Aparthotel Roc Lago Park

237 reviews over Aparthotel Roc Lago Park

• 2019
    10Marijke30-09-2019

Een heel fijn hotel...

Een heel fijn hotel! Bij aankomst 's avonds vriendelijk ontvangen bij de receptie. Bij de 1e kamer die we kregen hadden geen mooi uitzicht. Gevraagd om een andere kamer met uitzicht naar het zwembad. Mochten we de kamer eerst even bekijken of het beter was. En ja hoor veeeel beter en een mooiere uitzicht. Mooie pas gerenoveerde schone kamers en heerlijke bedden. Alleen was de badkamer een beetje aan de krappe kant. We hadden halfpension geboekt. Het ontbijt en het avondeten was goed en uitgebreid. Personeel was goed attent en heel vriendelijk. Hotel lag ongeveer 5min lopen van het strand. Al met al hebben we hier een heel fijn verblijf gehad. En ja, we hebben onze favoriete hotel gevonden. Volgend voorjaar zijn we hier weer.

• 8De Lange21-09-2019

Voor herhaling vatbaar!

8 dagen: 5-12 september Wie hier naar toe gaat, moet geen overdadige luxe verwachten. Wij kregen een leuk basic appartementje toegewezen op de begane grond, grenzend aan een tuin. Alles wordt keurig onderhouden, schoonmaak staat iedere dag voor je klaar. Bedden worden netjes opgemaakt, en handdoeken gewisseld. Prima ligging in de haven, dichtbij supermarkt, en vele restaurants (On Egin👍) Héérlijk strandje op loopafstand. Leuk om een auto te huren om andere strandjes te bezoeken (vertrek vroeg!). Wij hebben auto gehuurd via ROC Lago Park. Ontbijt is prima en gevarieerd. Leuke animatie, iedere avond wat anders. Kortom, heerlijk verblijf, wij hebben genoten!

Geboekt bij neckermann
  • 10Daniel21-09-2019

Heel gezellig en sfeervol complex

Erg leuk gelegen gelijk aan de haven. Niet luxe maar wel netjes. Volop eettentjes en winkeltjes. Alles is er verkrijgbaar en heel betaalbaar. Annimatie team was SUPER, kinderen en wij ook hebben ons vermaakt. Leuke mensen ontmoet en veel lol gehad, heerlijk weer, mooie omgeving dus wat wil je nog meer.

• 10Desiree21-09-2019

Topvakantie met me zoontje en moeder

Heerlijke vakantie gehad @roc lago zeer schone appartementen & vriendelijk en behulpzaam personeel. De animatie was zeer goed echte leuke mensen vooral Adrian was zeer leuk met de kinderen. Kortom een topvakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar

• 8Erica19-09-2019

Fijne vakantie!

Mooi Park! Goed onderhouden en mooi ruim appartement. Voor 4 sterren vind ik wel dat de keuken en badkamer duidelijk aan vervanging toe zijn (vooral badkamer allemaal zwarte kitranden, makkelijk op te lossen lijkt mij). Park is centraal gelegen in het dorp en op 5/10 minuten van het strand met heerlijke bedjes en een leuke strandtent! Erg aardige mensen! Ook vanuit Caln Bosch is alles makkelijk bereikbaar via de hoofdweg. Ik zou dit park zeker aanraden, eigenlijk voor alle leeftijdsgroepen met of zonder kinderen.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7Maaike van den Luitgaarden17-09-2019

Top locatie maar appartement laat te wensen over

Enorm mooie ligging, ideaal met kleine kindjes. Strand op loopafstand en stadje loop je direct in. Extra leuk is de gratis entree aquapark dat ook op loopafstand is. Heerlijk vertoeven, ook voor de kleintjes. Gezellig plaatsje met lekkere restaurants en bovenal kindvriendelijk! Op Roc Lago ook heel vriendelijk personeel en goed ontbijt. Elke dag opgedekte bedden, handdoeken en schoonmaak. Heel netjes overal. Helaas zijn we niet tevreden over het appartement waardoor we uiteindelijk niet meer voor Roc Lago zouden kiezen. Erg gedateerd, elke dag lag er verf van de muur, lekkende wasbak, in de keuken amper spullen, geen koffie apparaat, magnetron ging kapot, geen parasol o.id. buiten maar vooral: kakkerlakken in ons bed en de kamers.. ze hebben het meteen proberen op te lossen maar helaas hielp eenmaal niet. Slaap je toch een stuk minder prettig. Top locatie en mensen maar appartement maar voor ons teveel “gebreken” in het appartement.

• 10Janet30-08-2019

Vriendelijk personeel en uitstekende ligging

Wij een gezin met 3 kinderen hebben een fantastische vakantie gehad. Het personeel is erg vriendelijk en ook de animatie doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Vanuit het park loop je zo de haven in waar ook van alles te doen is. Dank aan Isma en de rest van het personeel voor onze leuke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Suzan22-08-2019

zeer prettig

Wij zijn net terug met ons gezin en hebben een top vakantie gehad in dit appartementencomplex dat ca 5 min lopen van een prachtige strandje ligt. Ontzettend vriendelijke mensen met een hoge service!!!! Appartement is prima. Bedden worden iedere dag voor je opgemaakt, er lagen geregeld schone handdoeken. Keuken is klein maar daar hebben we ook geen gebruik van gemaakt ivm de uitstekende bufetten in dit hotel zowel s'ochtends als s'avonds. Mijn man is sporter en eet graag gezond en gevarieerd dus dit was een aangename verrassing. Animatieteam was ook helemaal leuk, zeker de kinderdisco en kidsclub en de leuke avondshows. Met name de vriendelijkheid van het personeel sprak ons erg aan en gaf onze vakantie extra glans. Enige verbeterpunt is de weinige parasols die beschikbaar zijn aan het zwembad. Verder biedt het hotel je alles voor een top vakantie dit in combinatie met het leuke plaatsje cala n bosch. Dank jullie wel lieve mensen van roc

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Nancy16-08-2019

Heerlijk

Genoeg zonbedjes, leuke animatie overdag en avond. Veel Engelse maar ook Nederlanders. Mogen zwembanden in zwembad. Leuk glijbanenpark ernaast, via touroperator elke dag gratis entree. Ontbijtbuffet zeer goed, lekker koffie, thee, brood en broodbeleg. Restaurants goed: Piccolo, El Pato, El Torro, En Eig? en Noray. Niet eten bij El Rancho. Bedden goed, ook bankbed, keuken gedateerd. Airco fijn. Alleen wat mieren en vliegen gezien. Als je boot wil huren moet dat in hoogseizoen, week van te voren. Wifi heel goed in kamer, bij zwembad iets minder. Is gratis, kan voor 10 euro per week sneller internet kopen. Wij kwamen om ong 9 uur smorgens aan. Maar konden pas om 14 uur kamer binnen en kregen geen ontbijt terwijl wel ontbijt hadden geboekt. Maar kregen wel een picnic tasje bij vertrek (was om 6 uur smorgens) mee (dag ervoor regelen). Transfer heen 50 minuten, terug 2 uur. Mooi strandje en gezellige haven Ook leuk voor gezin met jonge tieners

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Jenny12-08-2019

Een van onze beste vakanties

Wat een ontzettend leuk park! Wij wilden graag in de buurt van de haven zitten, van waaruit we met een huurauto het eiland konden verkennen. Dit is een leuke plek om te verblijven. De gezelligheid van de haven is vlak bij en op loopafstand van winkeltjes en restaurantjes. Wij waren positief verrast door de service van het personeel en het onderhoud van het park en de appartementen. Er wordt iedere dag schoongemaakt, zowel het park als de huisjes. Wij hadden ontbijt bij ons verblijf, dit was erg goed. Het personeel is geweldig. Spontaan en zeer klantvriendelijk. Een fantastische vakantie gehad hier, onze zoon van 4 wilde niet meer naar huis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

25 tips over Aparthotel Roc Lago Park

• Marjolein, 06-08-2019

Cafe Venezia is zeker de moeite waard om te gaan eten. Erg lekker eten. Het gehaaste personeel moet je daarbij voor lief nemen!

• Bart, 03-07-2014

Brommertje huren en lekker het eiland rond rijden. Menorca heeft schitterende stranden en plekken

• corrie.degroot, 09-09-2013

Ciutudella, Mahon, de baai Macarelleta (wel s ochtends, s middags is het net zo druk als Zandvoort/Scheveningen). Baai van Pregonda in het noorden. Bij Alaior is een klein dierenparkje, leuk met kinderen. Qua restaurants veel keus in Cala n Bosch, wel vooral 'toeristenvoer'. Voor authentiekere tapas kun je beter naar Ciutudella rijden.

26 vragen over Aparthotel Roc Lago Park

• An, 29-07-2018

Strandlakens

Weet iemand of er strandlakens bij de handdoeken service zitten?

• Gonnie, 09-05-2018

Vriesvak in koelkast

Weet iemand of er een vriesvakje zit in de koelkast

Chantal, 27-05-2018

Nee er zit geen vriesvakje in de koelkast.

• Hegen, 26-01-2018

3-kamerappartement

Ik heb een 3 kamerappartement geboekt voor de week van 17 juni. Wij reizen met een kleuter en een baby dus ik zou graag op de begane grond zitten. Weet iemand waar op het park de gerenoveerde appartementen liggen (park 1 of 2?)?

Alvast bedankt.

Chantal, 27-05-2018

Wij zitten er nu. Hebben ook een 3 kamer app en die is op begane grond. Volgens mij zijn alle 3 kamer begane grond en de 2 kamer app op de 1e etage.

Vedder, 01-06-2018

Wij gaan 12 juni ook met een kleuter en een peuter. Volgens mij zijn alle 3 kamer app op de begane grond. Zo heb ik dat wel geboekt bij het reisbureau.

Aparthotel Roc Lago Park info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats