Vakantiepark
Airport hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag30°21°
8,7

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,7

Elke dag vele activiteiten op vakantiepark Marinda Garden in Menorca. Nederlandse muziek, een supermarkt naast de receptie, zwembaden en een professioneel animatieteam zijn hier te vinden. Voor zowel kinderen als volwassenen is hier animatie. Op loopafstand is er een leuke haven en op 5-10 minuten lopen vind je diverse strandjes.

10 reviews over Vakantiepark Marinda Garden in het Nederlands

fijne plek

bance
10-8-2013
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8

Marinda Garden is een gezellig vakantiepark. Er is altijd wel wat te doen. Het animatieteam werkt hard en is altijd enthousiast. Er zijn twee teams. Onze kinderen waren altijd te vinden bij Dominique en Daisy , het team van Kidsworldclub. Zij konden altijd erg goed met kinderen opschieten, ze voelden zich meteen "thuis" bij hen en hebben een geweldige tijd gehad. De appartementen werden goed schoongemaakt maar zijn erg verouderd en nodig toe aan renovatie. Het eten was redelijk, weinig variatie als je wat langer verblijft (wij 15 dg)

Gereisd Anders in juli 2013
2007

Sinds 2 weken weer thuis

Arina
15-8-2007

Sinds 2 weken weer thuis. Heerlijke vakantie gehad. Alles was prima. Eten was heel goed, animatie was leuk onze zoon van 6 heeft zich best vermaakt.Ook ons dochtertje van 2 kon heerlijk haar gang gaan,goed overzichtelijk park met heerlijk zwembad. Ideaal met kinderen.Personeel was vriendelijk en de kamers waren prima, lekker was de airco. Ligging is ook goed met 3 min. lopen ben je in het dorpje.Samengevat een aanrader.

Gereisd Anders in Wed Aug 15 2007 15:31:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eigenlijk is 1 woord genoeg

Berthil, Mirjam en Kay
8-6-2007

Eigenlijk is 1 woord genoeg. GEWELDIG. We hebben een heerlijke vacantie gehad samen met ons zoontje van 22 mnd. Mooi, schoon, ruim huisje met ruim terras, verrukkelijk eten (veel keus) met echt leuke bediening die gek is op kinderen. Minidisco erg leuk met experience team (andere team niet zo). 5 min. lopen van mooi strand. Willen graag weer terug!!!!!

Gereisd Anders in juni 2007

Net terug van 2 weken vakantie hier

Ànnette
3-6-2007

Net terug van 2 weken vakantie hier. Onze eerste indruk was niet echt geweldig,de afwerking van alles is echt niet goed.De service,eten en de entertainment maakten alles helemaal goed. Onze zoon moest helaas naar het ziekenhuis en ze gaven echt alle medewerking.Alles is erg schoon.Het eten is goed,niet supergeweldig,maar wel lekker.het is buffet en dat koelt gauw af.Er was voor ieder wat wils.De entertainment was ook erg goed,vooral het experience team.Met name heel veel dank aan Marthe en Karin,die hebben ons echt goed bijgestaan toen onze zoon ziek werd.Mede dankzij hun is het toch ondank alles een fijne vakantie geworden.Als je niet van echte luxe houdt, is het echt aan te raden.Er is voor iedereen wel iets te doen. 10 minuten lopen en je zit een het leuke haventje,met leuke restaurantjes en winkeltjes. Als je wat meer wilt weten,mail me maar,ik geef graag antwoord.

Gereisd Anders in juni 2007
2006

we zijn net een paar dagen thuis en we hebben een erge de

moon
7-9-2006

we zijn net een paar dagen thuis en we hebben een erge leuke vakantie gehad de ligging is goed het appartementen complex was schoon en netjes eten prima genoeg ligbedden bij het zwembad animatie was oke experiens vonden wij het beste team de kinderen hebben genoten kon niet beter.

Gereisd Anders in september 2006

Wij zijn een paar dagen terug met onze puber-kinderen van

Beeren
22-8-2006

Wij zijn een paar dagen terug met onze puber-kinderen van 13 en 15 jaar. Voor deze kinderen is er ook van alles te beleven ( behalve een disco) , waar ze gelukkig nog geen behoefte aan hadden. Het eten was prima en de animatie ook . Het leuke was dat er drie verschillende teams waren ( zorgt voor afwisseling ). Het enige min - puntje zijn de terassen ( niet meer ruimte voor drie stoelen ).

Gereisd Anders in Tue Aug 22 2006 12:44:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sinds een paar dagen weer thuis van een heerlijke vakantie

Fam. Verburgh
2-8-2006

Sinds een paar dagen weer thuis van een heerlijke vakantie op Menorca met onze twee kinderen van 2 en 5 jaar oud. Het is een leuk park met mooie maar soms eenvoudige appartementen. Sommige bedden zijn wel aan vervanging toe. Mooie zwembaden, goed en uitgebreid eten, nette bediending. Het ligt dichtbij het gezellige dorpje en het strand.Voor de kinderen een leuk animatie team, maar 3 is wel wat veel voor het complex. Wij kijken terug op een vakantieadres waar we zeker nog eens naar terug zullen gaan.

Gereisd Anders in Wed Aug 02 2006 21:28:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sinds 1 dag weer thuis, na een heerlijke vakantie 2.

E. Schiffer
20-7-2006

Sinds 1 dag weer thuis, na een heerlijke vakantie met met ons zoontje van bijna 2. Dit aparthotel is echt een aanrader. Vooral voor mensen met kinderen. Accomodatie: gezellig opgebouwd als een klein dorpje, eenvoudig maar netjes en schoon. Een voordeel is dat de avond-animatie centraal in het complex plaats vind en je dus goed kan werken met een babyfoon. Eten: goed en zeer gevarieerd. Ligging: centrum en strand op loopafstand. Annimatie is redelijk/goed, maar soms (s'avonds) een beetje rommelig omdat er maar liefst 3 verschillende annimatie teams zijn. 1 van het hotel zelf (=goed/diverse talen), 1 van Touroperator (=goed/alleen engelstalig) en 1 Italiaans team (=slecht/alleen italiaanstalig). Ook een voordeel is dat bij aankomst we al rond 11.00 op de kamer konden en bij vertrek er pas om 12.00 uur weer uit moesten.

Gereisd Anders in juli 2006

wij zijn vandaag terug gekomen van menorca, en hebben een

Den en Es
7-6-2006

wij zijn vandaag terug gekomen van menorca, en hebben een heerlijke vakantie gehad met onze kleine van vijf maanden!! Het eten was goed en zeer gevarieerd, het animatie team was werkelijk de hele dag bezig met jong en oud. De apartementen waren netjes en schoon. Algemene indruk: een gezellig uitziend park. Service af en toe wat traag!

Gereisd Anders in juni 2006

geboekt 2e week van mei '06

Mara
23-5-2006

geboekt 2e week van mei '06. minimarkt en sauna/fitness nog gesloten, animatie-team deed niets, alleen wat oefenen. Ook voor de kinderen werd er niks gedaan overdag, behalve 's avonds minidisco. Eten perfekt, vriendelijk personeel. Appartementen opgeleukt ipv gerenoveerd zoals in de brochure staat vermeld. Bar en restaurant wel gerenoveerd. Verder groot zwembad met veel bedjes en parasols.

Gereisd Anders in mei 2006

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marinda Garden in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marinda Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.