Aparthotel Zafiro Menorca

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Een kleinschalig complex met all-inclusive vind je bij Aparthotel Zafiro op Menorca. De all-inclusive is inclusief alle cocktails en sterke drank, maar ook bijvoorbeeld slush puppies en kindercocktails voor de kids. Hier verblijf je op een mooie kamer met goed bed. Ook is er een zandstrand dat geleidelijk afloopt. Op loopafstand van de haven.

95 reviews over Aparthotel Zafiro Menorca

• 9Breukelman05-10-2013

Doen !

Alles verzorgd en schoon. Paradijs voor kinderen. Eten heerlijk en veel keus. Altijd iets vers van de grill/bakplaat, veel keus in drankjes, je kon het allemaal zelfs meenemen naar je appartement, vooral fijn als je `s avonds wat wou drinken terwijl je kindje sliep. Bij het zwembad heerlijk eten van de kaart. Groot zwembad en een leuk klein badje voor de kleinsten, daarnaast nog een heel piratenzwembad ! Je loopt gemakkelijk met de buggy naar het stadje (stelt niet zoveel voor maar gezellig en met een leuk haventje) en het strand, er is een heel goed pad wat langs de zee loopt je kunt dus lekker wandelen, de kust is rotsig met 2 heerlijke zandstranden. Er is fietsverhuur en personeel is vriendelijk en lief voor de kindjes. Ons kindje was 15 maand. Om 20u is er minidisco en van u 21- 22u een show, dit hoor je bijna overal wel maar het is maar een uurtje. Leuke speeltuintjes en tafeltennis. Dit was onze 1e vakantie met een kindje en we hebben heel lang getwijfeld maar top keus dus doen!

• 9Erwin11-09-2013

Top hotel en nog beter personeel!

Net terug van een fantastische week vakantie! Werkelijk waar voortreffelijk. We hadden een 2 kamer appartement wat prima was. Hier hadden we uitzicht op het grote zwembad. Helemaal top.

Voor een gezin met kleine kinderen hoef je het complex niet af. Hooguit naar het haventje op een minuut of 10 lopen. Er zijn overigens 2 supermarkten binnen 500 meter afstand.

Het personeel maakt hier het verschil in positieve zin. Heel behulpzaam, vriendelijk en gezellig. Ook de mensen in het restaurant staan honderd procent voor je klaar. Het animatie team mag ook niet onvermeld blijven. Super creatief en echt gemeend enthousiast. Het avondprogramma werd ook door onze kleine van 2,5 jaar erg gewaardeerd.

Het eten was ook erg goed. Elke dag werd er wel weer iets nieuws uit de hoge kokshoed getoverd. Bedenking was ook hier erg vriendelijk en behulpzaam.

Super was het dat er een springkussen en een speeltoestel met glijbanen was naast het restaurant. Misschien gaan we volgend jaar weer. Viva is top!

• 9nienke_schepers10-09-2013

Gewoon heel erg goed

Jeetje wat een gezeur hieronder. Als reisadviseur heb ik al erg veel hotels gezien en nog nooit meer kindvriendelijke keten als Viva tegengekomen. Ik begrijp dat je er meer voor betaald dan menig ander hotel maar dit prijsverschil vind je zeker terug. Ach je kan altijd wat vinden om over te miepen. Personeel erg aardig, miniclub goed en in allerlei talen (dit seizoen was er ook een NL medewerker), eten was prima en zelden zo'n schoon en verzorgd complex gezien. Onze terrasdeur sloot niet goed en was binnen een uur gemaakt. Helemaal top! Zonder (kleine) kinderen heb je in dit hotel niet zoveel te doen, dan zijn er andere betere hotels. Haven met gezellige terrasjes op nog geen 10 minuten lopen. Ciutadella is ontzettend mooi, ca 15 minuten met de bus, bushalte ca 200 meter van het hotel. De zwembaden zijn top en altijd voorzien van life guard. Toen we aangaven dat een roostertje in het bad stuk was werd ook dit direct gerepareerd. Gewoon boeken dus!

• 7zaphra30-08-2013

Leuk maar niet bijzonder

12 dgn ai geboekt. Keurige kamers, mooie zwembaden alleen meteen ergenis nummer 1: handdoekjes mentaliteit. Er worden wel bordjes op de handdoeken gelegd met max 1 uur maar dat gebeurt alleen bij t kinderbad en 1malig. Ga je na even gelegen te hebben weg kijkt er niemand meer naar. Balen dus want s morgens vroeg alles weg. Twee keer op t grasveldje moeten liggen. Eten niet bijzonder. Veel vis, showcooking elke dag t zelfde, lees pasta opwarmen en omeletten bakken. Croissants niet vers. Sappen mega zoet. Lunch in restaurant te formeel. Mis de "take away". Alles is op bestelling. Miniclub leuk.minidisco teveel geklets. Bijna alle mensen zijn hier Engelsen!!! Gericht op Engelsen qua eten en shows/minidisco. Haven wel leuk, 5 min lopen Schoonmaak keurig. Voor ons geen tweede keer hier. Te Engels, eten te min en handdoekjes leggen. Te druk en te weinig voorzieningen voor iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Evelyne Haezebrouck30-07-2013

Mooi hotel, maar minder dan andere viva's

We zijn reeds naar Viva Mallorca en Viva Sunrise op Mallorca geweest, waar het super was. Dit jaar gekozen voor viva Menorca. Het was zeker niet slecht maar vergeleken met de andere viva's toch minder. Zo waren de kamers gedateerd, maar wel zeer proper. Ook de service aan het zwembad restaurant, als 's avonds bij het eten, als 's avonds bij de show was er niet. Je moest zelf je drank halen wat in de andere viva's niet zo was. Dit was voor ons het minste. Het domein is ook gehscheiden door een weliswaar kalme weg. Het is ook zo dat we de enige Belgen waren, al de andere zijn Ieren, maar daar hebben we niet veel last van gehad. Anders een zeer goeie vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9megens19-07-2013

geweldig

echt een super vakantie gehad. Goed en schoon complex. Elke dag vers eten en genoeg variatie. geweldig kinderzwembad met piratenboot. Ook het eten bij de poelbar was all-in. In de omgeving is niet echt veel te doen. Ongeveer 10 minuten lopen naar het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9mariska20-06-2013

in één woord fantastisch!

Net terug van twee weken viva menorca en hebben nu al heimwee! Super voor kinderen, animatie is geweldig. Ons zoontje was dikke vrienden met de Nederlandse jongen van de animatie. Iedere avond mini disco, overdag veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Eten was erg goed, voldoende keus. Kamer was ook prima. Naar het haventje ong vijf minuten lopen dus best goed te doen. Wij hebben ons allemaal heel goed vermaakt. volgend jaar zouden we zo weer gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9M.06-06-2013

mooi hotel

Genoten van een heerlijke week. Perfect hotel voor gezinnen met kleine kinderen. Leuke glijbanen, mooi piratenzwembad, heerlijk eten waarbij veel vers bereid wordt, goede animatie voor kinderen. Ongeveer 5 minuten lopen naar haven, en achter de haven is een klein strand. Wij zijn daar niet geweest, omdat de zee nog te koud was. Een perfecte plek om tot rust te komen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9Tanja van Doorn22-09-2012

Prima resort met kleine kinderen

We zijn net terug van 2 weken Viva Menorca dat op loopafstand van het haventje ligt. Het strand ligt wel ver en daar zijn we nooit geweest. De 2 zwembaden waren heerlijk. De minidisco om 20.00 uur was vaste prik voor alle kids en werd begeleid door ervaren, prettig gestoorde volwassenen. Echt heel top! Onze zoon had veel vriendjes en wij zijn echt tot rust gekomen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 9remco17-09-2012

zeer goed bevallen

zeer goed bevonden leuk met kinderen leuke animatie zeker een aanrader voor mensen met kleine kinderen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

15 tips over Aparthotel Zafiro Menorca

• H, 14-06-2014

Let aub op dat hebberige gedoe ( de handdoekenmentaliteit ) bij het zwembad.....

• Breukelman, 05-10-2013

Wij hadden nog een klein mini opblaasbadje meegenomen, handig want onze kleine vond de zee en het grote bad wel een beetje eng en soms wat koud.

• nienke_schepers, 10-09-2013

Ciutadella, zonsondergang bij de vuurtoren, supermarkt Bettabuy.

10 vragen over Aparthotel Zafiro Menorca

• Merlin, 17-02-2019

Buiten zwembad in mei

Zijn de buitenzwembaden in mei warm genoeg voor kinderen?

• Gaby, 06-11-2014

Openingstijden restaurant van hotel

Kan iemand mij vertellen wat de openingstijden van het restaurant van het hotel zijn? Ik hoor dat je daar vaak pas om 19:30 kan etten, dat is voor ons wat laat, met 2 kleuters. Is dit in het hotel ook zo, of gaat het daar eerder open?

Simone, 09-06-2015

Buffetrestaurant voor avonddiner gaat om 18.30 uur open. Lunchen kan je tot 16.00 uur in de zwembadbar.

• Brenda, 26-08-2014

Badlakens

Weet iemand of er badlakenservice is en of dit gratis is?

Simone, 09-06-2015

Ja, is er en is gratis! Als je de handdoeken niet retourneert, worden er kosten in rekening gebracht (10 euro per badlaken)

Aparthotel info

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats