Aparthotel Zafiro Menorca

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Een kleinschalig complex met all-inclusive vind je bij Aparthotel Zafiro op Menorca. De all-inclusive is inclusief alle cocktails en sterke drank, maar ook bijvoorbeeld slush puppies en kindercocktails voor de kids. Hier verblijf je op een mooie kamer met goed bed. Ook is er een zandstrand dat geleidelijk afloopt. Op loopafstand van de haven.

95 reviews over Aparthotel Zafiro Menorca

• 9mirjam09-07-2015

Super met kleine kids!

Geweldig schoon hotel met super(kindvriendelijk) personeel. Wij hadden een verblijf onder halfpension, wat voor ons meer dan voldoende was met twee kinderen van 3,5 en 6 jaar. Gaan bijna nooit terug naar een locatie, maar hierheen misschien wel.

• 9Loes07-07-2015

Geweldige vakantie!

Wij hebben met onze kinderen van 1,5 en 3 een super vakantie gehad. Heerlijk eten (all in), lekkere drankjes, geweldige lunchkaart (ook alles all in), 2 mooie zwembaden, waar zelfs de jongste al alleen in kon rondlopen en van kleinste glijbaantje kon, schoon appartement, kindvriendelijk.. Niks op aan te merken! Ligbedjes reserveren gebeurde wel, maar niet veel en er was altijd plek. Rondom de zwembaden en restaurant hekken voor de weg, zodat kinderen niet zomaar over konden steken. Leuke miniclub en speeltuintjes. Mooie tuinen.. Wij zijn niet van 2x naar hetzelfde maar zitten er wel aan te denken om volgend jaar weer te gaan! Misschien in hoogseizoen te druk, maar in deze periode (28 juni tot 5 juli) prima. Zonder (kleine) kinderen heb je hier niks te zoeken denk ik.. Maar voor gezinnen helemaal top! Geen harde muziek of overdadige animatie bij zwembad..

• 9Mirjam04-07-2015

Echte aanrader!

Zoals hieronder al beschreven super hotel zeker met kleine kinderen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, heel schoon en eten voortreffelijk. De gratis badlakens zijn overigens alleen bij all inclusive. Wij hadden half pension en dit vonden wij meer dan voldoende. Enige minpunt vonden wij dat er geen boulevard op korte loopafstand was. Verder topvakantie gehad!

• 9Simone09-06-2015

Absoluut een aanrader!

Een weekje hier geweest met mijn moeder en mijn dochtertje van 2,5 jaar. Geweldige week gehad. Het park is keurig verzorgd, netjes, schoon en leuk aangekleed. Eigenlijk kan ik niets negatiefs bedenken.. Wij hebben ook totaal geen last gehad van gasten die zonnebedjes reserveren. We gingen nooit voor 12 uur naar het zwembad toe en om die tijd was er zelfs nog altijd voldoende plek. Eten was prima, genoeg keuze bij de buffetten en zelfs koelkasten en vriezers waar je zelf je ijsje uit kon kiezen of een sandwich om mee te nemen. In het buffetrestaurant hadden ze zelfs een kinderbuffet. Al het personeel even aardig en lief voor kindjes. Wel ben ik ervan overtuigd dat je hier niets te zoeken hebt zonder kinderen, maar met kinderen raad ik je zeker aan hier naar toe te aan!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9MVdC08-06-2015

Aanrader voor met jonge kinderen!

Wij zijn hier eind mei/begin juni geweest met ons zoontje van 2,5. Het weer: eind mei rond de 23/24 graden en begin juni 25/26 graden. Alle drie hebben wij het onwijs naar ons zin gehad! Het personeel is top, van de receptie, animatie, restaurant tot de schoonmaaksters.. allemaal even vriendelijk! Prachtige tuinen en planten/bloemen welke goed worden onderhouden. Het complex wordt erg goed schoongemaakt, er lag geen vuiltje op de grond. Ook in en om het zwembad heel schoon. Appartementen zijn iets gedateerd, maar niet storend, want ze worden keurig schoongemaakt. Daarnaast overal gratis wifi door het gehele complex. Bij het zwembad werden gratis (grote!!) badlakens verstrekt dus die kun je echt thuis laten! Scheelt weer in de bagage. Eten in het restaurant in buffetvorm, erg veel keuze en van prima kwaliteit.

Wat wij niet wisten is dat het grote zwembad en het piratenzwembad van elkaar gescheiden zijn door een weggetje. Deze is echter erg rustig en afgesloten met hekjes! Niet storend!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8Ilona15-10-2014

Topper

Samen met mijn zoontje van 4 geweest. Top hotel. Schoon, vriendelijk. Mooie zwembaden. Vlakbij het gezellige centrum waar je prima kunt eten als je geen all-inn hebt. Leuke animatie. Kortom, zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2014

• 9bonnie alberda22-09-2014

Geweldige vakantie gehad!!

Wij zijn net een week terug van Menorca en met onze 2 kids (1 en 3 jaar) echt een geweldige vakantie gehad. Het appartement is niet groot maar hier zijn wij maar heel weinig geweest, wat super schoon was overigens. Veel schoonmaak en wisseling van handdoeken. Het zwembad met de piratenboot was de grote favoriet van onze dochter van 3. Het handdoeken leggen is wel voorgekomen maar dat was maar bij een paar stoelen wanneer wij wilden zwemmen was er nog plek genoeg terwijl het hele park nog bezet was. Het personeel en de mensen van het animatie team zijn super vrolijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Elke avond om 20 uur begon de minidisco voor de kleintjes wat een groot succes was. Onze dochter mocht nog verkleed als piraat mee dansen op het podium. We hadden niet all-in geboekt maar gewoon logies. Achteraf hadden we het hier wel gewild, ze maken er echt iets moois en lekkers van. De gehele dag is er van alles te krijgen en te bestellen. Wij hebben erg genoten!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9brenda18-09-2014

Peutervriendelijk resort!

Een heerlijke vakantie hebben wij gehad, 2 weken obv halfpension. Bij aankomst werd al gelijk verteld dat we ook een x het avondmaal kunnen ruilen voor de lumch, zodat we ook een x uit eten kunnen. Restaurants in cala n bosch om 18h00 al open dus super met onze dochter van 20 maanden. Alles is top gereheld bij Viva! Nog nooit zo'n goed , luxe en uitgebreid ontbijt en dinerbuffet gezien. En een hoge service van het personeel. Iedere avond diverse gerechten vers gegrild zoals entecote en zalm. In augustus nog veel engelsen en druk , september al wat rustiger. Gebouw 2 is wat rustiger gelegen. Appartementen zijn ruim en worden regelmatig goed schoon gemaakt. De animatie is goed geregeld en de show savonds met bufo is echt zo leuk! Ook de glijbaan is erg populair bij de kleintjes. Bushalte om de hoek. Auto huren bij hotel is het goedkoper dan in het centrum of bij touroperator. Menorca is echt een aanrader voor ouders die zelf ook nog een beetje vakantie wilen hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Geert Kusters31-07-2014

Prima accommodatie

omgeving is een aanrader je zit zo in het centrum van cala bosch..zeer kindvriendelijk personeel op alle lokaties het hotel wordt over het algemeen bezet door engelsen. het restaurant heeft voor iedereen een uitgebreide keuze.(show kooking) Wat opviel was dat er weinig handoeken gelegd werden bij het zwembad bij all-in was er bij het zwembad voldoende keuze voor te lunchen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8H14-06-2014

Gezellig, soms te druk in het restaurant...

Net terug van n week viva Menorca. Onze vakantie was top! Op een ding na.....wij zijn,als we gingen zwemmen ivm de kinderen altijd naar het kinderbed ( met glijbanen ) geweest. Hartstikke leuk, maar oh, die handdoeken-mentaliteit van de meeste mensen,is tegen het ziekelijke aan.'smorgens vroeg ( als wij aan het ontbijt zaten) werden de handdoeken al op de ligstoelen gelegd,om deze vervolgens de hele dag te laten liggen. Als deze mensen even het water ingaan met hun kinderen,oké....Maar soms zijn deze mensen uren weg voor de lunch,of middagslaapje van de kleine....waag het niet om op hun stoel plaats te nemen, terwijl zij er niet zijn.... Dit gebeurt écht,we hebben het dus ervaren.... Wij vinden dat dit écht niet kan, opgestaan is plaatsje vergaan. Wij vinden dat dit van het hotel uit in de gaten moet worden gehouden,er staat in de brochure dat de stoel maximaal 1uur onbeheerd achtergelaten mag worden. Wij vinden: als je het zwembad verlaat,neem je rommel mee en gun n ander ook wat!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

15 tips over Aparthotel Zafiro Menorca

• H, 14-06-2014

Let aub op dat hebberige gedoe ( de handdoekenmentaliteit ) bij het zwembad.....

• Breukelman, 05-10-2013

Wij hadden nog een klein mini opblaasbadje meegenomen, handig want onze kleine vond de zee en het grote bad wel een beetje eng en soms wat koud.

• nienke_schepers, 10-09-2013

Ciutadella, zonsondergang bij de vuurtoren, supermarkt Bettabuy.

10 vragen over Aparthotel Zafiro Menorca

• Merlin, 17-02-2019

Buiten zwembad in mei

Zijn de buitenzwembaden in mei warm genoeg voor kinderen?

• Gaby, 06-11-2014

Openingstijden restaurant van hotel

Kan iemand mij vertellen wat de openingstijden van het restaurant van het hotel zijn? Ik hoor dat je daar vaak pas om 19:30 kan etten, dat is voor ons wat laat, met 2 kleuters. Is dit in het hotel ook zo, of gaat het daar eerder open?

Simone, 09-06-2015

Buffetrestaurant voor avonddiner gaat om 18.30 uur open. Lunchen kan je tot 16.00 uur in de zwembadbar.

• Brenda, 26-08-2014

Badlakens

Weet iemand of er badlakenservice is en of dit gratis is?

Simone, 09-06-2015

Ja, is er en is gratis! Als je de handdoeken niet retourneert, worden er kosten in rekening gebracht (10 euro per badlaken)

Aparthotel info

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats