Vakantiepark Marinda Garden

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,7

19 tips over Vakantiepark Marinda Garden

Sandra Idema, 23-6-2015

1. Eerste restaurant als je in de haven komt, Fiesta, heeft binnen een kids speelruimte met glazen wand en camera's. Je kan rustig eten en de kids in de gaten houden. Natuurlijk vinden zij het helemaal super om lekker te spelen en niet aan tafel te hangen.

2. Maak een wandeling over de rotsen/kliffen richting Son Xoriguer. Erg mooi en ook te doen met kinderen (onze zoon was net 3 jaar).

Franssen, 20-12-2014
Prima prijs/kwaliteitsverhouding. En ideaal voor jonge gezinnen met kleine kinderen. Bezoek het strand, het haventje in de avond en je vakantie is top. Het treintje is ook leuk, duurt een half uurtje.
angela van t land, 15-9-2014

superior kamer wel eigen mini tuintje, bij de midgetgolf ook, maar daar staat de zon hele dag op...

niet te dicht bij t podium... tot 23 uur echt veel muziek!!

We hebben een aantal aanbieders voor Marinda Garden voor je op een rij gezet:

maaike, 4-9-2014
Boek de superior kamer! Je betaalt er iets meer voor, maar je krijgt er een fijne tuin bij.. Dit is heerlijk om te relaxen als je kindjes liggen te slapen!!
familie Taalman, 4-8-2014
Het haventje, wat op 5 minuten lopen is, was heel gezellig, dus echt het bezoeken waard, ook het aquapark is een absolute aanrader.
Paul Möller, 1-7-2014
Bekijk de shows van het animatie-team. echt goed, en dat voor studenten die hier stage lopen, wat een talenten.

Joris, 6-10-2013
We hebben ons zoontje laten tekenen (in kleur) door een kunstenaar: Selchuk Ilhan. Deze is heel erg mooi geworden. Zelfs na de eerste oplevering heeft hij nog aanpassingen gedaan. Hij is te vinden in Ciatudella. Een echte aanrader en het geld zeker waard (+- 120,-).
Fam Riet, 8-9-2013

In het haventje hebben we lekker gegeten bij Tropicana en twee restaurantjes verder (weet de naam niet meer).

Boek niet via Kids World. Dan betaal je echt veel te veel voor wat je krijgt!

Fernandes Mesquita, 15-8-2013
Leuk en gezellig haventje op loopafstand.
Cindy, 22-7-2013
Wij hadden een boven appartement met ons dochtertje van 1,5. Dat was ideaal want er zit een groot balkon bij waar ze lekker kon spelen, en wij lezen/zonnen als de kleine sliep. De beneden appartementen hadden eigenlijk alleen maar twee stoeltjes waar je kunt zitten en geen tuin. Sommige wel, maar ik weet niet precies de nummers daarvan

We hebben een aantal aanbieders voor Marinda Garden voor je op een rij gezet: