Aparthotel Valentin Son Bou

Aparthotel Valentin Son Bousterstersterster

8.2Fantastisch

Spanje, Menorca, Son Bou

Op vakantie geweest naar Valentin Son Bou?

8.2Fantastisch

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

16 reviews over Aparthotel Valentin Son Bou

• 9Hans Roeters28-06-2016

Geweldig hotel en een prima uitvalsbasis

We zijn hier met vrienden een weekje geweest in juni 2016. Een geweldig hotel, iets gedateerd maar op alle fronten meer dan voortreffelijk. Omgeving valt tegen maar hotel heeft zoveel te bieden en met een huurauto kun je binnen 30 min op de meest mooie plekjes komen. Het eiland heeft voldoende te bieden. Als je niet direct de massa toerisme en drukte wil maar zon, rustige plekjes en mooie romantische baaien is Menorca the place to be. Aparthotel Valentin Son Bou is dan een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 5Rowoud24-10-2011

hier gaan we nooit weer heen

Wij komen er net van terug. Het eten was echt zo slecht. Alles was erg taai. Misschien kwam het wel omdat het het einde van het seizoen was. Er was geen speciale kinderhoek met eten. Er was 1 speeltuin, 1 kinderbad. Slecht aanbod animatie, gewoon niet. Er sprak van de kinder animatie niet 1 nederlands. Was erg duits en engels gericht. De kamers waren ruim. Werden niet elke dag schoon gemaakt, je kreeg om de dag schone handdoeken. Personeel liep ook op het eind van hun latijn, waren niet echt gezellig. Ik hoorde een werknemer zeggen tegen een toerist, ik werk alleen maar en slaap wat. Ik ben het zat hier. De ligbedden bij het zwembad waren ook slecht, flinke kuilen erin. De buitenbar was afgelopen donderdag al dicht, terwijl er nog mensen lagen bij het zwembad. Dit hotel verdient absoluut geen 4 sterren..... De nabijgelegen winkels waren ook al dicht. Het supermarktje op het park was ook al dicht.....

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 8Leonie Theelen06-07-2011

relaxvakantie

Super fijn hotel, heerlijk eten, fijn zwembad, vriendelijk personeel. Alleen de appartementen zijn hoog nodig aan renovatie toe.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9kim vervuurt21-07-2009

Super relaxte vakantie!

Valentin Son Bou App. was echt helemaal top! We hadden een 2-kamer app. en met een 1-jarig kindje is dat erg prettig. De kamers werden elke dag schoongemaakt en er waren geen insecten, alles zag er zeer verzorgd en schoon uit. Het ligt wat hoger gelegen op de heuvel, dus lopend naar het strand is een crime met buggy, wel gaat er elk kwartier een shuttlebus, maar wij hadden een auto gehuurd zodat we ook het eiland konden bekijken en dat is zeker de moeite waard. We hadden half-pension en het eten was echt geweldig! Nog nooit 2 weken lang zo goed gegeten in een hotel. Voor kinderen wordt er ook veel georganiseerd en er is vanaf 22.00 leuke animatie. Kortom; wie een heerlijk ontspannen en gezellige vakantie wilt met de kids, dan is dit een echte aanrader. Wij geven het een dikke 9!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8martin03-08-2008

last minute werd grote meevaller

Verbleven 1 week in hotel.Rustig gelegen op berg. Wel afgelegen maar om het half uur busje van hotel zelf om gasten naar prachtig zandstrand te brengen. Afstand ong 2 km. Allin formule zeer interessant. Mooi zwembad en restaurant. Goede organisatie.Vlotte bediening. Eten was globaal heel goed. Kortom, geen negatieve punten.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Michiel, Marien en Luna27-07-2008

Aanrader voor gezinnen met kinderen!

Net terug van twee weken Hotel Valentin Son Bou. Prima hotel. Rustige ligging boven op een heuvel. Zou leuk zijn als er meer nederlanders naar toe gaan. Nu veel italianen, paar engelsen enkele fransozen en wat duitsers. Er rijdt een busje naar het prachtige strand beneden in plaatsje Son Bou. op ong. 5 min rijden. Lopend naar Son Bou, vooral terug, niet te doen met buggy. Vriendelijk personeel erg hulpvaardig. Kortom aanrader voor een rustige vakantie met genoeg variatie en annimatie zowel overdag als 's avonds.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Robby03-07-2008

Prachtig hotel, meermaals per jaar ga ik er op vakantie! Vriendelijk personeel, vlotte service, zowel appartementen als hotelkamers worden goed onderhouden en grondig gepoetst!!

Aanrader voor gezinnen met kinderen!

Alleen gereisd in juli 2008

• 9Robby30-06-2008

Einde mei had ik mijn 4de bezoek aan het Valentin Son bou erop zitten. Meermaals per jaar ga ik er op vakantie om helemaal tot rust te komen. Zeer goed hotel, warme sfeer, gezellig, rustig gelegen... Een echte aanrader voor de twijfelaars !!

Alleen gereisd in mei 2008

• 9Richard16-06-2008

Begin juni met partner en dochter van 1/2 jaar naar hotel Valentin geweest, omdat wij aan de duitse grens wonen, hebben wij online via een Duits reisbureau geboekt (goedkoper). Wij hadden een hotelkamer geboekt maar kregen bij het inchecken de mogelijkheid om te kiezen tussen een hotelkamer en een appartement (voorseizoen). Wij mochten in alle rust de kamer en het appartement bekijken en een keuze maken. Met een baby is een appartement toch een betere keuze, aparte slaapkamer waar ook ruimte genoeg is voor babybedje. Appartement wordt elke dag grondig schoon gemaakt, bedden opgemaakt e.d. Eten in buffetvorm is afwisselend en goed, bedienend personeel doen allemaal hun best om het je naar je zin te maken. Eiland is zeer mooi, niet al te groot, een paar dagen een auto huren is aan te raden. (kun je gewoon in het hotel regelen) zeer mooi stranden en baaien, wij gaan zeker nog een keer terug naar Menorca.

Gereisd met familie in juni 2008

• 8Loraine de Roos21-11-2007

Hallo, ik ben hier de eerste week van oktober geweest eigenlijk met niet al te veel verwachtingen van die 5 sterren, per land is dit eenmaal verschillend en de ervaring leert wel dat 4 en 5 sterren toch wel goed aan de verwachtingen voldoen, zo ook dit hotel. Het hotel had een mooi zwembad, genoeg bedden en parasols voor iedereen. omringd door een mooie tuin waarin je de geur van jasmijn kon opsnuiven, en waar de hibuscus, de oleander ,en nog veel meer bloemen kleur aan deze prachtige omgeving gaven. Bovendien lag het op een prachtig punt en vanuit de kamer was de zee te zien. Over het eten heb ik alleen maar lof, okay ,het bediend personeel liep niet altijd met een :) rond maar daartegenover stond wel dat op het buffet bijna nooit een lege schaal stond. Het buffet was zowel 's ochtends als 's avonds uitgebreid.In de receptie waren ze vriendelijk, bovendien kon je als, vroeg vertrekkende toerist, al vanaf 05.30 uur al in het restaurant een ontbijt nuttigen. Groet, Loraine de Roos

Gereisd met partner in oktober 2007

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1.8 km, 10 minuten met de auto, 20 minuten lopen
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages