Vakantiepark
Airport hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag27°19°
8,5

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,3

Elke dag vele activiteiten op vakantiepark Marinda Garden in Menorca. Nederlandse muziek, een supermarkt naast de receptie, zwembaden en een professioneel animatieteam zijn hier te vinden. Voor zowel kinderen als volwassenen is hier animatie. Op loopafstand is er een leuke haven en op 5-10 minuten lopen vind je diverse strandjes.

38 reviews over Vakantiepark Marinda Garden in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Simone
17-9-2019
  • Onderkomen10

Wij hebben genoten in Marinda garden. De premium kamer heeft hier zeker aan bijgedragen. De premium kamers hebben een tuin met ligbedden en dit was ideaal tijdens de slaapjes van ons zoontje. In de tuin konden de kinderen ook leuk spelen. Wij zaten in kamer 404, rustig gelegen echt een aanrader. Ontbijt was uitgebreid en voor ieder wat wils. Zwembad netjes onderhouden. Meerwaarde is ook het gratis gebruik maken van het aquapark, hier is ook een fijn kinderbad. S avonds aten wij in de gezellige haven die op loopafstand is. Het strand is 15 min lopen. Personeel is erg vriendelijk en er is een leuke animatie. Het hotel is wat ons betreft een aanrader,wij komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Prima vakantie gehad hier

Jaap v Ingen
15-9-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Met zijn tweeën hier 2 weken vertoefd. Het is een beetje gedateerd. Bedden iets te zacht naar onze zin. Huisjes wel heel dicht op elkaar. Leuk haventje op loopafstand met allerlei restaurantjes. Vrij netjes schoon. Personeel zeer vriendelijk. Leuk animatieteam, zeker voor kleine kinderen. Eten standaard maar zeker voor 3 sterren prima. Mocht je heeeel vroeg vertrekken, kan je vanaf 4 uur een (simpel) ontbijtje scoren.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

met aquarock(waterpark) leuk,zonder teleurstelling

Waterglijbaan zit er lang niet altijd bij in!
29-8-2019
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Overal staan de glijbanen erbij op. Maar let op: wij kregen eerst geen bandjes voor het waterpark er naast. Naast ons nog vele Ned. niet! Zij gingen Niet via dezelfde reisorg. als ons. Laat dit goed vast leggen als je boekt per mail o.i.d. Op woensdag gekomen, op zaterdag touroperator gebeld omdat overal de foto's bij stonden en nergens stond dat ze er niet bij zaten. Ik had ook de reis ingevoerd op waterglijbanen. Eerst uiteraard bij hotel aangegeven. Maar ze hadden geen bandjes zeiden ze. Ze kregen ze van de reisorg. Wat onzin bleek. Want op zaterdag heb ik dus touroperator gebeld, die ging actie ondernemen en ik kon de wifi beoordelen hoe ik de accomodatie en reis tot nu toe vond en aangegeven teleurstellend. Maandag konden wij als nog de bandjes op halen. En toen kregen we ze van het hotel zei het hotel. Kamer was drama. Klein en klein balkon. Voor 40 euro per nacht hebben wij een kamer omgeboekt met super groot terras. Mooi. Maar duur. Totaal 400 euro bij betaald, kregen iets korting. Eerste 3 dagen op onze oude kamer verbleven, maar onze buren keken in onze slaapkamer als ze op "terrasje" zaten en wij zagen hun zitten en hun woonkamer. Ze zaten direct aan ons. Op 0cm afstand. Onze Ned. buren hebben 20 euro per nacht betaald voor dezelfde verhuizing als ons, maar kregen uiteindelijk geen zwembad bandjes. Je kunt niet de één dit geven en de ander dat. Iedereen praat met elkaar. Dus dat is raar. Vraag aub een appartement met een mooie tuin. Ik vond het camping gehalte. Het is 3 sterren. Het gewone zwembad is leuk, maar je ligt hutje mutje. Wij gingen steeds aan de kant liggen naast het aquapark. Je moet er wel de bedjes betalen. Maar we lagen gewoon op handdoek links achterin (Naast de grote glijbanen, achter golfslag bad). Eten: ik ben vega en dan moet je om uiterlijk 20 uur gaan. Om 20.30 uur zijn de eerste bakken aan de rechterkant al leeg en worden niet meer aangevuld. Dan is de keuze voor vega heel beperkt. Ook was de (tap) rosé en witte wijn een x op om 20.30 uur. Een Engelse vrouw deed haar beklag. Ze had veel voor de reis betaald. Als je leuk wilt zitten, moet je langs het raam gaan zitten in het restaurant. Anders is het vreetschuur gehalte. Wel veel Ned. kinderen. Eerste wk ook veel Engelsen. Kids hebben leuk gespeeld. Toen wij aquarock erbij kregen werd het en stuk leuker. Wij hebben ons toch nog goed vermaakt. De plaats is bijzonder leuk en je loopt zo overal naar toe. (haven, winkels, 2 strandjes). Menorca heeft prachtige baaitjes. We zouden een boot huren, maar gecanceld ivm slechte weer. Geld terug gekregen. Auto gehuurd Prima. 3 dagen. Ciutadella is leuk en ook per bus goed te bereiken. Schoonmaak liet te wensen over. Eerste kamer netjes. 2e kamer (die duurder en groter was, met prachtig bed op dakterras) was minder schoon. We gingen er in met een vieze vloer, kruimels e.d. Op woensdag en zondag geen schoonmaak en dus geen schone handdoeken. Maar je redt je prima met 2 handdoeken per dag. Ik raad de plaats aan, het aquarock was schoon en mooi. Hotel zou ik niet weer kiezen. Animatie overdag is erg goed. 's Avonds zijn de shows redelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastich

Jason
1-8-2019
  • Onderkomen10

Wij zaten in appartement 1602 echt een aanrader aangezien je een ruim grasveld voor je hebt. Voldoende animatie voor kleine kinderen, zowel Engels als Nederlands talig. Vriendelijk personeel. Fantastish.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waauuuw

Klaus
26-7-2019
  • Onderkomen10

2 volwassen 1 kind 4 jaar 1 baby 7 maanden We hadden deze reis goedkoop geboekt en gaan iedere jaar naar Mallorca, maar dit was boven verwachting wauuuw. Appartementen kun je vergelijken met de huisjes van centerparks alles is er. Iedere dag worden de kamers schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Het park is super netjes. Heel menorca trouwens. Wij zaten in achterste gedeelte. Erg mooi zwembad, rustig en zon op terras tot 20.30. Tips - huur een auto. Je kan hier super leuk overal naar toe( boeken bij gold car) 11 dagen 180 euro - hiervlakbij de oude stad ciutadella - hoofdstad mahon - iedere dag uit eten. Erg kind gericht binnen 5 minuten heb je overal je eten. - alle restaurant zijn kind gericht overal op menorca - zwembaden zijn verwarmd op menorca - aqua park zot hierbij. Super leuk voor alle leeftijden voor kinderen. - auto de baaien af ( waauuuw)

Gereisd Met partner in juli 2019
Marinda Garden, Digital Analyst, 31-7-2019

Dear Klaus, Thank you for having chosen our hotel for your recent holiday and for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay with us. Our deepest apologies for not replying to you in Dutch and using English. We chose English as it’s considered the international language and makes us able to communicate with more ease. We are excited to be so positively qualified by our cleaning service, it is for us a factor of vital importance and nothing is more pleasing to us than seeing our work reflected in the good impressions of our guests. We are pleased to know that the assigned room met your expectations. Our rooms have been designed in a functional way to offer our clients what they need during their stay. We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distance future. Sincerely, All the team at Marinda Garden Aparthotel.

Gelukkie paar vakantie

Mark
16-9-2018
  • Activiteiten10

Zeer vriendelijk personeel bij de receptie habben ons geholpen om het eiland te leren kennen , het is mooi

Gereisd Met partner in september 2018
The whole team at Marinda Garden, Digital Analyst, 25-9-2018

Dear guest, Thank you for your great feedback! We appreciate your taking time out of your busy schedule to let us know what you think.

We are most grateful for your kind remarks on friendly and excellent service you received from our staff. It is always a great source of motivation for our team to hear that our guests appreciated their services and attention to detail, so we will most definitely pass your high praises on to them.

Thank you again for your feedback. We are glad to hear that you were satisfied with the overall staff, facilities, and amenities at our hotel.

Fantastisch voor gezinnen met kinderen tot 14 jaar

Erik
13-8-2018
  • Activiteiten7

Behulpzame en gastvrije receptie , nette schone huisjes Vriendelijk personeel en lekker vers eten zowel koude als warme gerechten . Zwembad op het complex was wat aan de warme kant en luchtbedden erin is niet prettig . Het waterpark is kleinschalig maar biedt voldoende voor een middagje waterplezier

The whole team at Marinda Garden, Digital Analyst, 11-9-2018

Dear guest, Thank you for taking the time to review our Hotel Marinda Garden on Zoover. We are so pleased to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us and that you will recommend our hotel to your friends and family.

We are happy to hear that you enjoyed our excellent service and that our rooms were according to your likings. Rest assured that we will pass your opinion on to our team. We are also pleased to know that our high standards of hygiene and cleanliness met your expectations.

Your comments are too kind. Our team is very efficient indeed, and our mission is to provide for an outstanding and excellent service for each and every one of our guests.

We wish you all the best and send you sunny greetings from Menorca, Your team at Marinda Garden.

Gerenoveerde kamers. De kamer was Ruim en schoon

Gasper
1-8-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Het personeel is de beste

The whole team at Marinda Garden, Digital Analyst, 11-9-2018

Dear guest, Thank you so much for your detailed feedback on Zoover! We are delighted to hear that our entire hotel experience contributed to creating pleasant and unforgettable memories for you.

We hope to have the pleasure of welcoming you at our hotel again soon! Sending cordial greetings, Your team at Marinda Garden

Fantastic

Geerman
18-7-2018
  • Activiteiten10

Zeer bueb service zeer vriendelijk personeel de receptie zeer behulpzaam

The whole team at Marinda Garden, Digital Analyst, 11-9-2018

Dear guest, Thank you for your great feedback! We are honored to score so high in the categories mentioned, and it motivates us to constantly strive to provide the highest quality level of service and products to our guests.

Your kind words about our friendly staff and the personalized service they provide are very much appreciated. We love our work and always try to be as warm and courteous as possible. It fills us with pride and satisfaction when our guests come to enjoy their stay with us and notice the difference!

Looking forward to welcoming you again in the near future for another wonderful stay! Best regards from the entire team of Marinda Garden.

Fantastisch eiland met jonge kinderen

Ron
18-7-2018
  • Activiteiten7

Leuk hotel voor gezinnen met jonge kinderen tot circa 11 jaar. Huisjes zijn groot genoeg voor 4 personen. (zou vragen voor boven etage, groot balkon) Personeel is erg gastvrij. Kamers zijn ge-update.
Bedden zijn zoals overal in de zuidelijke landen redelijk hard. Eten is gevarieerd, echter zou af en toe iets warmer mogen. Animatie team doet z'n best om iederen te amuseren. Grote voordeel is Aquapark aan achterzijde van hotel, dicht bij leuke plezier jachthaven en mooie strand.

The whole team at Marinda Garden, Digital Analyst, 11-9-2018

Dear guest, First of all, thank you so much for choosing our Hotel Marinda Garden for your family vacation. It was our pleasure to pamper you and your family in our hotel.

We were especially delighted about your comments regarding our team. It is always an honor for us when we hear of our guests’ satisfaction regarding the quality and service experience of our hotel. We could not be more pleased to know that you recommend our hotel based on your experience.

Thank you for your kind words regarding your accommodation at our hotel. Depending on the number of people you are traveling with, there are various options for you to choose your room from. We have all the possible room combinations that will make your vacation with your family, friends or your partner one that is worthwhile.

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marinda Garden in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marinda Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.