Hotel Las Palmeras

We hebben een aantal aanbieders voor Las Palmeras voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Las Palmeras in het Nederlands

Zeer mooi gelegen hotel/appartement maar,

Philip Horemans
19-7-2012

Mooi groot + proper zwembad, Huisjes vlakbij 't zwembad. Genoeg lig-stoelen (zelfs na de middag). Eten is lekker maar 90% van de tijd is 't KOUD. Gaat 's avonds open om 19.00u (zelfs dan is het al lauw). Scha-len staan er gewoon, geen vuurtje eronder). Best wachten op een nieuwe schotel, maar dit wordt slechts aangevuld als oude schotel 3/4 leeg is. Zo zijn er schotels die er na 1-1,5u nog stonden.Op 12 dagen slechts 2x lakens ververst en bedden gedekt. In zo'n groot zwembad waar soms maar 5-10 mensen waren mochten er geen luchtmatrassen in. Palletjes met harde balletjes zijn wel toegelaten. Persoonlijk krijg ik liever een zacht luchtmatrasje tegen mijn rug of hoofd , dan zo'n hard balletje. Eten of cocktails drinken mag alleen in dit hotel (niet in de andere 3 van 's Algar) Hoewel de brochure zei dat we alle faciliteiten mochten gebruiken v/d andere 's Algar hotels. Het Aziatisch restaurant is bij te betalen,ook 't pizzarestaurant in het hotel zelf zit niet bij de ALL IN.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Palmeras in Sant Luis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Palmeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.