15 tips over Aparthotel Zafiro Menorca

• H, 14-06-2014

Let aub op dat hebberige gedoe ( de handdoekenmentaliteit ) bij het zwembad.....

• Breukelman, 05-10-2013

Wij hadden nog een klein mini opblaasbadje meegenomen, handig want onze kleine vond de zee en het grote bad wel een beetje eng en soms wat koud.

• nienke_schepers, 10-09-2013

Ciutadella, zonsondergang bij de vuurtoren, supermarkt Bettabuy.

• zaphra, 30-08-2013

Huur een leuk los huisje(particulier) met auto in Cala n Bosch, ontdek de mooie standjes en ga liggen bij de publieke zwembaden. Deze zijn top(Titanic park). Bijna eigen zwembad, superschoon, trampolines etc. Alles in ruil voor 1 consumptie per dag pp.

We hebben een aantal aanbieders voor Zafiro Menorca voor je op een rij gezet:

• Erwin, 11-09-2013

Gebouw 3 (waar wij ook zaten) heeft uitzicht op het grote zwembad.

• Tanja van Doorn, 22-09-2012

Naast het hotel ligt een bushalte. Voor slechts € 2,- ga je met een luxe bus naar Ciatadella.

• Kamerbeek, 12-07-2012

Neem de boottocht vanuit de haven langs de kust. Met DON PANCHO (met zeer vriendelijke kapitein). Dit was zeer de moeite waard. Meert aan bij een strandje waar je met de auto niet kan komen en je kan er fantastisch snorkelen.

• goetzee, 12-07-2012

Je kunt voor een dagje weg of de terugreis erg goede picknick/lunchpakketten van het hotel krijgen. Bij all inclusive is dit gratis!

• Joyce , 14-06-2012

Ga er niet vanuit dat je een tuin hebt bij het boeken van app. dit lijkt zo maar het is een klein balkon. Het is gemixt, dus all inclusive, half pension en logies. Handig om te weten, want dat merk je ook aan het personeel! Verder weinig tot geen vertier in omgeving, maar als je met kinderen bent is het prima vertoeven.

• hanneke, 17-06-2012

Reserveer een auto als je boekt, veel goedkoper vooraf.

• MVdC, 08-06-2015

Het is leuk om naar het stadje Ciutadella te gaan, 20 min met de bus (ong 2 euro p.p). Haventje en baai Cala'n Bosch zijn op loopafstand.

• Simone, 09-06-2015

Ondanks dat Menorca het "buggy-eiland" wordt genoemd, zijn de stoepen vaak erbarmelijk slecht. Hou daar rekening mee als je gebonden bent aan het gebruik van een buggy...

• Diana, 26-12-2014

Als je richting het centrum wil, ga dan niet via de smalle stoep langs de drukke weg. Steek bij het hotel even over en zoek je weg langs de vrijstaande villa's. Daar loopt een soort steegje richting het centrum. Dit loopt een stuk rustiger en makkelijker met kinderen en buggy's. Restaurant fiësta heeft een binnenspeeltuin met camera's voor de kinderen, eten is hier best te doen. Restaurant el torro negro is erg goed, wel wat duurder dan de rest. Hotel, gratis badlakens, paraplu's. Top vakantie !

• brenda, 18-09-2014

De hoofdstad mahon is echt een mooie stad om te bezoeken. Huur een auto ! Rij vanuit mahon naar binibeca, een mooi klein dorpje met alleen maar witte huisjes! Op zaterdag is er markt in ciutadella, voor €2 pp ben je er met de bus in 20 minuten. Leuke restaurants in cala bosh en heerlijk ijsje eten in de haven. Ook leuk is om voor €4,- pp met het treintje te gaan. Deze rijd via Viva menorca naar het haventje. Er zijn 3 supermarkten nabij Viva met zwemluiers, strandemertjes, luiers etc

We hebben een aantal aanbieders voor Zafiro Menorca voor je op een rij gezet:

• bonnie alberda, 22-09-2014

We hebben een paar keer gegeten bij de haven bij Fiesta heel lekker gegeten. Haven was ong 10 min lopen. Stoepen zijn erg slecht met een buggy. Ook 2 dagen een auto gehuurd, daardoor veel van het eiland gezien en mooie baaitjes bezocht, een aanrader. Ter plekke nog geboekt bij de reisleiding. De haven van Mahon is ook prachtig om te zien het is de grootste natuurlijke haven van de wereld op Pearl Harbor na, hier zijn we met de auto naartoe gereden was ongeveer 45 min.