Aparthotel Primasud

Meer aparthotel info

7 reviews over Aparthotel Primasud

• 8Bart03-06-2013

Mooie ligging

Primasud appartementen liggen erg mooi gelegen in een goed onderhouden tuin. Appartementen zijn schoon en goed onderhouden . Bijzonder vriendelijke receptie en staan altijd voor je klaar. Als je van een vakantie zonder te veel gedoe houdt zit je hier prima [sud]

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Yvonne16-08-2012

een mooi, netjes en rustig complex

Vriendelijk personeel,rustig en netjes verzorgd complex, 2 zwembaden en een kinderbadje met voldoende ligbedden en parasols. Het appartement was bij aankomst heel erg schoon en netjes. Inrichting is prima, keuken minimaal ingericht, grote badkamer met ligbad, wastafel, toilet en bidet. Schoonmaak en handdoekwissel om de 2 dagen Fijn balkon met tafel en stoelen en een wasrekje. Supermarkt met verse broodjes en croissantjes aan achterkant van appartementen complex, zee met zandstrand 5 minuten lopen, straat met restaurants, winkeltjes en marktje 5 minuten lopen, treintje en bushalte 4 minuten lopen Je moet soms met handen en voeten iets duidelijk maken maar bij receptie praten ze prima engels. Harde bedden Wij hadden een slaapkamer 2 persoonsbed en een slaapbank met een onderschuifbed (ging prima met 2 pubers) Onze 2 jongens zijn 12 en 14 dat ging nog net en hebben zich samen prima geamuseerd, maar voor oudere kinderen is er echt niets te doen. Geen animatie aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10mevrouw Duurkoop29-05-2012

Hartstikke leuk complex

De receptioniste was supervriendelijk, er is een fijne tuin met zwembad(en), het appartement was fijn en schoon. Lekker terrasje (wij zaten boven), prima badkamer, meer dan genoeg parkeergelegenheid en het was er heerlijk rustig om goed te kunnen slapen. We waren hier voor een korte break, maar hadden wel langer willen genieten hier.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8P.Schotsman27-09-2010

Rustig gelegen

Net terug vanuit Menorca,12 dagen gelogeerd in appartementen complex Prima Sud.Ruim opgezet park 2 zwembaden 1 grote en 1 iets kleiner.Wij hadden een appartment met 2 ruime slaapkamers,ruime badkamer en een keuk terras. Vlakbij het park is een supermarkt deze bakt iedere dag warme stokbrood.Punta Prima zelf is niet zoveel te beleven er zijn ongeveer 6 restaurants en enkele souvenirswinkels en 3 supermarken.Verder voor mensen met een bepekering wb lopen pas op bets wel stijle wegen.Kortom een leuk appartementencomplex voor de rustzoekers.

Gereisd met partner in september 2010

• 7kootje03-08-2010

Rustige accomodatie

Aardig zwembad, het strand op een paar minuten afstand. 5 Restaurants, 2 wel aardig. Op 5 min. rijafstand in Don Ganxo een geweldig restaurant op de rotsen. Verse vis en heerlijke wijn en afsluitend met toetjes van oma uit Frankrijk was dit voor ons een topper. Met een treintje (7 euro p.p. retour) in 20 min. naar Binibeca voor meer restaurants is een keer leuk. Geen animatie bij deze accomodatie, de pooltafel en de voetbaltafel waren stuk en zelfs de enige pinautomaat in Punta Prima begaf het en wanneer die wordt gerepareerd??? Een accomodatie met veel spanjaarden, italianen en engelsen (met helaas de asociale handdoekleggerij). Als je rust wilt is dit een heerlijke accomodatie. De appartementen simpel maar schoon, 2x pw schone lakens en handdoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Aparthotel Primasud info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer