Géén boekingskosten

Appartement Pueblo Menorquin

SpanjeMenorcaCala' n Bosch

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Pueblo Menorquin voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 73 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

82 Reviews over Pueblo Menorquin

• 4A08-10-2019

Het had heel mooi kunnen zijn

Helaas zwaar verouderde appartementen en zijn nodig toe aan renovatie. Het idee is heel leuk, echt een soort park met een prachtige tuin en goed zwembad en qua ligging perfect. Alleen de appartementen zijn op alle vlakken toe aan renovatie. Wij hadden ernstige rioleringsproblemen waardoor water uit toilet en bad door de kitranden door de badkamer de slaapkamers in liepen. Verder is meubilair kapot en hele vieze vochtgeur in één van de badkamers die niet gezond kan zijn. Qua hygiëne ruim onder de maat, zeker met kleine kinderen. Uiteindelijk werd het probleem dusdanig groot dat we zijn overgeplaatst naar een ander hotel. Gedurende ons verblijf was er een ander appartementen blok die hun hele verblijf alleen maar warm water had op een bepaalde tijd van de dag. Voor deze prijs verwacht je anders.

• 10Linda30-08-2019

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie gehad. Het appartement was keurig schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Een klein maar overzichtelijk zwembad wat ideaal is met kleine kinderen. Het is een leuke omgeving en er is een supermarktje direct naast het complex. Op ongeveer 10 minuten loopafstand van de haven waar keuze is uit verschillende restaurants. Ongeveer 5 minuten lopen van het strand. Een aanrader.

• 9Dana28-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Pueblo Menorquin is één van de mooiste vakantieparkjes in Cala en Bosch. De plaats op het eiland is ook goed. Op het park zelf is het personeel vriendelijk, de huisjes (ook die zonder bovenverdieping) zijn ruim zat en de keuken is goed uitgerust met keukengerei en pannen. Ook is de keuken voorzien van een oven en magnetron. Af en toe een paar kleine mieren in het huisje maar niet hinderlijk. Douche soms niet consequent warm, met een paar seconden lauw er tussendoor. Er wordt goed schoongemaakt elke 3 dagen. Een huurauto is aan te raden zodat je naar het niet al te ver gelegen stadje Ciutadella kunt gaan, en naar de andere kant van het eiland naar Mahon. Deze twee steden zijn echt een aanrader. Eten kun je heerlijk in de nabije omgeving, het leukste zijn de restaurantjes in de haven op loopafstand. De stranden bij dit complex vinden wij niet super geschikt voor kleine kinderen, veel rotspartijen. Het zwembad is perfect.

• 8Maarten01-06-2019

Heerlijk!

Met kids van 3 en 1. Vliegtuig vol met kinderen dus geen zorgen over je eigen. Prachtige tuin rondom appartement met mooi (wel koud) zwembad. Appartement heeft een wat verouderde ‘look’, maar voldoet prima! Super schoon!! Tuinpad mogen ze wel even opnieuw aanleggen, onze kids gingen geregeld onderuit. Ligging precies tussen 2 stranden in (we hebben een week lang geen auto nodig gehad, bij twee weken zou ik dit wel aanraden). Eten gewoon lekker bestellen bij naastgelegen bar, dit is goedkoper dan zelf koken met boodschappen van de supermarkt! Verder een dikke aanrader!!!

• 9Patty van Baaren16-01-2019

Heerlijk rustig plekje, perfect met jonge kinderen

We hebben hier twee weken een heerlijke vakantie gehad met onze anderhalf jarige zoon. Het appartement is heel ruim en schoon. De inrichting is wat oubollig, maar het voldoet aan wat je nodig hebt. De keuken is goed uitgerust om er ook echt fijn te koken.Wij hadden een auto gehuurd en hebben twee weken lang van alles ontdekt. Leuke stadjes, strandjes, mooie natuur en de leuke dierentuin. Alles is binnen een uur te rijden. Op loopafstand (echt nog geen 5 min) is een klein strandje en het dorpje met de haven is ook binnen 10 minuten te lopen. Alles is gericht op jonge kinderen. Dat was voor ons echt een pluspunt. De vriendelijke receptie van Pueblo menorquin denkt echt met je mee. We mochten de laatste dag iets langer in ons appartement blijven, zodat onze zoon nog fijn kon slapen, voor we naar het vliegveld moesten vertrekken. Kortom: we hebben genoten van onze vakantie hier en we hebben dit voor volgend jaar weer geboekt!

• 9Mandy19-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Fijn kleinschalig complex in een prachtige tuin. Het appartement was ruimer dan verwacht en de gratis dubbele airco was erg prettig. In 12 dagen hebben wij 3x schoonmaak en handoekenwissel gehad. Zwembad was groot, schoon en overzichtelijk met plek voor iedereen. Perfecte ligging: een tweetal strandjes en de gezellige haven op (korte) loopafstand. Als we dan minpunten moeten noemen zijn dat de, naar onze smaak, harde bedden. Ook het tuinpad was ongelijk, wat bij onze peuter geregeld voor een struikelpartij zorgde. Maar, wij bevelen deze accommodatie zeker aan!

• 8Liesbeth09-09-2018

Geweldig relaxte vakantie.

Prettig/prachtig appartementencomplex in een heerlijke goed onderhouden tuin. Jammer dat voor een 8 daagse verblijf maar 1x een handdoekwissel wordt gedaan.

• 9Jolanda21-07-2018

Fantastisch!

Het park is mooi aangelegd met veel groen en het is schoon. Het appartement was ruim met veel voorzieningen. Groot terras met zitje. Overal goede Wifi. Heerlijk zwembad en altijd plek! Vriendelijk personeel en als er iets stuk was werd het meteen gerepareerd. Er werd minder schoongemaakt dan we gewend zijn, maar was voor ons goed genoeg. Prima geslapen. Misschien nieuwe matrassen? :) Diverse supermarkten in de buurt en ook op loopafstand is een gezellige haven met veel betaalbare restaurants. We hebben een auto gehuurd om het eiland te verkennen en dat is prima te doen. Geen druk verkeer en iedereen rijdt beschaafd. Het eiland is rustig, groen en schoon en biedt diverse mooie plekjes zoals prachtige baaien. Kortom: een geweldige plek om vakantie te vieren. Tip: Hou in het voor- en naseizoen wel rekening met de aanwezigheid van (veel) kleine kinderen. ;)

• 9Fam.p06-06-2018

Leuk!

Leuk ruim appartementen complex. Overal is wifi aanwezig. Netflix op de tv. Voor baby's is het handig een babyfoon mee te nemen. Bij de boeking proberen aan te geven voor een huisje dichtbij het zwembad. Verder zijn de prijzen hier op het eiland te vergelijken met de prijzen bij ons. Supermarkt Julia aan het einde van de weg is betaalbaar! Aan te raden is om een auto te boeken, als je het eiland wilt bekijken is een auto een pre. Schoonmaak is goed. Matrassen zijn wel aan vervanging toe. Aan te raden met kleine kinderen is de dierentuin loc de menorca!

• 10joris21-09-2017

Super plekje!

Hier met onze 2 kindjes geweest in september. Prachtig appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. 50 metet van strand. Prachtig zembad en alles geel schoon. Absolute tip is eetcafe Why Not dat 100 meter verder aan het strand ligt. Heerlijk eten en fantastische bediening.

Appartement Pueblo Menorquin info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)