Aparthotel

216 reviews over Aparthotel Roc Lago Park in het Nederlands

Buggy Island

Theresia en Marianne,
13-10-2018

Wij, moeder en volwassen dochter, hebben een heerlijke vakantie van twee weken gehad in Roc Lago Park, Cala 'n Bosch, Menorca. Wij kunnen Roc Lago Park van harte aanbevelen. Alles was er prima, m.u.v. de plastic ligbedden bij het zwembad. Die waren te hard en een groot deel was kapot. Cala 'n Bosch is een leuk plaatsje, alles binnen loopafstand. Wij hadden voor vertrek gehoord dat Menorca ook wel Buggy Island wordt genoemd; onze ervaring is dat dit waar is. Echt heel veel kleine kinderen/baby's. We hebben heerlijk gegeten bij zowel El Pato en Piccola, die naast elkaar liggen bij de haven. Wij vonden Menorca qua boodschappen e.d. aan de dure kant. Een bezoek aan Ciutadella viel ons tegen, omdat er vooral kledingwinkels waren.

Gereisd met vrienden in september 2018

Waauuuww

Wilbranda,
14-9-2018

2 volwassen 1 kind 4 jaar 1 baby 7 maanden

We hadden deze reis goedkoop geboekt en gaan iedere jaar naar Mallorca, maar dit was boven verwachting wauuuw. Appartementen kun je vergelijken met de huisjes van centerparks alles is er. Iedere dag worden de kamers schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Het park is super netjes. Heel menorca trouwens.

Wij zaten in achterste gedeelte. Erg mooi zwembad, rustig en zon op terras tot 20.30.

- huur een auto. Je kan hier super leuk overal naar toe( boeken bij gold car) 11 dagen 180 euro

- hiervlakbij de oude stad ciutadella

- hoofdstad mahon

- iedere dag uit eten. Erg kind gericht binnen 5 minuten heb je overal je eten.

- alle restaurant zijn kind gericht overal op menorca

- zwembaden zijn verwarmd op menorca

- aqua park zot hierbij. Super leuk voor alle leeftijden voor kinderen.

- auto de baaien af ( waauuuw)

Geen all in want eten is overal veel goedkoper

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Prima hotel en fijne ligging

Putte,
7-9-2018

Prima appartement. Wel zonder vaatwasser. De bankbedden zijn wel wat hard. We hadden een 2-kamerappartement en omdat onze kids eerder liggen dan wij, sliepen zij op de comfortabele bedden in de slaapkamer. Er wordt vaak schoongemaakt en nieuwe handdoeken neergelegd. De ligging is super, vlakbij de haven met veel keus aan betaalbare restaurants. Voor de kleintjes hebben ze overal kindermenu’s. Er direct naast zitten supermarktjes. Strandje ook op loopafstand (10 min) en nog iets verder een strand met veel keien, maar met een heerlijk schone zee met zand als ondergrond.

Het hotel heeft 2 simpele zwembadjes met opblaasspullen voor de kids. Voor onze kids (2 en 4) bleek dit meer dan genoeg. Het waterpark ernaast is leuk (als je er gratis in mag, anders duur voor wat je krijgt).

We hebben niet in hotel gegeten, dus kan daar niks over zeggen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Tjingo

Prima locatie voor een gezinsvakantie

Gezin met 2 jonge kinderen,
1-8-2018

Prima accommodatie voor een gezinsvakantie.

Wij waren niet bekend met Menorca maar met kinderen is het een perfect eiland, zoals iedereen ook zegt.

Heel kindvriendelijk.

Wij zaten midden in het hoogseizoen maar nergens iets gemerkt van massa toerisme (hooguit 1 dag op het strand in het weekend, maar ook dat viel nog best mee). Zelfs in het aquapark waar je gratis in mag als je in dit hotel verblijft merkte je in het weekend niks van het hoogseizoen. Ideaal!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie.

G.W.,
1-8-2018

Het ROC Lago Park is een prima complex met een klein buiten zwembad (2). Het appartement is vernieuwd maar nog steeds verkeert het in matige staat. Afgebladerd pleisterwerk is slordig over geschilderd, hier en daar ontbreekt verf. De keuken is echt verouderd en het servies en bestek vonden wij erg vies.

Neem strandlakens mee want deze zijn niet verkrijgbaar/ te huur.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het complex ligt aan de haven met restaurants en winkeltjes.

Wij hebben een auto gehuurd om het eiland te verkennen. De verhuurder van de auto wist een aantal prachtige plekken te benoemen die het bezichtiging waard zijn en waar weinig toeristen komen. Voor onze jongens van 11 en 12 had hij een spannend verhaal over smokkelaars waarna we het smokkelhuisje hebben bezocht: een prachtige plek.

Ook leuk is het om een dorpsfeest te bezoeken waarbij met (steigerende) paarden door de straatjes wordt gereden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Leuk park vriendelijk personeel

V dijk,
25-7-2018

Buitenkant van de huisjes ziet er super netjes uit wij verbleven eerst in een appartement aan de andere kant .

Inventaris was niet compleet .

We hadden zelfs geen pannen .

Maar een schoonmaakster aangesproken en alles werd geregeld

Bedden waren nieuw en alles was pas geverfd dus op het oog leek het prima .in de badkamer veel schimmel .

Heerlijk zwembad aan die kant lekker schoon en geen handdoekje leggen .

Echter ging de airco kapot wel 6 keer achter elkaar iedere keer wel weer gemaakt tot de 7e keer .toen zijn we verhuisd naar de andere kant .

Het zwembad daar was minder fris veel schimmel onder de randen .

Ook rook je de afzuigers van de restaurants heel erg .

Super vriendelijk personeel

Aqua park ook super leuk maar overdreven streng .de hele dag zaten ze op hun fluitjes te blazen..Zee ook heerlijk wel 18 euro voor 2 bedjes en parasol.

Uit eten bij la fontana en bij el pato echt goed eten voor weinig .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Kroeze,
24-6-2018

Geweldige ligging direct aan de haven van Cala ‘n Bosch.

Wij hadden een 3 kamerappartement (allen op begane grond) geboekt. We verbleven in app 3033. We zijn alleen maar positief: perfecte ligging op het park, schoon, ruim, iedere dag schone handdoeken etc.

Roc Lago Park is een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Desiree visser,
15-6-2018

Top park met goede hygiene & het eten werd constant bijgevuld , vriendelijk en behulpzame medewerkers. En het animatie team was top

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Fijne vakantie

Nathalie,
3-10-2017

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Heerlijk in het naseizoen, ergste drukte voorbij. Fijne appartementen, perfect voor een week verblijf, schoon, elke dag nieuwe handdoeken, balkon met zicht op het zwembad, heerlijk. Niks op aan te merken. Ligt aan een hele gezellige haven met veel eettentjes, aanrader El Pato. Strand op 10 minuutjes lopen. Tip huur een auto, ga de leuke baaitjes/stranden af met de auto, stadje Fornell vonden wij leuk om te zien, Mahon, Ciutadella ook. Aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Leuk vakantiepark

Frans,
13-9-2017

Een aardig vakantiepark met leuke appartementjes, beetje sleets hier en daar. Twee aantrekkelijke zwembaden, elk met een buitenbar. Gelegen aan de haven met veel horeca, op ruim 10 minuten lopen van het strand. Goede service, elke dag opgemaakte bedden en goed schoongemaakt. Waarom geen hoeslakens? Kennen ze in Spanje nergens? Jammer. Uitzicht verschilt nogal van zicht op de haven tot aan zicht op een rij saaie bomen of duffe straat. O ja: veel appartementen liggen boven elkaar (kan gehorig zijn) en dan moet er trapgelopen worden! Als je dat niet wilt, bespreek het van tevoren! In het animatieteam zijn aardige Nederlandstalige mensen aanwezig.

Gereisd met partner in september 2017

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Roc Lago Park in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Roc Lago Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.