Aparthotel Zafiro Menorca

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

Een kleinschalig complex met all-inclusive vind je bij Aparthotel Zafiro op Menorca. De all-inclusive is inclusief alle cocktails en sterke drank, maar ook bijvoorbeeld slush puppies en kindercocktails voor de kids. Hier verblijf je op een mooie kamer met goed bed. Ook is er een zandstrand dat geleidelijk afloopt. Op loopafstand van de haven.

95 reviews over Aparthotel Zafiro Menorca

• 9Vanessa22-08-2019

Dikke prima!

Wij troffen fantastisch weer. We hebben genoten van de geweldige zwembaden! Zelfs in dit seizoen altijd wel een bedje beschikbaar, ongeacht het tijdstip. Het eten is van zeer goede kwaliteit! Complimenten! Schoonmaak is prima, al valt her en der aan het onderhoud nog wel wat te verbeteren. Het is goed zichtbaar hoe ver ze zijn met renoveren. Minpunt is het feit dat hey complex wordt gekruist door een openbare weg, dus paar keer per dag hekje door en oversteken. De weg en stoepen zijn behoorlijk belabberd, dus op stap met de buggy is een hobbelige toestand. Wij zijn niet veel op pad geweest, slechts in het armetieterige shopping center op de ho een. Maar goed, met h e t prima all-in concept waren wij ook niet veel meer nodig! Ik heb me wel verbaasd over de enorme berg plastic afval. Navullen van je flesje is heel goed mogelijk maar wordt niet erg gestimuleerd. Jammer! Al met al wel een aanrader, zeker met (jonge) kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam. Jansen18-05-2019

Heerlijke vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooie zwembaden en goede hygiëne zowel op de kamers als op het gehele resort. Heerlijk eten en daarom is all inclusive een aanrader. In de middag bestel je a-la-carte bij het zwembad en 's avonds is er een uitgebreid buffet. Handdoeken service prima. 3 speeltuinen en één met een opblaaskasteel. Minpunten waren dat het binnenzwembad nauwelijks werd verwarmd, je veel moeite moet doen om in de sauna te kunnen en de kamers redelijk gehorig zijn. In mei is het zwemwater buiten nog wel erg koud, maar dit komt doordat het water nog niet is opgewarmd. Ook zijn veel restaurants begin mij in het centrum no gesloten omdat het seizoen nog moest beginnen. De stoepen naar de haven zijn aan vervanging toe.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Linda Pex15-10-2018

Wat een fantastisch hotel!

Wij zijn hier 1 week geweest eind sept / begin okt 2018. Het weer was redelijk tot goed, het windje was af en toe fris maar we mochten niet klagen. Het hotel is fantastisch mooi. De kamers zijn prachtig, met heerlijke bedden. Het is een kleinschalig complex dus erg overzichtelijk. All inclusive is absoluut een aanrader. Alle cocktails en sterke dranken waren inbegrepen. Voor de kinderen lekkere ijsjes, slush puppie en kindercocktails. Het eten in de middag was aan het zwembad heerlijk. Buffet was afwisselend, maar toch 2 keer in de haven wezen eten. Het steakhouse is een aanrader aan de haven. Het strand was prachtig, liep geleidelijk af en het is een zandstrand. Al met al een absolute aanrader.

• 8Tamara03-10-2018

Fijn verblijf gehad.

Fijn appartement met goede bedden. Babybedje stond klaar en in de woonkamer was een bank waaronder een bed vandaan geschoven kon worden. Keukentje was niet heel bijzonder. Er waren twee pitten dus echt goed koken ging niet. Bij aankomst stond er wel een flesje afwasmiddel en was er een keukenhandoekje, maar geen sponsje of doekje voor het afwassen. Alles wordt netjes schoon gemaakt en schoon gehouden. Je krijgt handdoeken voor aan het zwembad en die worden drie keer per week vervangen. Wij hadden alleen logies, maar hoorden van anderen dat het eten goed was. Een fijne vakantie gehad in het hotel. Loopafstand naar de haven en naar meerdere supermarktjes. Geen grote in de buurt helaas.

• 9Van Nistelrooij26-09-2018

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie bij Zafiro Menorca. Een waar walhalla voor kids. Waar wij van te voren dachten vooral in het Piratenbad te zwemmen vond onze zoon het grote zwembad met opblaasbal ook fantastisch. Het eten was goed, zelf vonden wij het erg prettig om tussen de middag a la carte te kunnen lunchen bij het zwembad. Personeel was allemaal heel aardig en betrokken, na een paar dagen ken je iedereen. Het animatieteam was leuk met de kids en iedere avond was er ook voor de volwassenen wat te doen. Wat wij erg prettig vonden is dat je bij All-Inclusive in glas geserveerd kreeg (ipv plastic bekers). Het weer was in September nog hartstikke zomers ☀️ Ik raad dit hotel vooral aan als je jonge kinderen hebt!

• 7Fam Hemmelder24-09-2018

Prima vertoeven, helaas animatie onder de maat

Net terug van 11 dagen vakantie bij Zafiro. Wij hadden logies geboekt, prima keuze. Genoeg supermarkten op loopafstand om iedere ochtend verse broodjes te halen (200 meter). Ontbijt bij Zafiro was jackpot (24 euro pp per dag). Daarnaast hadden we een swimup geboekt en zaten in gebouw 1. Echt een fantastische keuze wanneer je kids nog slapen. Je zet de babyfoon buiten op tafel en kunt ontspannen zwemmen of zonnen op je grote terras met ligbedden. Het complex bevat meerdere gebouwen met een zwembad. Ons zwembad (ca 15m bij 10m) telde 6 swimup kamers, ideaal waardoor het ook lekker rustig was in het zwembad. Overigens gratis badhanddoekenservice aanwezig. Kamer: iedere dag schoonmaak (incl schone handdoeken) en kon prima om de slaapjes van de kids heen geregeld worden. Erg fijn. Daarnaast konden er 2 babybedjes in de slaapkamer geplaatst worden zodat de schuifdeuren gesloten konden worden en je ongestoord in en uit kon lopen.

• 9Eliza10-08-2018

Goed hotel

Mooi hotel. Kindvriendelijk, goed en gevarieerd eten, zeer vriendelijk personeel, leuke zwembaden, leuk entertainment de hele dag door. Kamers zijn klein met zn vijfen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Susan27-06-2018

Fijn hotel. Mooie, schone kamers. Kamers worden onderhand elke dag schoongemaakt. Heel aardig, kindvriendelijk personeel. All-inclusive gehad: buffetten gevarieerd en eten prima. Geen lange rijen. En ook niet onbelangrijk: altijd bedjes vrij bij het zwembad. Qua zwembad voldoende afwisseling voor (kleine) kindjes.

• 10OTA Lourier22-06-2018

Alleen maar lof!

Fantastisch hotel om met kleine kinderen naar toe te gaan! Wij zaten all-in en ook dit was perfect! De zwembaden en animatie zorgen ervoor dat onze kinderen zich geen seconde hebben verveeld. Complimenten voor het animatieteam met hun engelen geduld met al die over-enthousiaste peuters en kleuters. Het complex is schoon, de kamers zijn ook prima!! Leuk strandje dichtbij. Wifi werkt niet overal optimaal, maar geen probleem als je filmpjes voor de kinderen0 etc offline op de ipad zet. Onze oudste dochter is 2 x haar tasje verloren, en tot 2 x toe lag het tasje bij de receptie. Wel de slippers van onze jongste kwijtgeraakt, maar zojuist een e-mail gekregen vanuit het hotel dat ze gevonden zijn en dat ze de slippers kosteloos opsturen. Wat een service! Alleen maar lof!

• 9Dayenne18-06-2018

Super fijne vakantie gehad!

Wij hebben hier een super leuke vakantie gehad met onze peuter van 3. Het piratenbad is geweldig. Onze kleine heeft zich hier goed vermaakt. Maakte niet uit op welk moment van de dag je aankwam bij het zwembad (piratenbad of hoofdbad) er was altijd een plekje. Voor 9 uur 's ochtends mag je geen handdoeken neerleggen, dat vonden wij wel prettig. Het eten was goed. Elke dag pasta, pizza, vlees, vis maar wel steeds in andere variaties. Er is een speciaal stukje met eten voor kinderen. Je kunt 3 keer per dag in het buffetrestaurant eten, maar je kunt er ook voor kiezen te lunchen bij de zwembadbar. Daar werd gewoon je bestelling opgenomen en kon je gewoon bv club sandwich, tosti of hamburgers eten. Kamer (standaard 2-kamer app) was heel netjes en voor ons met z'n 3-en prima, maar voor grotere gezinnen misschien ietwat klein. Handig dat de kamer beschikt over een koelkast en magnetron. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

15 tips over Aparthotel Zafiro Menorca

• H, 14-06-2014

Let aub op dat hebberige gedoe ( de handdoekenmentaliteit ) bij het zwembad.....

• Breukelman, 05-10-2013

Wij hadden nog een klein mini opblaasbadje meegenomen, handig want onze kleine vond de zee en het grote bad wel een beetje eng en soms wat koud.

• nienke_schepers, 10-09-2013

Ciutadella, zonsondergang bij de vuurtoren, supermarkt Bettabuy.

10 vragen over Aparthotel Zafiro Menorca

• Merlin, 17-02-2019

Buiten zwembad in mei

Zijn de buitenzwembaden in mei warm genoeg voor kinderen?

• Gaby, 06-11-2014

Openingstijden restaurant van hotel

Kan iemand mij vertellen wat de openingstijden van het restaurant van het hotel zijn? Ik hoor dat je daar vaak pas om 19:30 kan etten, dat is voor ons wat laat, met 2 kleuters. Is dit in het hotel ook zo, of gaat het daar eerder open?

Simone, 09-06-2015

Buffetrestaurant voor avonddiner gaat om 18.30 uur open. Lunchen kan je tot 16.00 uur in de zwembadbar.

• Brenda, 26-08-2014

Badlakens

Weet iemand of er badlakenservice is en of dit gratis is?

Simone, 09-06-2015

Ja, is er en is gratis! Als je de handdoeken niet retourneert, worden er kosten in rekening gebracht (10 euro per badlaken)

Aparthotel info

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats