Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag22°18°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Carema Garden Village voor je op een rij gezet:

FTI Reizen
FTI Reizen

1 review over Hotel Carema Garden Village in het Nederlands

Onverwacht prachtig, groen en fotogeniek eiland.

Ogge
13-5-2018

Complex is met de auto goed te bereiken vanaf het vliegveld. De architect heeft goed nagedacht over de uitstraling: elk appartement ziet er anders en mediterraan uit. Uiterst attent en vriendelijk personeel. Er zijn meerdere zwembaden, elk met een nét iets andere uitstraling. Hierdoor oogt het complex authentiek. Dagelijks worden de appartementen schoongemaakt, eventueel dagelijks nieuwe handdoeken, bedden opgemaakt. De doucheruimte is ongeventileerd en daardoor altijd erg nat. Buffet met ruim voldoende keuze. De animatie is goed bedoeld, maar wat amateuristisch. Vermoedelijk in de zomerperiode erg druk. Voor pubers/jongeren is er ruim voldoende vertier op het complex en op het eiland. Een bezoek aan Ciutadella is absolute aanrader, hou wel rekening met de dagelijkse siësta. De stranden zijn prachtig; het strand Cala Galdana is zeer indrukwekkend en er zijn erg veel mooie en groene plekjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carema Garden Village in Fornells, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carema Garden Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.