Villa Benibeca Beach

Villa Benibeca Beach

Villa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Benibeca Beach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Villa Benibeca Beach in het Nederlands

Alles wat de vakantie de moeite waard maakt

Ellen
16-6-2017

Park is lekker klein en gezellig, vele bungalows rond een leuk zwembad. Alles ligt pal aan zee. Overal een werkelijk prachtig uitzicht. Binnen is basis; ventilatoren als airo, geen afwasmachine dus emmertje met sop, bedden zijn goed in te slapen, plafonds boven erg laag (pas op je hoofd), leuk balkon voor het ontbijtje, schoonmaak 1 x per week. Lekker wandelen vanaf je bungalow. Supermarktje om de hoek. Prima locatie ga dit jaar weer...

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige plek, uitzicht fantastisch, binnen zozo

Fons Kamphuis
5-8-2013

Apapartementen pal aan zee met werkelijk prachtig uitzicht. Binnen echter basic; geen airo, geen afwasmachine dus zelf soppen, bedden prima, tv enkel Spaanse zenders, plafonds boven er laag ( au als je 1.85 bent), schoonmaak 1 x per week. Terras voor appartement maakt echt alles goed want waarom binnen zitten terwijl je buiten zoooo'n fenomenaal uitzicht hebt!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Benibeca Beach in Sant Luis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Benibeca Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.