Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°7°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Cala´n Bosch voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel smartline Cala´n Bosch in het Nederlands

Als Budgethotel ideaal

Portman
4-6-2011

Dit 3 sterren hotel is met zijn 'all inclusief' een mooie optie voor mensen die niet op pad kunnen of willen op zoek naar een leuk/lekker restaurant. Of met kleine kinderen die niet 'vreemd' willen eten. Eten was niet onze smaak maar restaurants in de buurt erg lekker (Leli's bv.)

Wifi in de hal werkt erg goed.

Receptie was vriendelijk en kundig.

Er is geen afstand bediening bij tv op de kamer (BBC 1 en de rest Spaanse zenders, voor ons geen bezwaar).

Animatie team was de hele dag duidelijk aanwezig (soms nogal luid)

Kamers zijn zeer schoon zoals het gehele hotel.

Terugvluchten van uit Menorca gaan niet rechtstreeks naar Amsterdam, wij moesten tussenstop van een uur maken op Palma de Mallorca.

Lokale busvervoer op het eiland is goed en betaalbaar. Halte op de hoek van hotel.

Irritant vonden wij het dat mensen al vóór 7 uur in de ochtend een ligbed 'reserveerden' door er handdoeken op te leggen en er dan pas ná 2 uur in de middag gebruik van maakten.

Gereisd met partner in mei 2011
Het management, comercial, 20-2-2015
Geachte klant, hartelijk bedankt voor het delen met ons uw ervaring in ons hotel. We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf in Cala'n Bosch hotel. We nemen deze gelegenheid gebruik om u te vertellen dat een paar maanden geleden, het Cala'n Bosch hotelmerk is veranderd, en werd een SmartLine, en voerden we een ingrijpende renovatie van faciliteiten in de kamers en in andere gebieden van het complex. Deze 2015 zullen we heropenen met gerenoveerde faciliteiten, en we hopen dat u kunt terugkeren naar Smartline Cala'n Bosch om een grote vakantie te genieten. Met vriendelijke groet, het management.
2008

Prima Hotel

A.Pols-Vink
30-10-2008

Het is dat we Menorca niet zo leuk vinden, anders zouden we bij terugkeer zeker weer dit hotel kiezen, met kinderen ideaal. Goed eten, alleen is het allemaal gericht op de Engelsen, het hele eiland trouwens, Spaans oefenen is er niet bij, iedereen praat Engels. Heeft u kinderen tot en met zes jaar ,de ideale vakantiebestemming is dan Menorca, voor jongelui niet aantrekkelijk (erg saai), stel samen of oudere kinderen, kies een mooiere bestemming en meer gericht op uw leeftijd, het is inderdaad een buggyeiland,wij waren in de èènnalaatste week van het seizoen, alles dicht en uitgestorven op het eiland, en ik denk dat het zomers wel heel vol wordt op de kleine strandjes.

Nee, er zijn veel mooiere eilanden is onze mening.

Gereisd familie in oktober 2008

Boven verwachting!

P&E
14-10-2008

Zeer goed verblijf gehad. Iedere dag een ander buffet, uitgebreid en met goede service. Kamers prima, ligging perfect. Leuk plaatsje. Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal goed.

Gereisd familie in oktober 2008

Voor herhaling vatbaar!!!

Jan Stoutjesdijk
31-7-2008

Prachtige ligging, net naast het strand. Goede kamers, prettig personeel. Goed, afwisselend eten.

Gereisd familie in juli 2008
2007

hotel is opzich wel goed,

maar de slaapkamers erg klein

bedden zijn heel slecht heb nog steeds beurse heupen en schouders

service is goed elke dag schone kamers,handoeken enz.

eten vonden wij erg slecht alleen maar gabaseerd op engelsen

we zijn maar uit troost elke dag uiteten gegaan,beetje jammer voor een all-in hotel.en vond het ook erg jammer dat we de enigste nederlanders waren.

het kinderzwembad is echt super erg goed voor dreumesen peuters enz.

alleen heel erg koud.

strand is echt geweldig en ligt gelijk aan het hotel.

eindresultaat een matige 7

wij gaan zeker nog een keertje terug naar menorca maar niet meer naar dit hotel.

Gereisd met partner in september 2007

'n Redelijk hotel op een klein eiland

L.M. Haan
28-9-2007

'n Redelijk hotel op een klein eiland. Veel kleine kinderen met bijhorend geluid, ook tijdens maaltijden (buggy eiland!) Service beoordeelt met 5 echter de alom service verdient een 7.

Met name de kamerservice was erg teleurstellend, niet meer dan een 2 omdat: van de bedden werd alleen het bovenlaken verzorgd, de glazen werden niet verschoond ondanks dat er mieren in zaten, het shampoo en badgelflesje was eenmalig en het bad is niet eenmaal schoongemaakt in 11 dagen.

melden bij de receptie hielp niet. Klagen bij de reisorganisatie ging veel te ver.

Kortom, een leuk hotel, vooral voor jonge mensen met kinderen, met heel veel activiteit van het animatieteam. Jammer dat de kamers, ondanks fooi op het kussen, het cijfer drukken.

Gereisd met partner in september 2007

Wij hebben ons eten via appartement MARINA in dit hotel gekregen vandaar deze beoordeling.

Het hotel ziet er mooi uit maar is wat groot.

Prima gelegen direct aan het strand, wel moet je dan met een trap, of omlopen met de buggy's, ouderen. Mooie zwembaden en veel animatie, die je trouwens in de hele plaats hoort...

Het eten is goed, het wordt alsmaar aangevuld, er is veel variatie en een goede service.

Prima.

2005

Wij verbleven hier van 9-16 juli

stekkes
1-8-2005

Wij verbleven hier van 9-16 juli.De maaltijden waren heel lekker en afwisselend. Het is een ouder, maar proper hotel met airco. Ideaal voor kleuters:2 kinderbadjes en direct aan een mooi zandstrand.In de brochure staat zoetwaterzwembad,maar wij denken wel dat het gezuiverd zeewater was met chloor in. Animatie overdag stelt niet veel voor en is`s avonds binnen, zodat je op je terras nog rustig van een sangria kan genieten.

Gereisd anders in augustus 2005
2004

hotel cala'n bosch het eten was zeer variabel en lekker,

christine de winne
12-9-2004

hotel cala'n bosch

het eten was zeer variabel en lekker, het hotel ligt naast het strand wat ook ideaal is voor de kinderen, zeker een aanrader

Gereisd anders in september 2004

app

Menorquin
29-8-2004

app. zijn zeer groot, # kamers = # slaapkamers. Dus 3 kmr = woonkamer+keuken+3 slpkamers. Eten redelijk (lauw). Rustig en leuk voor kinderen

Gereisd anders in augustus 2004

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Cala´n Bosch in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Cala´n Bosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.