Appartement Mar Blau

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

49 reviews over Appartement Mar Blau

• 2019
    9Mirella22-09-2019

Fantastisch!

Wij hebben hier een fantastische vakantie beleefd, mooie bungalows en zeer vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar. Menorca is een heerlijke bestemming, rustig en prachtige stranden en landschappen, het is wel aan te raden om een auto te huren!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Petra Wilting29-04-2019

Geweldig!

Een super hotel! Mooie schone nette kamers met heerlijke bedden en het personeel is super vriendelijk ,aardig en behulpzaam. Leuk animatie team en elke avond live muziek bij de bar Het eten is zeer goed en voor een ieder wat wils. Wij hebben nog nooit zo,n hotel meegemaakt ,echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Esther van Koert03-07-2018

Relaxt genieten van parel in de Spaanse Balearen

Zoek je een relaxte vakantiebestemming op 2 uurtjes vliegen vanaf Amsterdam? Ga dan zeker eens naar Menorca, Son Bou, Appartementen Mar Blau. Geen hi-di-hi... maar heerlijk rustig. Comfortabele appartementen, allen op de begane grond met een heerlijk zwembad op een paar passen lopen. Uitzicht op de blauwe Mediterranee en bovenal privacy en rust. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en de medewerkers zijn allemaal even vriendelijk. Keurige schoonmaak en een receptie voor alle hulp die nodig zou zijn. Snelle incheck en wifi. Een auto huren is wel aan te raden, daar het prachtige strand van Son Bou net even te ver lopen is overdag in de warme zomerzon. Fantastische excursies naar de geweldige baaitjes en de 2 mooie steden Cituidella en Mahon. Mar Blau.... een absolute aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 10Mrs. Jung01-03-2018

Super!

Ik kom al 18 jaar in Menorca en sinds 2014 in mei en september in Mar Blau. Een rustig gelegen vakantiebestemming. Alle voorzieningen dichtbij. De kamers worden dagelijks schoongemaakt, hebben een terras met ligstoelen en alle schitterend uitzicht over natuurreservaat op Middellandse zee. Voor is deze locatie telkens weer thuiskomen. Een aanrader voor jong en oud. "Mar Blau is my second home!"

Alleen gereisd in september 2017

• Oude reviews

9Leonie&Peter03-09-2017

heerlijke vakantie gehad

Rustig complex,vriendelijke mensen,bar bij het zwembad waar je ook lekker kunt eten.Autohuur is wel aan te raden.Wij hebben hier een fantastische vakantie met de kinderen gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Ellen Reurekas01-07-2017

een heerlijk rustige accomodatie

Accomodatie was perfect. Son Bou zelf was niet echt bijzonder

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Esther20-07-2016

Super als je een rustige en relaxte vakantie zoekt

Wij zijn heel tevreden over het appartement. Reizend met een kindje dat nog 's middags slaapt, hebben we echt genoten van de ligbedden die buiten bij elk appartement staan. Wij hadden dit appartement daarnaast ook gekozen voor de mogelijkheid om eten af te halen. Dit is ook supergoed bevallen. Als de baby sliep 's avonds, hebben wij heerlijk en vers eten afgehaald en op ons eigen terras opgegeten. Top.

Appartement was schoon en zeer goed uitgerust. Goede en vriendelijke schoonmaak. Wij ervaarden de kamer ook als ruim.

Zwembad is ideaal voor kinderen. Er is een kinderbad (40cm) en een aflopend groot zwembad. Op het aflopende deel kunnen ze ook lekker spelen in een bodempje water.

Er is een supermarkt op een paar minuten lopen die compleet is uitgerust. Babyvoeding (potjes etc.) is er vrij prijzig. Je kan er verder wel alles vinden, ook vers brood.

Op ongeveer 15 minuten lopen is er een supermarkt met een bakker in de buurt. Bakker heeft lekker gebak, koeken en brood.

Strand is ongeveer 20 minuten lopen. Voor het mooie vonden wij het net iets te ver, maar aan de andere kant, was wel een lekker wandelingetje.

Bus naar Mahon stopt voor de deur van het appartement en rijdt volgens de dienstregeling en is heel duidelijk. Verder hebben we een dag een auto gehuurd. Leuk om het eiland te verkennen.

Son Bou is verder niet echt Spaans, je kunt er bijvoorbeeld geen echt Spaanse tapas eten, maar er zijn genoeg toeristische restaurantjes en winkels. Je kan er eigenlijk alles vinden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10Sharona13-07-2016

Echt een aanrader

Mooie gerenoveerde huisjes met airco, complete keukeninrichting (incl magnetron, waterkoker en staafmixer) en terras met tafel en stoelen en twee ligbedden. Babybedje en kinderstoel te huur. Huisjes en de rest van het complex wordt erg schoon gehouden en goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Fantastische bar bij het zwembad waar je heerlijk kan eten (ook eten afhalen). Verder geen animatie of iets dergelijks, maar dat vonden wij helemaal niet erg. Ongeveer 20 min lopen naar het dorpje en het strand. Luiers, doekjes en potjes babyvoeding in iedere supermarkt te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 8van Veen07-10-2014

Prima verblijf

Bij aankomst vriendelijk ontvangen, werden begeleid naar ons appartement en kregen korte uitleg. Helaas werkte de airco niet direct, werd gelukkig snel opgelost. De airco is overigens niet zelf te regelen qua temperatuur etc, slechts een aan/uit knop. Appartement was netjes en schoon, basic ingericht. Keukenuitrusting was compleet. Badkamer in orde. Schoonmaak dagelijks (vegen en afvalbakken), handdoeken 3x per week en lakens 2x per week. Ligging is in een buitenwijkje van Son Bou, centrum is lopend te bereiken maar is wel ca. 2 km. Het optionele ontbijt in hotel Jardin de Menorca ( a 9,00 per persoon) was geen succes. Receptiepersoneel is vriendelijk, weten voldoende van het eiland en geven zelfs tips voor leuke evenementen in de buurt. Al met al een goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Corien19-06-2014

Super accomodatie

De gerenoveerde bungalows liggen in een goed onderhouden tuin, sommige met uitzicht op het zwembad.

Zeer vriendelijke mensen, ook erg behulpzaam.

Bungalow: Badkamer, woonkamer incl keuken en een aparte slaapkamer (waar je op aanvraag een extra bed kan laten bij plaatsen) In 2013 zijn de bungalows gerenoveerd, deze foto’s kun je raadplegen op hun site. (tour operators laten nog oude foto’s zien) Bij iedere bungalow staan behalve een tafel en stoelen buiten ook 2 ligbedjes.

Complex: Mooie tuin met een prima zwembad met apart kinderbad. De grote zwembad loop geleidelijk af. Genoeg ligbedjes en rieten parasols beschikbaar. Bij het restaurant kun je goed eten.

Omgeving: Om wat van het eiland te zien heb je wel een auto nodig. Heb je geen auto, er stopt ook een bus voor de deur van het complex. Tijdschema hangt op de lantaarnpaal. Ook het toeristen treintje stopt voor de deur. Om de hoek zit een klein supermarktje, waar ze wel een heel groot assortiment hebben.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Appartement Mar Blau info