Vakantiepark
Airport hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag27°19°
8,5

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,3

Elke dag vele activiteiten op vakantiepark Marinda Garden in Menorca. Nederlandse muziek, een supermarkt naast de receptie, zwembaden en een professioneel animatieteam zijn hier te vinden. Voor zowel kinderen als volwassenen is hier animatie. Op loopafstand is er een leuke haven en op 5-10 minuten lopen vind je diverse strandjes.

132 reviews over Vakantiepark Marinda Garden in het Nederlands

Het hotel is goed en voor herhaling, land eenmalig

Tamara
20-9-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Marinda Garden is meer een vakantiepark dan een hotel. Het hotel bestaat uit ruime huisjes. Het ziet er netjes uit. Wij hadden onze 3-jarige in de slaapkamer laten slapen, omdat er geen licht was op het terrasje, waardoor je anders niet in de woonkamer/keuken kon zitten `s avonds. Wij hebben zelf op een ruime slaapbank geslapen. Het zwembad is groter dan verwacht en het waterpark is leuk. Het eten is goed. Elke dag ligt er wel ander eten en het is echt wel warm. Het eten wordt goed aangevuld. Het animatieteam bestaat uit 5 leuke jongeren, allemaal heel enthousiast, wat een leuke sfeer geeft. Mijn zoontje was dol op de mini disco, waar het animatieteam een leuke show omheen maakte. Vlakbij het hotel ligt een heel leuk haventje met veel terrassen en winkels. Ciutadella is een leuke stad en met de bus goed te doen. Verder is er niet veel te doen in de buurt, wat wel jammer is. Let op: niet alles all in! En snacks altijd hetzelfde, jammer.

Voor herhaling vatbaar

Simone
17-9-2019
  • Onderkomen10

Wij hebben genoten in Marinda garden. De premium kamer heeft hier zeker aan bijgedragen. De premium kamers hebben een tuin met ligbedden en dit was ideaal tijdens de slaapjes van ons zoontje. In de tuin konden de kinderen ook leuk spelen. Wij zaten in kamer 404, rustig gelegen echt een aanrader. Ontbijt was uitgebreid en voor ieder wat wils. Zwembad netjes onderhouden. Meerwaarde is ook het gratis gebruik maken van het aquapark, hier is ook een fijn kinderbad. S avonds aten wij in de gezellige haven die op loopafstand is. Het strand is 15 min lopen. Personeel is erg vriendelijk en er is een leuke animatie. Het hotel is wat ons betreft een aanrader,wij komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Geweldig!

Marian
13-9-2019
  • Onderkomen10

Geweldig! Heerlijk eten,prachtig zwembad.Super!

D-reizen

Voldeed absoluut niet aan onze verwachtingen

F. Boerma
10-9-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen1

Voordeelkamer geboekt. Onze indruk: versleten/verroest bloemenprieel, versleten midgetgolfbaan, terras van 1 bij 2 meter zonder 'omheining', div. buren op 1 meter afstand (geen privacy), uitzicht op muur met kapotte oude deur, achterstallig onderhoud aan gebouwen (afbladderende verf) en paden op het park, na uitklappen bedbank geen woonkamer meer over, doorgezakte matrassen op bedbank/bedden, versleten oude voordeuren, stoelen/tafels zwembad oud/verkleurd, ligbedden zwembad volledig doorgezakt, pad naar Aquapark vol met rommel/'rotsen'/stenen (met buggy bijna niet te doen), restaurant ongezellige 'vreetschuur' met TL-verlichting. Volgens touroperator-website zouden de ijsjes inclusief zijn, maar mensen met AI moeten alsnog 50% van de prijs betalen. Geen lunch in het restaurant, alleen kleffe hap bij poolbar. Geboekt via touroperator NL: Aquapark incl. Geboekt via touroperator DE: Aquapark niet incl! Pluspunten: eten is redelijk goed en het entertainment is leuk.

geldverspilling

nooit boeken
7-9-2019
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

vieze tent, alles kapot in de kamer, kleine appartementen met een terras van 1 bij 1. heb hondenhokken gezien die groter waren! manager wou nergens in tegemoet komen of iets laten repareren. eten was ranzig zonde van ons geld en tijd

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

met aquarock(waterpark) leuk,zonder teleurstelling

Waterglijbaan zit er lang niet altijd bij in!
29-8-2019
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Overal staan de glijbanen erbij op. Maar let op: wij kregen eerst geen bandjes voor het waterpark er naast. Naast ons nog vele Ned. niet! Zij gingen Niet via dezelfde reisorg. als ons. Laat dit goed vast leggen als je boekt per mail o.i.d. Op woensdag gekomen, op zaterdag touroperator gebeld omdat overal de foto's bij stonden en nergens stond dat ze er niet bij zaten. Ik had ook de reis ingevoerd op waterglijbanen. Eerst uiteraard bij hotel aangegeven. Maar ze hadden geen bandjes zeiden ze. Ze kregen ze van de reisorg. Wat onzin bleek. Want op zaterdag heb ik dus touroperator gebeld, die ging actie ondernemen en ik kon de wifi beoordelen hoe ik de accomodatie en reis tot nu toe vond en aangegeven teleurstellend. Maandag konden wij als nog de bandjes op halen. En toen kregen we ze van het hotel zei het hotel. Kamer was drama. Klein en klein balkon. Voor 40 euro per nacht hebben wij een kamer omgeboekt met super groot terras. Mooi. Maar duur. Totaal 400 euro bij betaald, kregen iets korting. Eerste 3 dagen op onze oude kamer verbleven, maar onze buren keken in onze slaapkamer als ze op "terrasje" zaten en wij zagen hun zitten en hun woonkamer. Ze zaten direct aan ons. Op 0cm afstand. Onze Ned. buren hebben 20 euro per nacht betaald voor dezelfde verhuizing als ons, maar kregen uiteindelijk geen zwembad bandjes. Je kunt niet de één dit geven en de ander dat. Iedereen praat met elkaar. Dus dat is raar. Vraag aub een appartement met een mooie tuin. Ik vond het camping gehalte. Het is 3 sterren. Het gewone zwembad is leuk, maar je ligt hutje mutje. Wij gingen steeds aan de kant liggen naast het aquapark. Je moet er wel de bedjes betalen. Maar we lagen gewoon op handdoek links achterin (Naast de grote glijbanen, achter golfslag bad). Eten: ik ben vega en dan moet je om uiterlijk 20 uur gaan. Om 20.30 uur zijn de eerste bakken aan de rechterkant al leeg en worden niet meer aangevuld. Dan is de keuze voor vega heel beperkt. Ook was de (tap) rosé en witte wijn een x op om 20.30 uur. Een Engelse vrouw deed haar beklag. Ze had veel voor de reis betaald. Als je leuk wilt zitten, moet je langs het raam gaan zitten in het restaurant. Anders is het vreetschuur gehalte. Wel veel Ned. kinderen. Eerste wk ook veel Engelsen. Kids hebben leuk gespeeld. Toen wij aquarock erbij kregen werd het en stuk leuker. Wij hebben ons toch nog goed vermaakt. De plaats is bijzonder leuk en je loopt zo overal naar toe. (haven, winkels, 2 strandjes). Menorca heeft prachtige baaitjes. We zouden een boot huren, maar gecanceld ivm slechte weer. Geld terug gekregen. Auto gehuurd Prima. 3 dagen. Ciutadella is leuk en ook per bus goed te bereiken. Schoonmaak liet te wensen over. Eerste kamer netjes. 2e kamer (die duurder en groter was, met prachtig bed op dakterras) was minder schoon. We gingen er in met een vieze vloer, kruimels e.d. Op woensdag en zondag geen schoonmaak en dus geen schone handdoeken. Maar je redt je prima met 2 handdoeken per dag. Ik raad de plaats aan, het aquarock was schoon en mooi. Hotel zou ik niet weer kiezen. Animatie overdag is erg goed. 's Avonds zijn de shows redelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Super!

Jaan
6-8-2019
  • Onderkomen10

Geweldig! Heerlijk eten, prachtig zwembad. Super!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuk park

Pet
1-8-2019
  • Onderkomen10

Leuk park. Niet al te groot. Onze kids 4 en 7 hebben zich hele dagen vermaakt bij het glijbanen park. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Eten, buffet is ook goed. Bijna iedere dag wel wat anders te eten. Strand is niet groot en best druk. Haventje is leuk met veel restaurants. Maar als je all-in hebt doe je hier niet veel mee. Verder in het plaatsje is er niet veel te doen. Animatie is leuk.

Fantastich

Jason
1-8-2019
  • Onderkomen10

Wij zaten in appartement 1602 echt een aanrader aangezien je een ruim grasveld voor je hebt. Voldoende animatie voor kleine kinderen, zowel Engels als Nederlands talig. Vriendelijk personeel. Fantastish.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker uitgesrust

Dilshad Jabar
20-7-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

De locatie was goed, eten was lekker en genoeg keuze mogelijkheid.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Marinda Garden, Digital Analyst, 31-7-2019

Dear guest, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We are very happy to know that our wonderful location has been of your liking and that you have been able to enjoy it. You are right on flattering our cuisine; we have a wide and varied culinary offer, prepared with great care and dedication by our experienced kitchen team. It is a pleasure to know that it has been so satisfying. We are really pleased that your stay was so satisfactory and we hope to be able to welcome you back here soon. Best wishes, All the team at Marinda Garden Aparthotel.

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marinda Garden in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marinda Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.