Appartement Insotel Punta Prima Prestige

Appartement
Appartement Insotel Punta Prima Prestige
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Insotel Punta Prima Prestige voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Insotel Punta Prima Prestige in het Nederlands

Gelukkig goedgekomen

ardo
5-8-2013

Nadat er bij het inchecken het e.e.a misging kregen wij tegen een kleine bijbetaling een appartement in het prestige complex.

Achteraf was dit meer dan de moeite waard en zijn we blij dat we hier gebruik van hebben gemaakt.Wat een luxe en wat een mooi park.Eten is gewoon top 3 keer per dag.Normaal wil je wel eens een restaurantje in de stad pakken,maar deze keer was dat niet nodig.Airco,s koud heerlijke bedden en dito lichtstoelen voor in je tuin.

Echt een aanrader,alleen laat je broer en schoonzusje thuis haha.

Ook het avondentertainment is he-le-maal top tijdens het hoofdseizoen.

Minpuntje te weinig bedinging s,avonds.

Goede algemene infrastructuur

Ludo
26-8-2010

Kamers ruiken slecht en de badkamer is niet goed onderhouden ( schimmel in de douch en de douch deur sluit niet ( kamer 5412 )

Goede algemene infrastructuur maar de kamers zijn geen *****-> eerder tussen de ***/*****

Door sluiting van Hotel Royal Son Bou mochten wij voor de periode 20-10 tot 28-10 in dit hotel verblijven.

Jammer dat door te weinig gasten er geen avondaminatie meer was. Ook voor de kinderen werd er weinig meer georganiseerd. Verder niets dan lof over dit geweldige resort. Erg schoon en netjes en vriendelijk personeel. Door het wat mindere weer hebben onze kinderen veel gebruik gemaakt van het binnenzwembad.

Omdat Marinda Garden haar deuren sloot, mochten wij van en

Andrea Palacio Serrat
    30-10-2007

Omdat Marinda Garden haar deuren sloot, mochten wij van dit prachtige complex genieten!

We hebben geen op- en aanmerkingen. Het enige vervelende was dat de portier ons vergat te wekken om 05.30 uur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Insotel Punta Prima Prestige in Punta Prima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Insotel Punta Prima Prestige zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Insotel Punta Prima Prestige scoort een 9.2 uit 10 op basis van 4 reviews.