Aparthotel Insotel Club Punta Prima

Aparthotel Insotel Club Punta Prima
8,3

6 tips over Aparthotel Insotel Club Punta Prima

adg, 17-8-2014

Huur een auto om het eiland te zien.

De zoo is ook wel leuk voor kleine kinderen

HLLN, 8-6-2014
Met jong gezin: 3 kamer-appartement blijft woonkamer beschikbaar.
K, 1-10-2013
Ga a la carte eten weer eens wat anders als in de eetzaal en erg lekker!

We hebben een aantal aanbieders voor Insotel Club Punta Prima voor je op een rij gezet:

Josine, 23-7-2013
Naast het park ligt een supermarkt. Zonnebrand is daar nog goedkoper dan in nederland. Supermarkt op het park 4x zo duur. Verder staan er wasmachines op het aprk waar je gratis een wasje kan draaien. Badlakens krijg je daar. Tip: neem dus niet teveel mee. En boek hierheen. Wij komen zeker terug.
Loek, 12-5-2013
Huur een auto, het eiland is te mooi om alleen op het resort te zitten.
Familie Noordhof, 29-7-2012
Er is een animatie team, deze doet naast de dagelijkse aerobics in het water ook de shows in de avonden.Elke avond vanaf 20.30uur Kinderdisco.Om 21.30 uur begint dan door het animatieteam een opvoering welke iedere avond een ander thema heeft. Tip voor allen als je s-morgens vroeg moet vertrekken kan je al gebruik maken van het restaurant vanaf 05.30uur.Handdoeken service aanwezig wel per handdoek een borg betalen ad €20.00, deze kunnen dan 3x per week worden geruild.