Appartement Roc Menorcamar

47 reviews over Appartement Roc Menorcamar in het Nederlands

Sandra

Sandra
25-9-2016

2016 geheel gerenoveerd, adults only, super vakantie gehad, hele goede nieuwe bedden, vriendelijk personeel, kan helemaal niets bedenken wat negatief is. Voor volgens jaar al voorgeboekt, september is een top maand om naar Menorca te reizen.

Dit nooit meer!!

Claessen
6-7-2014

Stonden daar met 40 man en groot aantal appartementen dubbel geboekt!!

-appartementen niet schoon

-overlast van mieren in de kamers en in bed

-airco zwart van de viezigheid en werkte niet

-duurde 2 dagen voor dat er wat aan de problemen gedaan was

- vreselijk harde bedden

Dit is trouwens de eerste keer in 25 jaar dat ik in zo'n slecht complex heb gezeten. Ik raad mensen dan ook aan hier niet voor te boeken!!

Compliment aan de hostess (Joyce)van Arke, want deze heeft heel erg haar best gedaan om de problemen op te lossen.

mooie plek, groot zwembad, rustig gelegen

jeroen en fam.
2-9-2010

Waren natuurlijk een beetje geschrokken van alle reacties op het internet, maar hebben een heerlijke vakantie gehad.

Je moet er natuurlijk ook rekening meehouden dat je een 1 sleutel app. geboekt hebt en geen 4 sterren all inn resort.

Huisje is netjes, wij zaten aan de kant van het zwembad en zaten daar heerlijk.

En inderdaad er laten een paar tegeltjes los in het zwembad (bestaat uit duizenden mozaiek tegeltjes) maar de klusjesman doet zijn best om alles bij te houden.

Om de dag kregen wij schone handdoeken en 2 keer in de week schone lakens, waar overgens geen gaten in zaten.

Park zelf ziet er zeer mooi en groen uit. Het stand en de haven met de restaurants liggen wel wat verder weg maar het valt te lopen (15min). Het haven gedeelte is erg gezellig. Strand was wel druk maar erg lekker en zeer helder water en wit zand.

Div supermarken dichtbij waar ook enkele restaurants zitten, dus je hoeft niet altijd naar de haven.

Speeltuin en restaurant van park vallen tegen.

het viel heel erg tegen

de graaf
11-8-2010

we komen net terug van 8 dagen op dit park, de mensen zijn er vriendelijk en doen ook wel hun best, behalve het schoonmaakteam, we hebben ze de hele week niet gezien, maar een dag voor vertrek komen ze met schone handdoeken aanzetten.

toen we aankwamen, zouden we even moeten wachten want de huisjes zijn beschikbaar vanaf 12 uur, dat werd al een half uur later want het bleek dat de mensen voor ons er een zooitje van hadden gemaakt, nou toen wij in het huisje kwamen was het nog steeds niet schoon, de spinnenwebben hingen nog onder de stoelen, en''onder'' kennen ze daar ook niet want in de kastjes onder het tostiapp. lag nog vanalles en onder het bed...

de bedden waren hard, de lakens zaten vol met gaten, en geen kleintjes...

de banken en stoelen zijn erg gammel, de enige verkoeling die er was waren waaiers en die waren echt te goor voor woorden.

het zwembad was redelijk, alleen lieten er tegeltjes los, de voegen waren vies, de speeltuin was echt aan een opknapbeurt toe...enz enz

Perfect voor de kleintjes

Judith
8-9-2009

Wij zijn er eind augustus geweest..

Perfecte ligging zwembad ideaal..

T treintje helemaal geweldig voor de kids en als vervoer naar Cala 'n Bosch

t paardje ook een aanrader.. mooi excursies

's avonds een blokje om.. heel mooi zonsondergang om de hoek zicht op zee en t eiland Mallorca echt mooi..

8dgn is meer dan genoeg na 8 dgn heb je alles wel gezien..

hebben het heel erg naar ons zin gehad

Wel vond ik het jammer dat er geen airco en tv in begrepen zit.

's avonds pissenbedden maar daar valt mee te leven

de mieren waren wat vervelender. (ook wel eigenschuld) glas met cola laten staan :$)

En de kater zonder staart was gwn een rot beest!! die schuift niet op als je er langs wilt. die neemt meteen een aanval positie in :s Omlopen werd het dan ook als ie er weer eens zat..

Voor de rest is het gwn echt een geweldig accomudatie en vakantie voor onze kids..

Zeker een aanrader

erg rustig gelegen maar redelijk in de buurt van de drukte die je kan opzoeken!!aardig en mooi park met een erg mooi en lekker zwembad.

moet snel gerenoveerd worden want het is allemaal net aan. minpunten:

-speeltuin oud.

-inrichting bungalows niet heel erg goed maar functioneel.

-schoonmaak slaat nergens op:1 a 2 keer per week en dan er matig.

-huisje erg warm/airco kan je huren.

pluspunten:

-mooi zwembad

-rustig gelegen

-goede bedden!!

-op 500mtr restaurantjes en supermarkten

-haventje op 15min lopen of bus(70 cent)taxi(3 euro)

leuk en vrij rustig eiland,maar er is genoeg te doen:

fietsen huren,boottochtje maken,waterpark in de buurt,leuk haventje met genoeg te doen en veel restaurantjes.

zeer goed toeven

Steven Stoops
24-8-2009

Leuk complex met mooi groot zwembad, schoon en vriendelijke mensen. Ideaal voor kinderen. Haven Cala 'n Bosch goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Heerlijke vakantie gehad! Slechts een nadeel; geen airco in de huisjes

Leuk complex, mooi zwembad, ideaal voor vakantie met kinderen. Vakantie is ons super goed bevallen. Het enige minpunt is dat er geen airco in de huisjes zit.

Prima locatie, mag iets schoner

Jules
30-9-2008

Appartement was niet heel erg schoon bij aankomst, maar acceptabel. Afvoer bad verstopt.

Speeltuin voor kinderen was krakkemikkig. Mag wel eens opgeknapt worden.

Kinderparadijs

blauwvinger
4-8-2008

Geweldig park, mooi zwembad, klein warm huisje, veel last van pissebedden (dagelijks ca. 5 weg moeten halen), verder viel er helaas gruis naar beneden uit de afvoer boven de kookplaten en dat was volgens de receptie in alle huisjes het geval omdat het zo oud was. Koken was dus geen optie. Het eten op het park was niet best. Ontzettend vet. Nu klinkt het nogal negatief, maar het was echt wel goed hoor!!! Ze doen er alles aan om het op te lossen. Eten in het dorpje was super en niet duur. Ook een leuk kinderpark in het dorp met ballenbakken, blijbanen, tampolines en een kleine racebaan. Het is ongeveer 15 minuten lopen. supermarkt is 500 meter lopen. Auto huren in het dorpje bij het bedrijf Miramar is veel goedkoper dan vooraf op internet boeken via de organisatie of bij een grote aanbieder! Ciutadella en Mahon zijn erg mooie stadjes om te bezoeken en de stranden in de baaien op het eiland zijn bijzonder mooi! Wij raden het park en het eiland aan!

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Menorcamar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roc Menorcamar in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roc Menorcamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Roc Menorcamar scoort een 7.62 uit 10 op basis van 47 reviews.