Vakantiepark Marinda Garden

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantieparkinfo

Elke dag vele activiteiten op vakantiepark Marinda Garden in Menorca. Nederlandse muziek, een supermarkt naast de receptie, zwembaden en een professioneel animatieteam zijn hier te vinden. Voor zowel kinderen als volwassenen is hier animatie. Op loopafstand is er een leuke haven en op 5-10 minuten lopen vind je diverse strandjes.

318 reviews over Vakantiepark Marinda Garden

• 7E. van der Linden05-09-2008

Uitermate kindvriendelijk park

Vooral het zwembad met bijbehorende speeltuin en het animatieteam dat meerde keren per dag diverse aktiviteiten organiseerden voor de kinderen was erg goed. Ook het eten met zijn grote diversiteit was erg goed. Minder goed was het onderhoud van het park, dit is echt voor verbetering vatbaar. Al met al een goede vakantie gehad hier!!

• 6Onderkomen

• 6Seppenwoolde29-08-2008

Slecht onderhoud,goede service

Als je niet naar al het achterstallige onderhoud kijkt in en om de appartementen en als je het niet erg vindt om iedere dag bijna hetzelfde soort lauwe eten voor geschoteld te krijgen, dan is dit een aanrader! Het aanwezige personeel was wel heel behulpzaam en de appartementen werden iedere dag goed schoongemaakt

• 5J.E. Seppenwoolde28-08-2008

NIET MEER

• 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

• 8ilona22-08-2008

perfecte vakantie gehad

Vooraf alle beoordelingen gelezen. Voordat we gingen dachten we, we hebben de verkeerde vakantie/hotel uitgekozen. Maar na 8 dagen Marinda Gardens zijn we zelf tot de conclusie gekomen dat we daar een fantastische vakantie hebben gehad. Alleen het appartement was een beetje gedateerd, maar wel schoon en compleet. Bedden goed. Zwembaden, eten (3xkeer daags buffet, en zoveel keus, er is altijd wel iets dat je lekker vind), animatie, all inclusive alles was gewoon perfect. Diverse Nederlanders gesproken die dit ook bevestigden. Dit is een appartementen complex met all inclusive faciliteiten waar je echt naar toe kunt gaan, en zeker met kinderen. Onze kinderen hebben zich zeker vermaakt. Leuke mensen ontmoet en het erg gezellig gehad. Toch wel een aanrader.

• 8Onderkomen

• 8Oaffere18-08-2008

Prima keus !!

Wij zijn 2 weken geweest. Appartement met balkon is eigenlijk wel nodig, want de terrasjes zijn heel erg klein. Niet dat je daar veel hoeft te zitten. Ligging is prima, personeel vriendelijk en behulpzaam. In tegenstelling tot andere berichten 14 dagen prima gegeten. Wij verbleven op basis van All Inclusive. 2 keer per dag uitgebreid buffet en nooit is er iets op. Zwembad is prima en wordt in mijn ogen ook goed onderhouden. Het is allemaal niet nieuw, maar zeker niet slecht. Voor kinderen genoeg te doen. Goede animatie. Een week voor aankomst gemaild met hotel en gevraagd om een bovenappartement en een beetje privacy. Aan alle wensen is voldaan. All incl. is aan te bevelen met kids. ijs bij het zwembad en de slush puppy's vliegen er door heen. Dat alleen dekt de kosten al. Ik durf dit complex met een gerust hart aan te bevelen bij iedereen. Onze kinderen zijn 4 en 6 en hebben ee supertijd gehad. Ik bewgrijp niet dat mensen die er dezelde tijd als ons waren, slechte ervaringen hebben.

• 8gerrit huisjes08-08-2008

superleuk

met twee kinderen(2 en 4) 11 dagen in marinda gardens is ons erg goed bevallen, inderdaad een erg klein terrasje bij het app, maar verder een heerlijk zwembad, nette kamers en een heel leuk animatieteam,elke avond van genoten en dan niet alleen de kids, wij ook. Goede restaurantjes in de haven.

• 7Eetgelegenheden

• 5Catherina B08-08-2008

Hier vooral niet meer heengaan!

Het park op zich is best netjes. Het appartement was vreselijk vochtig en klam, alles werd op den duur vies. We hebben iedere dag alle bedden naar buiten moeten gooien om te drogen. De onderbedden zijn zo oud dat het bij iedere ademhaling kraakt. Het babymatras was gewoon een aanfluiting. Het plastic was vergaan en zat vol met gaten. Het bad was lek, waardoor bij douchen of baden het water via de badkamer de gang in liep. Wat een drama!!Bij de receptie konden ze niets doen. Het zwembad is vies, het trappetje zit los en het is veels te koud. Ga vooral niet eten op het park. We hebben twee keer gedineerd en zijn daarna naar het haventje gegaan. Dit appartementencomplex is echt waar vergane glorie.....Wij hebben een klacht ingediend bij onze reisagent

• 2Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

• 7Lucia07-08-2008

Wat een gemoedelijke sfeer!

Wij hebben vanaf 13 juli j.l. drie weken genoten van alles wat Marina Garden te bieden had. Inderdaad is er hier en daar nog wel wat op te knappen aan de appartementen maar je slaapt en doucht er en voor de rest van de dag ben je er niet, dus voor ons was dit geen probleem, het was schoon. Het eten prima, de animatie geweldig, de service en bediening uiterst vriendelijk en meedenkend. Strandbedjes huren was erg duur en heeft ons ervan weerhouden daar vaak te vertoeven. Oswin, Danny, Roxanne, Christina, Sophie en Irene, jullie zijn toppers!! Bedankt voor alles!!

• 8De wegentjes02-08-2008

Leuke accomodatie, gezellige plaats

Wij zijn 31 juli terug gekomen van 2 weken Marinda . Menorca is voor gezinnen een geweldig eiland. Goed klimaat, prachtige baaitjes en ook nog genoeg te zien. Vooral cituidella (15 minuten met de bus) is een prachtige oude stad, met een geweldige haven. Marinda Garden is als complex kindvriendelijk, gezellige huisjes , maar wel verouderd. Boven appartementen zijn het mooiste met ruim balkon. Schoonmaak valt tegen, vooral het zwembad en alles erom heen, is zelfs vies te noemen. We hebben nog nooit mee gemaakt dat het onderhoud rondom zwembad zo slecht gedaan wordt. De zwembaden zijn wel ruim en genoeg bedden. Wat erg goed is is het eten en de entertainment (kids club, disco). Het team doet heel erg hun best om het de kkinderen naar de zin te maken. Het plaatsje is gezellig (rondom haven) en het strand is prachtig en 10 minuten lopen. Kortom jammer van de schoonmaak, maar voor de rest niet slecht !

• 9Eetgelegenheden

• 7manon31-07-2008

prima hotel

prima vakantie gehad met onze dochter van 1,5. Alles was prima niet super de luxe maar niet veel anders dan je in spanje bent gewent. Enige min punt van de kamer was de badkamer, erg klein bad waar je in moest douchen.

verder leuke annimatie inderdaad op kinderen vanaf 4 maar dat is ook bijna overal zo. Onze dochter vond de mini disco even goed erg leuk.

ligging is perfect.

verder kunnen er wel wat dingen opgeknapt worden in het complex maar niet storrend

personeel is vriendelijk als je iets vroeg werdt het meteeen geregeld.

Iedere avond in de haven gegeten dit was prima. tapas bar was erg lekkker.

19 tips over Vakantiepark Marinda Garden

• Isabella2009, 09-07-2012

Wij hadden kamer 502, ligt prachtig tussen podium voor de shows en het zwembad in, tegenover het restaurant dus meer centraal kan niet.

• Fernandes Mesquita, 15-08-2013

Leuk en gezellig haventje op loopafstand.

• Fam Riet, 08-09-2013

In het haventje hebben we lekker gegeten bij Tropicana en twee restaurantjes verder (weet de naam niet meer). Boek niet via Kids World. Dan betaal je echt veel te veel voor wat je krijgt!

28 vragen over Vakantiepark Marinda Garden

• Jaylinn, 14-05-2019

All Inclusive

Ik zou graag alle inclusive willen boeken bij Marinda Garden. Ik las dat er naast een buffetrestaurant ook een bar is waar je broodjes kan bestellen. Hoe zit het met de drankjes? Moet je die altijd bij de bar halen of word er ook bediend op het terras?

• Inge, 11-08-2017

Tips kamer

Wij gaan met een baby en onze dochter van 4. Iemand tips welke voorkeur we kunnen doorgeven? Bijvoorbeeld rustig gelegen? Of juist dicht bij het zwembad?

• Wendy, 05-08-2017

Buggy huren

Kan je een buggy huren op het complex?

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Autovrij parkJa