19 tips over Vakantiepark Marinda Garden

• Isabella2009, 09-07-2012 Rapporteren

Wij hadden kamer 502, ligt prachtig tussen podium voor de shows en het zwembad in, tegenover het restaurant dus meer centraal kan niet.

• Fernandes Mesquita, 15-08-2013 Rapporteren

Leuk en gezellig haventje op loopafstand.

• Fam Riet, 08-09-2013 Rapporteren

In het haventje hebben we lekker gegeten bij Tropicana en twee restaurantjes verder (weet de naam niet meer). Boek niet via Kids World. Dan betaal je echt veel te veel voor wat je krijgt!

• Cindy, 22-07-2013 Rapporteren

Wij hadden een boven appartement met ons dochtertje van 1,5. Dat was ideaal want er zit een groot balkon bij waar ze lekker kon spelen, en wij lezen/zonnen als de kleine sliep. De beneden appartementen hadden eigenlijk alleen maar twee stoeltjes waar je kunt zitten en geen tuin. Sommige wel, maar ik weet niet precies de nummers daarvan

• Melinda, 30-08-2012 Rapporteren

Boek een superior. Geef de schoonmaakster een tip aan het begin van je week. Check out al om 10.00 uur, dat is balen als je vlucht pas smiddags gaat. Lever je sleutel in laat de schuifdeur open, en geniet na in je voortuintje en je hopt stiekem nog even het toilet in indien nodig :) Haal je sleutel los van de elec.kaart die je nodig hebt om de airco en electriciteit aan te zetten. Laat de kaart in het contact blijven en blijft de airco overdag aan staan. Lekker koel als je smiddags thuiskomt.

• Joris, 06-10-2013 Rapporteren

We hebben ons zoontje laten tekenen (in kleur) door een kunstenaar: Selchuk Ilhan. Deze is heel erg mooi geworden. Zelfs na de eerste oplevering heeft hij nog aanpassingen gedaan. Hij is te vinden in Ciatudella. Een echte aanrader en het geld zeker waard (+- 120,-).

• Bianca, 07-09-2012 Rapporteren

Aquarock op 5 min loopafstand en eten bij tropicana en picola heerlijk en niet duur deze zitten in het haventje

• faas, 19-08-2012 Rapporteren

Huur een auto en bezoek het eiland, erg veel leuke dingen!! De dames van de kidsword club zijn echt super!!!

• Dirk Overeem, 02-06-2012 Rapporteren

Vraag bij de receptie over Aquarock! Bij veel All inclusieve boekingen zit het er bij in en hoef je er niets voor te betalen meer!

• Petra, 22-08-2012 Rapporteren

Wij hebben de excursie gedaan met een boot (don Pancho) langs de kust, en vonden dat helemaal geweldig, de stranden zijn echt ontzettend mooi en de zee is turquoise. Echt een aanrader.

• nnaw, 01-10-2012 Rapporteren

-Wanneer je naar het centrum loopt kom je langs een vrij toegankelijk gratis zwembad (alleen open hoogseizoen t/m sept). Jonge kinderen mogen daar ook gratis gebruik maken van een speel/klimtoestel met een ballenbak. -Naast het park is een opstapplaats voor een treintje waarmee je het hele dorp/stad door kunt. - Er zijn twee prachtige stranden maar wanneer je wat doorloopt kom je bij allerlei kleine strandjes waar het water nog helderder is!

• linda, 11-06-2012 Rapporteren

Schroom je niet als je een klacht of vragen hebt, je wordt echt goed geholpen.

• Theijssen, 13-08-2012 Rapporteren

We adviseren wel om te vragen naar een bovenappartement, deze hebben een groter terras.

• Paul Möller, 01-07-2014 Rapporteren

Bekijk de shows van het animatie-team. echt goed, en dat voor studenten die hier stage lopen, wat een talenten.

• familie Taalman, 04-08-2014 Rapporteren

Het haventje, wat op 5 minuten lopen is, was heel gezellig, dus echt het bezoeken waard, ook het aquapark is een absolute aanrader.

• angela van t land, 15-09-2014 Rapporteren

superior kamer wel eigen mini tuintje, bij de midgetgolf ook, maar daar staat de zon hele dag op... niet te dicht bij t podium... tot 23 uur echt veel muziek!!

• Franssen, 20-12-2014 Rapporteren

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. En ideaal voor jonge gezinnen met kleine kinderen. Bezoek het strand, het haventje in de avond en je vakantie is top. Het treintje is ook leuk, duurt een half uurtje.

• maaike, 04-09-2014 Rapporteren

Boek de superior kamer! Je betaalt er iets meer voor, maar je krijgt er een fijne tuin bij.. Dit is heerlijk om te relaxen als je kindjes liggen te slapen!!

• Sandra Idema, 23-06-2015 Rapporteren
    1. Eerste restaurant als je in de haven komt, Fiesta, heeft binnen een kids speelruimte met glazen wand en camera's. Je kan rustig eten en de kids in de gaten houden. Natuurlijk vinden zij het helemaal super om lekker te spelen en niet aan tafel te hangen.
    2. Maak een wandeling over de rotsen/kliffen richting Son Xoriguer. Erg mooi en ook te doen met kinderen (onze zoon was net 3 jaar).