Aparthotel

75 reviews over Aparthotel Princesa Playa in het Nederlands

gezellig haventje

piekke,
29-9-2018

geweldig voor na te zomeren genoeg te doen

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk zwembad, geweldige vakantie

Jo,
13-8-2018

Het is een heerlijk appartementencomplex, zelfs in het hoogseizoen geen topdrukte. Voldoende bedjes bij het heerlijke grote zwembad. In het restaurant ook altijd plek. Het eten is goed, elke avond wordt er vis en vlees gebakken. Verder voldoende variatie met pasta, groente, salades, vis, vlees en desserts. De bediening is erg vriendelijk. Er is een animatieteam maar die is niet opdringerig. miniclub van 11:00 uur tot 13:00 uur. Verder activiteiten voor volwassenen zoals aquarobic, voetbal, waterpolo, sjoelen, schieten. Elke avond ( behalve zondag) minidisco met aansluitend een optreden/show.

Dichtbij is een kiezel/steen/zandstrand waar je heerlijk kan snorkelen. Waterschoenen zijn handig. Eenmaal in de zee heb je wel een zandbodem. Verderop, bijna 15 minuten lopen, heb je een zandstrand en een haventje. In de haven enorm veel keuze aan restaurants. Ook hier wat souvenirwinkeltjes.

Wij vinden Prinseca playa echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een dikke 10!

Carla,
22-6-2018

Ik vond eigenlijk alles erg goed. Zowel de ligging, de klantvriendelijkheid van het personeel, de hygiëne, de omgeving, de kamer van het appartement en het zwembad. Alles ziet er keurig netjes uit. Elke dag schone handdoeken, elke dag een schone kamer/ badkamer en elke dag een keurig opgemaakt bed. Ik zou dit hotel/appartement iedereen aanbevelen; vooral voor mensen met (kleine) kinderen. Het (bedienend) personeel doet er alles voor om het je naar de zin te maken en niets is ze te gek. Ze onthouden zelfs wat je het liefst drinkt/eet en zorgen er dan voor dat je je favoriete drankje/hapje de volgende dag weer zonder lang te hoeven wachten serveren. Ik kan geen enkel negatief ding verzinnen, vond het een top hotel/appartement!

Gereisd met partner in mei 2018

Prima hotel!

Esther,
9-4-2018

Heerlijk hotel met mooi groot zwembad en leuke animatie voor kinderen. Er is een leuke snackbar bij het zwembad waar we vaak geluncht hebben. We hadden met halfpension geboekt, ontbijt was geweldig en avondeten is ook goed te doen. Niet zo’n massaal hotel maar lekker rustig. Tegelijkertijd toch genoeg te doen. Ik heb genoten en mijn zoon van 6 ook zeker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed en gastvrij hotel

xxx,
8-9-2017

Gastvrij en vriendelijk personeel dat alles wil doen om het je naar de zin te maken. Schone kamer en badkamer, bedden/matrassen schoon, ruim balkon. Geen overlast van zwembad of entertainment. Waterkoker en kleine koelkast op de kamer. Mini-market waar je wat kleine boodschapjes kunt doen.

Ontbijt en diner goed, geen hoogstandjes. Bij een vroeger ontbijt ivm excursie was er een zeer beperkte keus. Diner: vis en vlees, verschillende vormen van aardappels, rijst of pasta. Warme verse groenten schaars. Wel rauwkost. Sommige groenten en fruit leken uit blik te komen. Dessert: ijs en gebak en vers fruit. Was prima.

Afstand tot centrum was wat ver lopen. Opgelost door een fiets te huren. Was per uur mogelijk.

Prima hotel, de moeite waard!

Gereisd met partner in september 2017

Goed, met verbeterpunten

Peter,
20-8-2017

Wij zijn met twee volwassen en 1 tiener 1 week naar Princesa Playa op vakantie geweest. Voor het logies was “all inclusive” geboekt. Wij hadden een junior suite in 1 van de vrijstaande woonblokken. Kamer met balkon aan de straatzijde. Rustig, geen doorgaande weg en geen overlast van omliggende hotels.

Voorgaande 4 jaren hebben wij in een “echt” touroperator hotel geboekt. Een aantal zaken zijn in vergelijking daarmee tegen of mee gevallen.

Het personeel doet zijn best om het naar de zin te maken. Dit ondanks taalbarrières etc. Wel is de behulpzaamheid en het pro-actief zijn als minder ervaren. Personeel komt uit diverse landen van de EU. De kamer werd iedere dag netjes aan kant gemaakt en voorzien van handdoeken etc.

Goed:

Het zwembad is prima. Ruim aanbod aan ligbedden. Helaas wordt een gedeelte al om 07.00 geclaimd. Wordt vanuit het hotel geen actie op ondernomen. Gedurende de dag komen voldoende bedjes vrij. In de mooie en ruime tuin is voldoende ruimte om in de schaduw van de bomen te vertoeven. Zwembad is groot. Nooit het idee gehad dat het vol was. Zwembadbar met terras is ruim en prima ingericht voor het nuttigen van een drankje. Bronwater was in grote mate verkrijgbaar. In de zwembadbar ontstaat wel onduidelijkheid tussen “all inclusive” en andere vormen van verblijf. Het is lastig om iets besteld te krijgen, ondanks dat men wil betalen, wat niet in het “all inclusive” pakket zit.

Groot voordeel is het ontbreken van een gehele dag durende animatie met de bijbehorende muzikale herrie. Dit geeft rust.

De grote bar boven is ’s avonds open. Alles goed verkrijgbaar, afhankelijk van de boeking moet bij betaald worden.

Ligging is prima. Op loop afstand van 2 strandjes met prima snorkel mogelijkheden. Barretje, eettentje en restaurant op 3 min. lopen. Naar de haven van Cala’n Bosch is langs het strand 15 min. lopen.

Matig of slecht:

Slecht. De fitnessruimte is zwaar verouderd. Apparatuur is defect of kan niet meer versteld worden. Dit is nu een plek om blessures op te lopen. Rondom het hotel is echter voldoende mogelijkheid om te wandelen, joggen of met een (huur) fiets aan de slag te gaan.

Eten is matig. Aanbod met weinig variatie en vaak vreemde combinaties. Eten is vaak koud (ondanks de warmhoud platen). Bordenwarmer is defect.

Slechte WIFI, ontvangst in het appartement prima. In andere delen van het gebouw slecht of helemaal niet.

Slecht. Roken is helaas overal toegestaan op het terras, er is geen apart rokersgedeelte. Dit past niet meer in de huidige tijd. Gelukkig viel het percentage rokers in vergelijking met andere jaren mee.

Samengevat vonden we het een prima hotel. Een aantal zaken dient wel verbeterd te worden.

Boek een auto bij de vakantie. Parkeergelegenheid te over in de directe omgeving van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goed hotel

Patrick Krijgsman,
27-6-2017

Princesa Playa bestaat uit een hotel en appartementen gedeelte. Wij hebben in het hotel gedeelte mogen verblijven. We hadden een kamer aan de buitenkant, deze was lekker rustig, ook al was deze richting de autoweg. Door de tussenliggende tuin en het feit dat een doodlopende weg betreft, was het verkeer niet heel erg te merken.

Goed: Vriendelijk personeel, je merkt dat men zich hun uiterste best doet om het je als gast heel erg naar de te maken. Kamer is netjes en werd iedere dag keurig schoongemaakt. Men is heel goed op kinderen ingespeeld en dat is zeker voor ons een pré om hier nog een keer terug te keren.

Het eten is prima, bij het buffet kan je van alles kiezen. Er zit voor iedereen wel iets bij. Bij het zwembad heb je een snackbar met een heerlijke kaart voor tussen de middag.

Minpunten: Slechte WIFI, deze viel geregeld uit, kwam door router die vaak herstart moest worden.

Als niet roker zit je dus mee te roken in de rook van een ander. Dit past niet meer in de huidige tijd.

Geen uitvoering op het beleid dat er geen bedjes gereserveerd mogen worden.

Helaas is dit een groot negatief punt. We hebben hier in het hotel melding van gemaakt, maar hier wordt in de praktijk verder niks mee gedaan. Het is jammer, want het hotel beweerd dmv bordjes aan de kant van het zwembad dat hier wel toezicht op is. Alleen is de praktijk anders. Neemt niet weg dat er genoeg ruimte op het grote veld achter het zwembad. Wij zijn mening dat als er aangegeven wordt dat er toezicht op is, dit dan ook in de praktijk duidelijk zichtbaar moet zijn en dat is in alle dagen dat wij er geweest niet geweest. Ons idee dat dit komt door het grote aantal Engelsen, waardoor de regels iets minder strak worden gehanteerd. Met name deze groep toeristen claimen vroeg in de ochtend al hun plekjes, al voor het ontbijt dat begint rond 8:00uur.

Samengevat vonden wij het een prima hotel en wij zijn ook zeker van plan om onze volgende vakantie op Menorca Princesa Playa als onze uitvalsbasis te nemen.

PS: boek een auto bij je vakantie, dit maakt het allemaal zoveel leuker en kun je in de omgeving de diverse strandjes ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

goed en netjes

H Kuipers,
24-6-2017

goed gelegen entertainment overdag minder s'avonds goed verder is het een goed hotel met goede kamers vriendelijk personeel verder niet veel op te merken

Gereisd met partner in juni 2017

Leuk hotel

Cornelissen,
22-5-2017

Strand niet echt bijzonder, erg veel rotsen, weinig strand. Leuke eettentjes aan het strand. Cala n Bosch is een leuk dorp, het haventje met winkeltjes en restaurantjes. Het hotel is schoon en netjes, wordt goed schoongehouden. Eten niet erg bijzonder. Wel drinken smorgens inbegrepen, savonds niet. Drankjes e.d zijn best prijzig. Fitness was geen loopband, staat wel op de foto"s, maar in het dorp kun je best lekker hardlopen, alleen de stoepen zijn slecht. Zwembad is goed, genoeg bedjes en handdoekenservice. Hotel is erg gehorig, daar er soms veel kinderen kunnen zijn. Ned. TV zenders zijn er niet, en je mist een lampje op balkon. Ik was met mijn dochter en kleindochter en hebben een leuk weekje gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Super aardig

Francisca,
16-5-2017

Keurig hotel, schoon en verzorgd. Personeel super aardig en behulpzaam. Eten meer dan goed en grote variatie.

Auto via het hotel geboekt wat 120 euro goedkoper was.

Gereisd met partner in mei 2017

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Princesa Playa in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Princesa Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.