Aparthotel Roc Lago Park

8,4

26 reacties Aparthotel Roc Lago Park

Strandlakens

An, 29-7-2018
Weet iemand of er strandlakens bij de handdoeken service zitten?
0 reacties

Vriesvak in koelkast

Gonnie, 9-5-2018
Weet iemand of er een vriesvakje zit in de koelkast

3-kamerappartement

Hegen, 26-1-2018

Ik heb een 3 kamerappartement geboekt voor de week van 17 juni. Wij reizen met een kleuter en een baby dus ik zou graag op de begane grond zitten. Weet iemand waar op het park de gerenoveerde appartementen liggen (park 1 of 2?)?

Alvast bedankt.

2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Lago Park voor je op een rij gezet:

Hoi,

Wij gaan 23 augustus naar dit appartement en schrik van alle slechte beoordelingen. Zijn er ook nog mensen die goede ervaringen hebben of moeten we ons echt voorbereiden op een vervelende vakantie?

Bedankt voor jullie reacties!

Zelf meegebracht drinken?

Saskia, 1-2-2015
Weet iemand of je zelf meegebracht drinken en eten mee mag nemen naar het zwembad bij het appartement en naar het Aquarock park?

auto huren

Gebhardt, 16-12-2014
Wij hebben geboekt voor zomer 2015/ 12 juli 2 weken wij gaan met 2 meiden van 13 en 14 naar dit park hebben er in in nog meer mensen met pubers? Wie weet waar je een auto kan huren en wat de prijzen ongeveer zijn?

Fietsen

Janny van Haaften, 23-10-2014
Wij willen in 2015 met ze'n vieren naar het Lago park in een drie kamer appartement die opgeknapt is. Onze vraag wij houden heel erg veel van fietsen kan je daar goed fietsen en is het er vlak. wij zijn alle vier gepensioneerd en hoe zijn de fietsen kan iemand ons dat vertellen

Roc Lago 3 kamer Appartement beneden

1985, 21-8-2014

Wij gaan 3 kamer appartementen boeken (superior) Heeft iemand een tip voor een gerenoveerd app met een goede ligging? (zwangere mee, en jonge kinderen) hebben de gerenoveerde app. goede bedden?

Hallo,

Zou iemand mij kunnen vertellen of er ook draadloos internet wifi beschikbaar is bij het zwembad of in het appartement?

Fleur

Ontbijt

Ingrid, 15-5-2014

Weet iemand of het ontbijt de moeite waard is om erbij te nemen?

Zijn de broodjes vers? Soort beleg?

Wij twijfelen nog of we dit er bij boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Lago Park voor je op een rij gezet: