Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°24°
Appartement C'an Digus

We hebben een aantal aanbieders voor C'an Digus voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement C'an Digus in het Nederlands

2007

Ca\'n Digus ligt dicht bij het centrum, met een uitzicht

Fam. te Vaanholt
26-10-2007

Ca'n Digus ligt dicht bij het centrum, met een uitzicht op de zee. (Geen strand maar betonplaat) Het heeft een goed restaurant en de prijzen zijn redelijk. Winkels en restaurants op enkele minuten loopafstand. Het 3 kamerappartement is ruim. Bedden hebben spiraalvering, maar liggen goed. De zitbank is van beton met dunne kussens. Erg laag bij de grond en zit ongemakkelijk. Bestek en pannen waren niet schoongemaakt. Een auto huren kan ter plekke.(aanbevolen) Alle appartementen grenzen aan het zwembad.(binnenplaats) Wij vonden Ca'n Digus een prima accomodatie voor een korte vacantie. In de zomer lijkt het ons erg luidruchtig door het zwembad.

Gereisd Familie in oktober 2006

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement C'an Digus in Fornells, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement C'an Digus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.