Appartement Son Bou Playa

Appartement Son Bou Playasterster

8.8Fantastisch

Spanje, Menorca, Son Bou

Op vakantie geweest naar Son Bou Playa?

8.8Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

4 reviews over Appartement Son Bou Playa

• 8Jeroen04-11-2013

Rustige plaats met veel kinderen

We waren met 2 stelletjes. De accommodatie was schoon en we hadden voldoende ruimte. Personeel was erg vriendelijk. De accommodatie had zelf 1 zwembad maar er waren nog 2 plaatsen waar gezwommen mocht worden. Het naastgelegen zwembad heeft een glijbaan maar dit kost 50 cent om één keer te mogen glijden. De bedjes bij de accommodatie waren erg slecht en gering aanwezig. Wij hebben op het gras gelegen naast het zwembad wat prima was. Het centrum ligt op 10 minuten lopen waar enkele restaurants zitten van verschillende kwaliteit. In dit gebied zijn ook een aantal winkels te bekennen. Het zandstrand is 15 minuten lopen, 2 bedjes en een parasol kost 14 euro. Omdat Menorca vooral gericht is op kinderen is er 's avonds weinig te doen. Wij gingen elke dag naar het naastgelegen hotel waar live muziek was(coverbands). Al met al hebben wij een prima vakantie gehad maar vanwege het hoge percentage kinderen en de te rustige omgeving zullen wij hier niet meer terug keren.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9martijnpulles11-09-2013

Heerlijke vakantie

Net en rustig appartement. Op loopafstand van strand, zwembaden, eetgelegenheden, winkels, etc. We zijn net terug van een heerlijke vakantie met een klein meisje van 2. Er zijn in het complex waar het appartement onderdeel van uitmaakt 3 nette, leuke en eenvoudige zwembaden waar je gebruik van kunt maken met restaurants. Het plaatsje zelf heeft wel wat winkeltjes en restaurants maar echt culinair hoogstaand is het allemaal niet, voor ons goed genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Mariska en Michel23-09-2011

Mooi appartement,slecht kinderbed!

De appartementen zien er gelikt uit,zie bovenstaand stukje.Het kinder(reis)bedje voor onze dochter van 20 maanden was echter zeer slecht,er zat n hele harde plaat dwars over het midden waardoor ze op een soort bergtop lag.Neem dus n extra matrasje of het liefst een eigen reisbedje mee!Het zwembad op de foto van de reisorganisatie is van naastgelegen Club Jaime en niet van Son Bou Playa.Het is hier heerlijk met een lekker grasveldje eromheen.Het eigen zwembad is prima alleen wat glad in en om het zwembad,waardoor veel kleintjes uitglijden.Wij zaten in het naseizoen en nu waren er al geen ligbedden beschikbaar.Het restaurant bij het zwembad is prima.Het complex is ruim opgezet met mooie tuinen.Wij hadden een appartement met een balkon wat erg prettig is omdat je kind dan ook lekker naar buiten kan.Het strand is 15 min lopen en heerlijk!Ga 'smorgens,want 'smiddags komt er standaard wind opzetten en ontstaan er stromingen.Al met al was het er heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9brenda26-08-2011

Luxe, kindvriendelijk, helemaal top!

Gloednieuwe appartementen in prachtige tuin. 20 minuten van het vliegveld. Van alle gemakken voorzien - airco, wasmachine, magnetron, satelliet-tv. Heel netjes, goede service, wekelijks schone handdoeken en beddengoed. Wij zaten op ongeveer 6 meter van het zwembad, met lifeguard. Daar is ook een prima restaurant. Supermarkt in de buurt, alleen het strand is even lopen of met de bus, omdat je niet door het natuurgebied voor de deur kunt lopen. Was ook vrij druk toen wij er waren. Wel fantastisch helder water en een heel lang ondiep stuk. Al met al een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

1 tip over Appartement Son Bou Playa

• martijnpulles, 11-09-2013

huur een auto. fornelss was leuk om heen te rijden. de boot in mahon schijnt leuk te zijn, hebben we zelf niet gedaan. wissel een beetje in de zwembaden op het complex. een kinderbed moet je los bijboeken als je dat wilt.

1 vraag over Appartement Son Bou Playa

• Esther, 24-09-2013

Airco

Is de aanwezige airco beschikbaar in alle kamers van het appartement? Met alle kamers bedoel ik de woonkamer en slaapkamers.

Jeroen, 04-11-2013

Ja, de airco werkte prima.

Appartement Son Bou Playa info

• Aantal sterrensterster