Vakantiepark
Airport hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag27°19°
8,5

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,3

Elke dag vele activiteiten op vakantiepark Marinda Garden in Menorca. Nederlandse muziek, een supermarkt naast de receptie, zwembaden en een professioneel animatieteam zijn hier te vinden. Voor zowel kinderen als volwassenen is hier animatie. Op loopafstand is er een leuke haven en op 5-10 minuten lopen vind je diverse strandjes.

6 reviews over Vakantiepark Marinda Garden in het Nederlands

helemaal goed

gineke braam
25-11-2018
  • Activiteiten10

Geweldig! Heerlijk eten,prachtig zwembad.Super!

Gereisd Met vrienden in september 2018
The whole team at Marinda Garden, Digital Analyst, 10-12-2018

Dear guest, Please accept pour apologies for not answering in your native tongue. We have chosen English as the international language to write to you. How wonderful to know you had an awesome time while here with us. Your comments are pleasing and gratifying.

We are happy to see that you enjoyed our culinary choice at the hotel and found it to your likings. We hope you were able to try all our delicious dishes. It is good to read you had a pleasant time at our pool. Our maintenance team looks to keep our facilities in great standings.

Thank you for a wonderful review. We hope to host you here again for another great holiday.

Kind regards, the whole team of Marinda Garden.

Erg leuk

Bech
11-7-2018

Zeer vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in juli 2018
The whole team at Marinda Garden, Digital Analyst, 11-9-2018

Dear guest, First of all, we would like to thank you for choosing our Hotel Marinda Garden for your couple’s retreat. We appreciate the time you took to share your positive feedback which is of great value for other travelers and members of Zoover.

We are most grateful for your kind remarks on friendly and excellent service you received from our staff. It is always a great source of motivation for our team to hear that our guests appreciated their services and attention to detail, so we will most definitely pass your high praises on to them.

We hope to have the pleasure of welcoming you at our hotel again soon! Sending cordial greetings, Your team at Marinda Garden Hotel

Mooie plek

Hank
4-7-2017

Marina garden hotel is een prima hotel en appartementen complex. All inclusieve maken ze zeker waar. Prima bediening, eten en vooral de animatie was helemaal perfect. Goed amusement en veel afwisseling Vooral voor jonge kinderen is het animatie perfect. 's Avonds op.het plein goed vertier door het team

Gereisd Met vrienden in juli 2017
      Marinda Garden Aparthotel, Digital Analyst, 25-7-2017

Dear Hank,

Thank you for having chosen the Marinda Garden Aparthotel for your early summer holidays and for dedicating the time to let us know how much you enjoyed your stay with us.

Our apologies for not replying to you in your native tongue but instead, writing in English; we do this as English is considered the international language and makes communication a little easier.

Thank you so much for your kind remark "Prima bediening, eten en vooral de animatie was helemaal perfect". It means the world to us when guests recognise our excellent standards of service, delicious food and welcoming and friendly staff.

Thank you once again for staying with us and it will be a pleasure to welcome you again. We hope you don’t leave it too long until your next visit!

Yours sincerely, Your team at Marinda Garden Aparthotel

D-reizen

de animatie team is gewoon de topper

topper
      2-9-2010
      • Onderkomen9
      • Onderkomen9
      • Activiteiten10

8 dgn vakantie gehad hier! super gezellig. En over het lawaai s'avonds,dat viel echt wel mee,we hebben gewoon op terras gespreken kunnen voeren met zun allen.en bedje bij het zwembad zijn er genoeg,ook als je s'morgens naar het strand ben geweest,daarna heb je altijd nog een bedje bij het zwembad! wij hebben niks te klagen gehad,kortom een eenvoudige,super,gezellige vakantie gehad! En een dikke tien voor danielle,pedro,obrain,en de rest!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010
      2008

VOOR HERHALING VATBAAR

van boven
      19-10-2008
      • Onderkomen7

mooi complex, kleine appartementen. goede ligging centrum/strand, super kindvriendlijk, eten was veel keuze maar koud, goed onderhouden, iedere dag schoonmaak, vermaak voor kids en volwassenen is perfect, mooie goed onderhouden tuinen, vriendlijk personeel!!!

Gereisd Met vrienden in september 2008

2e keer Marinda Garden voor ons...

Cupido
      21-7-2008
      • Onderkomen7

Ook dit jaar hebbeb we onze vakantie weer bij Marinda Garden doorgebracht. Nu met een gezin meer. En ook deze keer is het ons super bevallen. Het eten is goed, animatie is goed, perfect zwembad, en op loopafstand is een mooi strandje en haventje met allerlei eetgelegenheden en winkeltjes. De huisjes zijn wat gedateerd, maar verder wel schoon. Je kunt het beste een huisje op bovenverdieping nemen. Wij hadden nl. een huisje beneden, maar de bovenburen vonden het leuk om met stoelen en bedden te schuiven en dan is dit zeer gehorig en 's morgensvroeg erg irritant. Voor de rest worden de huisjes prima schoongemaakt. Ook voor een 2e keer was vakantie super. Kinderen waren helemaal enthousiast. Ook nog een compliment voor animatieteam, want ook dit jaar een zeer gevarieerd programma voor jong en oud.

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• FitnessAerobics, Fitness
      • TennisbaanAanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marinda Garden in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marinda Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.