Appartement Insotel Punta Prima Prestige

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag17°9°
Appartement Insotel Punta Prima Prestige
9,1

Omschrijving
Insotel Punta Prima Prestige Suites & Spa is gelegen op het Spaanse eiland Menorca. Hier vind je goede service en geniet je drie keer per dag van een lekkere maaltijd. Ook zijn er goede faciliteiten zoals een wellness en fitnesscentrum. Minder geschikt voor gezinnen met kinderen, want hiervoor zijn er geen faciliteiten. Gelegen in Punta Prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Insotel Punta Prima Prestige voor je op een rij gezet:

Laatste review

Al meerdere malen in dit hotel geweest. Met een super mooi uitzicht op zee en gave ligging, is dit hotel een heerlijke oase met luxe en rust. Fijne en goede service (met dank aan Josephina, Javier, het team van Carlo, housekeeping en kok Paul). Mooi aan dit hotel is de mix van gasten uit verschillende landen, (licht irritant zijn soms de Britse gasten, die hun kinderen niet echt corrigeren, maar misschien lost de Brexit dit volgend jaar gewoon op). Het hotel heeft geen (speel)voorzieningen voor kinderen, hopelijk blijft dat zo, het resort heeft dat volop.

Kamers zijn heel mooi en ruim, hier en daar wat aan upgrading toe, maar als je rekening houdt met 5 sterren op z’n Spaans komt het goed. Dat geldt ook voor de sportschool en wellness in het resort, dat is onder de maat van 5 sterren. Goede bedden en WIFI. Prijs hotel is relatief aan de hoge kant kant, zo ook ter plekke de drankjes bij het diner en het eten bij de poolbar.

Kenmerken
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant

4 reviews over Appartement Insotel Punta Prima Prestige in het Nederlands

Top hotel voor rust en luxe!

AM1975,
11-8-2018

Gelukkig goedgekomen

ardo
5-8-2013

Nadat er bij het inchecken het e.e.a misging kregen wij tegen een kleine bijbetaling een appartement in het prestige complex.

Achteraf was dit meer dan de moeite waard en zijn we blij dat we hier gebruik van hebben gemaakt.Wat een luxe en wat een mooi park.Eten is gewoon top 3 keer per dag.Normaal wil je wel eens een restaurantje in de stad pakken,maar deze keer was dat niet nodig.Airco,s koud heerlijke bedden en dito lichtstoelen voor in je tuin.

Echt een aanrader,alleen laat je broer en schoonzusje thuis haha.

Ook het avondentertainment is he-le-maal top tijdens het hoofdseizoen.

Minpuntje te weinig bedinging s,avonds.

2007

Door sluiting van Hotel Royal Son Bou mochten wij voor de periode 20-10 tot 28-10 in dit hotel verblijven.

Jammer dat door te weinig gasten er geen avondaminatie meer was. Ook voor de kinderen werd er weinig meer georganiseerd. Verder niets dan lof over dit geweldige resort. Erg schoon en netjes en vriendelijk personeel. Door het wat mindere weer hebben onze kinderen veel gebruik gemaakt van het binnenzwembad.

Omdat Marinda Garden haar deuren sloot, mochten wij van en

Andrea Palacio Serrat
30-10-2007

Omdat Marinda Garden haar deuren sloot, mochten wij van dit prachtige complex genieten!

We hebben geen op- en aanmerkingen. Het enige vervelende was dat de portier ons vergat te wekken om 05.30 uur.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Insotel Punta Prima Prestige in Punta Prima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Insotel Punta Prima Prestige zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.