over Appartement Beach Club Son Parc

• 2018
    8Colinda van zelm16-09-2018

Met recht 1 van de mooiste baaien

Een mooi schoon hotel Met adembenemd uitzicht Wel aan een update toe

In son parc is maar 1 pinautomaat met 3.75 transactie kosten En voor de rokers !! Er word in heel son parc geen sigaretten verkocht

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Sandra22-06-2017

Prachtige ligging

Ons appartement is prima bevallen. Wel wat gehorig. Er wordt veel geklaagd over mieren, wij hebben in ons appartement geen één gezien. Fijne bedden, groot balkon (vol in de zon, zonder parasol oid, dus eigenlijk niet te doen). Elke dag nieuwe handdoeken. Prima airco. Géén gratis WiFi op de kamer, enkel in de receptie maar deze was niet best. Toen maar WiFi voor een week gekocht (€15), deze was prima. Kluishuur €18,--. Zwembad had plastic bedjes zonder kussen, misschien dat het er daarom zo rustig was. Het complex biedt een buffetservice, echter het restaurant ligt vele malen mooier en een prima kwaliteit. Daar eet je met het prachtigste uitzicht op de baai waarin je de zon ziet wegzakken. Grootste pluspunt van Beach Club Son Parc is de ligging aan één van de mooiste baaien op het eiland. En wij hebben er heel wat bezocht. Hoewel de stranden aan de zuidzijde van Menorca mooier en witter zijn, is dit een prima baai om te vertoeven. Zeker als je geen auto ter beschikking hebt. Twee bedjes + parasol is 15,--. Na de middag nog maar €10,--. Het complex heeft ook een goed uitgeruste supermarkt met dagelijks vers brood. Rondom het complex is niet veel te doen. Son Parc is eigenlijk een soort vakantiepark. Er staan enkel hotels en vakantiehuizen. Vlakbij is nog wel een golfresort.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 7Anna15-10-2015

Geen tweede keer

Helaas ook last van mieren. Dat is echt een probleem voor ze. Gedateerde kamers, redelijk schoon. De plek aan de baai is prachtig en het uitzicht was top. Busverbinding naar de omliggende dorpen en stadjes was prima. Eten in het restaurant was niet zo goed. Alleen het eten wat de 'showkok' maakte was meestal echt lekker en warm. We hebben wel een fijne week gehad maar de prijs/ kwaliteit verhouding vond ik niet zo best.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 2jeroenschoppema11-08-2015

Slecht en vieze accomodatie

Het appartement zit vol met mieren, is hopeloos verouderd, geen kinderanimatie, vies restaurant en onvriendelijk personeel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10maria nefkens05-08-2013

Heel fijn complex.

Prima accommodatie, de ligging is geweldig, het eten is grandioos, het personeel is super vriendelijk, Prijs kwaliteit verhouding is helemaal goed. De kamers zijn een beetje gedateerd, maar wel heel schoon, Steeds nieuwe lakens en handdoeken.

Gereisd met partner in juli 2013

• 5caroline30-07-2013

Niet geschikt voor kleintjes

Beach club is een rustige accomomodatie met niks in de omgeving. Er zijn veel trappen en hellingen en zeker niet buggy vriendelijk. Het kinderbad is te diep voor de kleintjes en de rand te hoog waardoor ze niet lekker met hun emmertjes kunnen spelen. Als je naar het strand wilt moet je een pad met trappen af dus de buggy kan daarheen ook niet mee. Verder is het eten voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8marije28-10-2012

voor de prijs, prima appartement!

zoals hierboven al staat beschreven is het voor de prijs een prima locatie, appartement zelf was schoon, netjes en ruim het enige minpunt was dat het water van het zwembad echt steenkoud was waardoor er niemand in het water ging,,,erg jammer!!!! er is verder niks in de buurt dus na een week heb je het er daar wel gezien..

Gereisd met partner in september 2012

• 7N Bakker29-09-2012

Helemaal niet slecht

Een prachtig gelegen complex als je rust, ruimte en strand zoekt. De bedden zijn prima, overig interieur is echt spaans, alle meubilair vrij laag en te zacht (kussens), met name voor mensen met wat meer lengte. Flat screen TV met BVN. Douche is prima! Terras van 4,60 bij 2 mtr. is ook goed. Ligbedden bij het zwembad zijn erg hard, koop een luchtbed of matje en leg dat erop. Prijs van 2 bedden en 1 parasol aan het strand is 15 euro, die prijzen zichzelf uit de markt. Het strand is prachtig, en de zeebodem allemaal mooi wit zand. In de supermarkt van het complex kun je alles krijgen met 10% korting, prijzen zijn heel redelijk, 5 ltr water voor 1,35 stokbrood 1 euro, ook luchtbedden e.d. Lekker ruim zwembad, apart ruim kinderbad en lekkere jacuzzi met div. bubbels en stralen. Animatieteam vriendelijk, maar te weinig animo voor bij de mensen. Misschien moeten ze meer in de avonduren bezigheden bedenken. Buffet niet gebruikt. Restaurant is redelijk, menu 12 euro kom je wel mee weg.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 7Peter27-09-2012

zo slecht is het nou ook weer niet.

Voor de prijs krijg je aardig wat. wij hadden ook last van mieren. overal waren ze. maar we hadden een spuitbus gekocht en het probleem was weg. Schoonmaaksters hebben elk hun eigen manier van schoonmaken en het balkon moesten we zelf vegen maarja wegens de goedkope prijs maakten we daar niet druk om. wel elke dag schone handdoeken. het personeel is heel vriendelijk. s'avonds bij het buffet is het drank inbegrepen. dat heb je niet vaak. bij het ontbijt kan je je eigen omelet samenstellen. Kinderdisco was in het nabijgelegen hotel Sol Parc. ER IS GEEN PINAUTOMAAT in son parc maar je kan wel in het hotel sol parc aan de receptie pinnen. voor elke 100 euro betaal je 4 euro extra. je hebt er een klein winkelstraatje met ook wat restaurants.. bij het zwembad maakt een lief spaans vrouwtje de lekkerste lunch gerechten klaar voor weinig geld. voor de rest is het een simpel hotel waar je niet te veel van moet verwachten maar wat wil je voor zo weing geld. het was top! En wat een mooi strandje

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 4Ron 27-09-2012

Ook niet meer

Appartement is zeer oud ,geen koffiezetapparaat aanwezig (hebben we extra moeten vragen)krijg je een heel klein ding ,geen haar drogen( kan je huren )gasfornuis dat het niet doet en mieren heel veel mieren, als je iets op het aanrecht laat staan zit het onder de mieren,als er boven schoongemaakt wordt kan je beter weg gaan zoveel herrie geeft dat (is op te lossen door een viltje onder de stoelpoten ) het eten in het restaurant is slecht .en je moet genoeg geld mee nemen er is geen pin automaat in de buurt . Wel een goede vakantie gehad maar dat kwam door de omgeving die was zeer mooi /groetjes Ron en Maria .

Gereisd met partner in september 2012

3 tips over Appartement Beach Club Son Parc

• N Bakker, 29-09-2012

Leuk en gezellig eten kun je bij Pinomar op een kwartiertje lopen, een echt familiebedrijf met zorg voor de klanten en erg schoon.

• Peter, 27-09-2012

wil je een auto huren? bij het winkel straatje naast de aphoteek kan je voor minder geld een auto huren. dat is goed koper dan Owners cars. Ga naar Cala Macareletta strand. het is een avontuur om er te komen en het lijkt wel een bounty strandje.

• [email protected], 11-08-2015

Ik zou uw vakantiegeld hier niet aan besteden

2 vragen over Appartement Beach Club Son Parc

• Evers, 06-08-2013

Handdoeken en lakenpakket

Moeten wij zelf onze lakens meenemen? En handdoeken zijn deze aanwezig?

[email protected], 11-08-2015

Ja

• Evelien, 05-08-2013

Volpension

Ik heb een vraag over de volpension formule. In hoeverre zit hier ook drinken bij? Ik lees op de sites van de reisaanbieders dat de term volpension verschilt per touroperator. Wie kan mij uitleggen hoe dat hier werkt? Kregen jullie wel drinken bij het eten? Alvast bedankt voor de reacties!

[email protected], 11-08-2015

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

D-reizen

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin