Vakantiepark Marinda Garden

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info

Elke dag vele activiteiten op vakantiepark Marinda Garden in Menorca. Nederlandse muziek, een supermarkt naast de receptie, zwembaden en een professioneel animatieteam zijn hier te vinden. Voor zowel kinderen als volwassenen is hier animatie. Op loopafstand is er een leuke haven en op 5-10 minuten lopen vind je diverse strandjes.

318 reviews over Vakantiepark Marinda Garden

• 2017
    9Sylvia25-07-2017

Leuk park

Marinda garden,is een leuk en gezellig complex in een rustige omgeving,in de buurt van een klein havenstad je.Entertainment team is top! Alleen de regels en de dames achter de kassa van het aquapark zijn .... ietwat,onbeleefd/ vreemd/onaardig/en oudere kinderen mogen niet alleen het park betreden.Verder een leuke vakantie gehad.

• 9Activiteiten

Marinda Garden Aparthotel, Digital Analyst, 02-08-2017

Dear Sylvia, Firstly, may we apologise for not replying to you in your own language, but in English. We chose English as an international language to communicate with more ease. We are delighted that you chose our Marinda Garden Aparthotel for your recent holiday in Menorca and we are glad that your stay with us was more than satisfactory. We sincerely appreciate your kind review regarding our hotel, location and facilities and thank you also for sharing your favourable feedback with other travellers here on Zoover. We also want to thank you for your nice comments towards our entertainment staff; their enthusiasm is contagious and they strive to offer a wide variety of leisure and sport activities throughout the day to all age groups as well as entertaining evening shows for the amusement of our guests. It will be a pleasure to welcome you again and we look forward to your next visit, Yours sincerely, All the team at Marinda Garden Aparthotel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9Henrieta Keukens17-09-2016

Goede vakantie. .

T was een geweldige vakantie. . Mooie kamer. Goed eten gevarieerd. En voor ieder wat wils. Als je iets tekort komt, ligt t aan jezelf. Dan t geweldige ANIMATIE TEAM. De hele dag zijn ze in de weer. Voor JONG EN OUD, EN AL WAT ER TUSSEN ZIT. En ze werken HARD. En t personeel van de receptie en in t restaurant en overal. Mn complimenten. Super. Dus we hebben genoten. Dank je wel.👍. Emese, Ana, Annemijn, Axel, Mitch, Gofredo.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 9Diana Scheffers-Keijzer28-08-2014

Fantastische vakantie gehad

Wij zijn gister terug gekomen,helaas,van een heerlijke en fantastische vakantie bij marinda garden. Onze zoon van 14 heeft het ook super gehad. De animatie was echt TOP Leroy,Luc,Lorena,Iza,Maaike,Britt wij hebben een top tijd gehad en wilde na elf dagen nog niet naar huis. Wij hadden een superior appartement en die was oom prima. Het is niet groot maar alles wat je nodig heb is er ook. Het eten all inclusive is voor spaanse begrippen zeer goed. Ook het auquapark is leuk ook klein maar voor de kinderen erg leuk. De naast liggende kartbaan was ook erg leuk. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 7Fam.Vrolijk20-07-2014

Fijne vakantie!

Het is een gezellig park met een geweldig animatie team die voor jong en oud activiteiten organiseerd. De kamers vonden wij erg klein en niet echt schoon. De slaapkamerramen van de buren gingen open op ons buitenzitje waardoor je totaal geen privacy hebt! ( je kijkt zo bij elkaar naar binnen). Eten was goed en genoeg variatie. Het terras van het zwembad mocht best wat beter schoon gemaakt worden want het drinken van de vorige dag lag er vaak nog waardoor je soms gewoon vast plakte. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het is een mooi eiland en we hebben ondanks de kleine minpuntjes erg genoten!

• 6Onderkomen
    • 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 3Eddy Toonen15-07-2012

Marinda Garden, een vervallen accommodatie

Juli 2012. Helaas een teleurstelling. De gehele accommodatie is vervallen. Het apartement was verouderd en slecht onderhouden, zoals de badkamer en de terrasdeuren (die niet meer afgesloten konden worden) en niet schoon. Dat geldt ook voor het zwembad. Vrijwel alle ligstoelen en parasols waren doorgelegen en defect. Het restaurant is 3e klas, voldoende variatie, maar vaak smaakloos en te koud. Pluspunt is de actieve animatie. Het hotel erkende deze achterstand en slechte conditie van de accommodatie, maar kon ons niets beters geven. Via de reisleiding hebben we overplaatsting aangevraagd naar een ander (beter) hotel in de buurt, hotel Cala'n Bosch. Helaas hebben we toch nog 3 dagen moeten verblijven in Marinda Garden. Absoluut geen aanrader. De omgeving van Cala'n Bosch is zeer mooi en er zijn voldoende goede hotels in de buurt. Doe jezelf een plezier en zoek een beter hotel uit.

• 1Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Antonio03-09-2010

zeer goed, aan te bevelen

wij hebben, itt anderen, geen negatieve signalen. We waren er met zoon (16) en dochter (13). Eten was zowel voor oud en jong exceptineel goed, we hebben ervaring met 5 sterren resorts in Turkije maar zowel ontbijt,lunch en diner uitstkekend, zowel vlees als vis. itt tot andere vakanties: geen gelazer met handoeken. Wel wegleggen als jegaat ontbijten, ca 9.30 nog ruim keuze voor 4 man naast elkaar. Bediening aan alles bars snel. Ijs hele dag en avond. Aanrader: sangria-champain, caparinha en rode wijn met sprite!! Is bij a.i. inbegrepen. Haven, strand, zwembad op loopafstand. Indien bij avond programma geluid te hard is (1 x voorgekomen) gewoon even melden bij de supervriendelijke receptie en die zetten hem zachter. Appartementen iets gedateerd, maar ruimte genoeg voor 4, prima bedden en redelijke badkamer. Wel idd vragen om niet op de begane grond te hoeven (klein terras). We hebben vaker a.i. gedaan van meer sterren maar dat kon het zeker kwa eten niet halen bij Marinda Garden.

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Klazina Spikker23-07-2010

Top, goed personeel, volgend jaar weer !!

Marinda Garden is een fantastisch kleinschalig vakantiepark voor zowel kinderen als volwassenen !!! Eten is voortreffelijk ( all inclusive ) mocht je niet voor deze formule gaan, kun je in de haven op 5 minuten loopafstand heerlijk eten in de diverse restaurants en natuurlijk een borrel drinken bij Tom's bar ( nederlander) Ook is er in de haven iedere avond live muziek .... Robbie en vriend jullie maken de avond compleet !!! Het animatieteam is onwijs goed en verdienen echt een pluim !!!! Sarah, Pedro, Sandra, Danielle, O'Brian en Yaxel bedankt voor jullie goede zorgen en dankzij jullie is het een onvergetelijke vakantie geworden !!! Wij zijn 8 dagen geweest maar hadden graag wat langer willen blijven !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Aad, Dollie, Frank.15-07-2010

Geweldig met een fantastisch animatieteam.

Wij zijn net terug van 2 geweldige weken in Marinda Gardens. Gezellige, eenvoudige huisjes. Zeer vriendelijk personeel. Wij hadden geen all-in, maar de mensen waren er wel tevreden over. Zelf gingen wij eten in de haven. Zo dichtbij en zo gezellig. Onze favoriet was toch wel El Pato. Heerlijk eten voor een goede prijs. Zeer zeker aantebevelen. Het animatie team is geweldig. Onze zoon (15 jaar) heeft zo'n leuke vakantie gehad namens deze 6 mensen. Bedankt Sarah, Pedro, Sandra, Danielle, O'Brian en Yaksel. Namens jullie hebben wij een geweldige vakantie gehad, zo leuk dat wij niet meer weg wilden gaan. Wij wensen iedereen die hier naar toe gaat heel veel plezier toe.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Familie Koekkoek15-07-2010

Geweldig met een fantastisch animatieteam.

Wij zijn net terug van 2 geweldige weken in Marinda Gardens. Gezellige, eenvoudige huisjes. Zeer vriendelijk personeel. Wij hadden geen all-in, maar de mensen waren er wel tevreden over. Zelf gingen wij eten in de haven. Zo dichtbij en zo gezellig. Onze favoriet was toch wel El Pato. Heerlijk eten voor een goede prijs. Zeer zeker aan te bevelen. Het animatie team is geweldig. Onze zoon (15 jaar) heeft zo'n leuke vakantie gehad dankzij deze 6 mensen. Bedankt Sarah, Pedro, Sandra, Danielle, O'Brian en Yaxel. Dankzij jullie hebben wij een geweldige vakantie gehad, zo leuk dat wij niet meer weg wilden gaan. Wij wensen iedereen die hier naar toe gaat heel veel plezier toe.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 8Gerto Klaver28-07-2009

Mooi en gezellig park

Marinda Park is een gezellig en mooi park. De appartementen hebben inderdaad wel wat onderhoud nodig maar zijn verder netjes en worden vijf keer per week schoongemaakt. Het park is wel voor 95% bezet door Engelsen maar daar hebben wij totaal geen problemen mee ondervonden. De animatie bestaat uit 4 Nederlanders en 2 Spanjaarden die voor alle leeftijdscategoriën allerlei activiteiten hebben. Het eten was goed en voor iedereen wat wils, alleen de soep was meestal niet te pruimen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

19 tips over Vakantiepark Marinda Garden

• Isabella2009, 09-07-2012

Wij hadden kamer 502, ligt prachtig tussen podium voor de shows en het zwembad in, tegenover het restaurant dus meer centraal kan niet.

• Fernandes Mesquita, 15-08-2013

Leuk en gezellig haventje op loopafstand.

• Fam Riet, 08-09-2013

In het haventje hebben we lekker gegeten bij Tropicana en twee restaurantjes verder (weet de naam niet meer). Boek niet via Kids World. Dan betaal je echt veel te veel voor wat je krijgt!

28 vragen over Vakantiepark Marinda Garden

• Jaylinn, 14-05-2019

All Inclusive

Ik zou graag alle inclusive willen boeken bij Marinda Garden. Ik las dat er naast een buffetrestaurant ook een bar is waar je broodjes kan bestellen. Hoe zit het met de drankjes? Moet je die altijd bij de bar halen of word er ook bediend op het terras?

• Inge, 11-08-2017

Tips kamer

Wij gaan met een baby en onze dochter van 4. Iemand tips welke voorkeur we kunnen doorgeven? Bijvoorbeeld rustig gelegen? Of juist dicht bij het zwembad?

• Wendy, 05-08-2017

Buggy huren

Kan je een buggy huren op het complex?

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Autovrij parkJa