Appartement Petit Xuroy

1 review over Appartement Petit Xuroy in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

Yasminv
10-8-2013

Dit jaar zijn we voor het eerst op Menorca geweest en was het ook de eerste keer dat wij in petit Xuroy hebben verbleven. Carlos de receptionist is erg behulpzaam en vriendelijk. De inrichting van het appartement is sober maar het appartement beschikt over alles en is schoon. Een minpunt was alleen dat er tijdens ons verblijf maar één keer een schoonmaakster is langs geweest die enkel de prullenbakjes heeft geleegd..

Het appartement ligt midden in een prachtig rustige baai wat petit xuroy tot een fijne uitvalbasis maakt. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook erg goed omdat wij er voor weinig geld verbleven hebben. Bovendien is het zwembad mooi en schoon en zijn er altijd genoeg bedjes. Het eten bij het hotel is alleen niet erg lekker en best prijzig. Piccolo mondo, het andere enige restaurant in Alcalfar is ook geen aanrader. In de omgeving van Alcalfar is er op een kleine supermarkt na weinig te vinden. Maar het plaatsje S'algar is binnen 15 min lopen te bereiken via de rotsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Petit Xuroy in S'Algar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Petit Xuroy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Petit Xuroy scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.